apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik weet het van mijzelf.
Dat is tegenwoordig toch een geuzennaam?
Waar kan @apfelstrudel solliciteren?Kwam om 20:00 aan op werk krijg ik te horen dat de eerste truck pas om 01:00 arriveert, lekker doorbetaald zo
GrrrrrSinds ik bij KVK ingeschreven sta wordt ik elke dag gebeld door fraudenummers. Daarnaast hebben KPN en Telfort me voor de derde keer achter elkaar opgelicht. Dit gaat echt te verrrr. Gelukkig weet ik wat ik moet doen. Grrrrrrr.
Same here, echt heel fucking irritant. Naast de fraudenummers en energiecowboys krijg ik sindsdien, laatste tijd bijna dagelijks, dit soort phishing sms'jes. Vandaag weer 1 ontvangen.Sinds ik bij KVK ingeschreven sta wordt ik elke dag gebeld door fraudenummers. Daarnaast hebben KPN en Telfort me voor de derde keer achter elkaar opgelicht. Dit gaat echt te verrrr. Gelukkig weet ik wat ik moet doen. Grrrrrrr.
, wordt is met -dt. En 'euro' schrijven terwijl je al een euroteken hebt gebruikt.Wordt er gehoopt dat er per ongeluk op de link wordt geklikt? Op Facebook had ik een melding van 2 vrienden waarop ik klikte en daar werd ik later door de tweede (ICTer) voor gewaarschuwd. Er zit nu zo te zien een virus op mijn laptop. Kan dat ook, bij gebruik van dezelfde apps, op mijn telefoon komen want daar lijkt het ook op.Same here, echt heel fucking irritant. Naast de fraudenummers en energiecowboys krijg ik sindsdien, laatste tijd bijna dagelijks, dit soort phishing sms'jes. Vandaag weer 1 ontvangen.
![]()
Nog een spelfout, wordt is met -dt.
Ook veel anonieme bellers maar die nam ik toch al nooit op. Bel-me-niet-register werkt niet.
Een virus geschreven voor windows zal niet werken op android dacht ik. Maar ik ben geen ict'er en kan t mis hebben.Wordt er gehoopt dat er per ongeluk op de link wordt geklikt? Op Facebook had ik een melding van 2 vrienden waarop ik klikte en daar werd ik later door de tweede (ICTer) voor gewaarschuwd. Er zit nu zo te zien een virus op mijn laptop. Kan dat ook, bij gebruik van dezelfde apps, op mijn telefoon komen want daar lijkt het ook op.
Ja precies, sinds belmeniet wordt ik nog vaker gebeld. En mijn telefoonmaatschappij vertelde me dat als ik opneem het me nog een bak geld zou kunnen kosten ook... Echt hoe dan?!?!Same here, echt heel fucking irritant. Naast de fraudenummers en energiecowboys krijg ik sindsdien, laatste tijd bijna dagelijks, dit soort phishing sms'jes. Vandaag weer 1 ontvangen.
![]()
Nog een spelfout, wordt is met -dt. En 'euro' schrijven terwijl je al een euroteken hebt gebruikt.
Ook veel anonieme bellers maar die nam ik toch al nooit op. Bel-me-niet-register werkt niet.
Een linkje aanklikken zal niets doen, alle handelingen daarna wellicht welWordt er gehoopt dat er per ongeluk op de link wordt geklikt? Op Facebook had ik een melding van 2 vrienden waarop ik klikte en daar werd ik later door de tweede (ICTer) voor gewaarschuwd. Er zit nu zo te zien een virus op mijn laptop. Kan dat ook, bij gebruik van dezelfde apps, op mijn telefoon komen want daar lijkt het ook op.
Leuk dat je een account hebt aangemaakt om dit met ons te delen.Maagbreuk operatie juist gehad 😭
Geheel verbod op alles wat van staal is 🤔 gisteren eerste illegale benchpres sessie gehad '' na 6 dagen staal vrij te zijn 🤦
Klopt, o.a. daarom nooit opnemen. Als het belangrijk is spreken ze wel een voicemail in of sturen ze daarna een appie.Ja precies, sinds belmeniet wordt ik nog vaker gebeld. En mijn telefoonmaatschappij vertelde me dat als ik opneem het me nog een bak geld zou kunnen kosten ook... Echt hoe dan?!?!
Voorzichtig nou, we zijn er nog maar met een paar hier.Leuk dat je een account hebt aangemaakt om dit met ons te delen.
Als jouw smartphone geinfecteerd is dan worden er phishing smsjes verstuurd naar iedereen in jouw contactenlijst. Dit geldt ook voor een geinfecteerde PC maar dan is het vaker in de vorm van emails.Ja precies, sinds belmeniet wordt ik nog vaker gebeld. En mijn telefoonmaatschappij vertelde me dat als ik opneem het me nog een bak geld zou kunnen kosten ook... Echt hoe dan?!?!