AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #131.401
Nou ja, je het nog zoiets als een moreel kompas. Als iets in twijfel is met je moreel kompas, dan vraag je het toch na?

Ik vind het heel gek als mensen iets doen, en daarbij het moreel kompas compleet negeren. Blind staren op onderbuikgevoel is niet goed, maar het negeren is ook niet goed. Juist als je kritisch denkt is je moreel kompas zo belangrijk

nice one, mocht ik gepakt worden zal ik dat als verklaring opgeven.

• #131.404
Omdat ik volgende maand mijn eindoordeel en deadline onderzoek heb om mijn studie af te ronden. Helaas zijn mijn docenten weinig flexibel op de hogeschool.

Ik ben zelden langer dan 2 dagen ziek. Al moet ik niet te vroeg juichen, de laatste 2 keer had ik een zware bacteriële keelontsteking. M'n keel voelt nog goed... Maar stel dat m'n temperatuur gedaald is en ik mij oke voel, mag ik woensdag alsnog niet werken zonder uitslag.
Tjah. Ik heb die richtlijnen van thuisblijven blij koorts niet bedacht hé. Dat is de ggd, toch?
Als jij je twijfels hebt, dan bel je daar toch heen?

• #131.408
Tjah. Ik heb die richtlijnen van thuisblijven blij koorts niet bedacht hé. Dat is de ggd, toch?
Als jij je twijfels hebt, dan bel je daar toch heen?
Precies. Dus als @Nootmuskaatje twijfelt, moet hij zich laten testen
Ik laat mij ook testen. Ik moet afwachten voor mijn code voor een sneltest, kan dus pas morgenmiddag testen. Heb tot 12.00 online lessen, dus dat red ik wel. De kans dat ik vóór woensdag uitslag heb, is alleen niet al te hoog. M'n onderzoek is al dusdanig uitgesteld door problemen rondom corona, dat ik 1 week speling heb om het op tijd af te krijgen. Als ik woensdag mis en daarna nog één, moet ik een vervangende opdracht doen wat vele malen meer werk is.

• #131.409
Heel simpel, wanneer iemand mijn zoontje belachelijk zit te maken had diegene oorlog gekregen. Ik snap Sanca wat dat betreft wel. Maar ik zou niet die shit op FB zetten, zeker niet in zijn
positie.

Uiteindelijk zitten we hier maar op het internet. De grenzen vervagen en een misplaatste opmerking is zo gemaakt.
Ik denk niet dat Shadow irl een dergelijke opmerking zou maken, althans, niet in het bijzijn van Sanca.

Ik praat ook wel eens achter de rug van een ander over haar/zijn kind die in mijn ogen niet de knapste is. Maar dat ga je er niet bij diegene inwrijven, dat doe je gewoon niet. Ik meen dat @Bosco55555 een invalide dochter heeft, aangezien ik het wel leuk vind om die ouwe flapdrop te treiteren zou dat een mooi inkoppertje zijn, er schieten nu al wat smerige opmerkingen door mijn hoofd...maar dat gaat gewoon te ver.
Tja je post nou eenmaal op een openbaar forum wat met een been al in het graf staat, het enige wat dit forum levende houdt is wat relletjes. Als jij het forum volpost met foto's van je kind (wat uiteraard niemand interesseert, maar you do you) en iemand maakt een grapje dat jouw kind grote oren heeft ga je daar toch geen "oorlog" over maken of wel? :p

Als mensen al door zulke dingen gekwetst worden moeten ze misschien eens bij stil staan hoeveel members door dit forum (en vooral vroeger toen de rellen echt heel ver gingen) daadwerkelijk depressief zijn geworden door wat relletjes, noem een Angulus of SniperX. Een kind flapoor noemen of wat dan ook is kinderspel tegenover de rellen van vroeger. En laten we eerlijk zijn, babays zijn gewoon lelijke mormels.

Edit: ik zei jij, maar ik bedoel uiteraard waar de rel over ging, buitenom Sanca kan ik me zo geen mensen herinneren die zulke foto's post.

• #131.410
Tja je post nou eenmaal op een openbaar forum wat met een been al in het graf staat, het enige wat dit forum levende houdt is wat relletjes. Als jij het forum volpost met foto's van je kind (wat uiteraard niemand interesseert, maar you do you) en iemand maakt een grapje dat jouw kind grote oren heeft ga je daar toch geen "oorlog" over maken of wel? :p

Als mensen al door zulke dingen gekwetst worden moeten ze misschien eens bij stil staan hoeveel members door dit forum (en vooral vroeger toen de rellen echt heel ver gingen) daadwerkelijk depressief zijn geworden door wat relletjes, noem een Angulus of SniperX. Een kind flapoor noemen of wat dan ook is kinderspel tegenover de rellen van vroeger. En laten we eerlijk zijn, babays zijn gewoon lelijke mormels.

Ow absoluut dat ik daar oorlog over zou maken. Zou je twee straten verderop wonen dan was minstens je ruit aan diggelen gegaan. Maarja ik ben dan ook beetje een gekkie.

• #131.411
Ow absoluut dat ik daar oorlog over zou maken. Zou je twee straten verderop wonen dan was minstens je ruit aan diggelen gegaan. Maarja ik ben dan ook beetje een gekkie.
Apart dat je wat onschuldige grapjes zo serieus neemt, maar goed. You do you.

• #131.412
Maar ik denk dat de meesten hier wel kunnen bedenken dat het een misplaatste opmerking was. Het is natuurlijk hartstikke leuk om nu een mod flink aan te pakken aangezien we allemaal wel eens een kaartje hebben gehad waar wij het niet mee eens waren. Boehoee. Is hij echt zo een kut mod dan? Sanca ziet echt een hoop door de vingers en is bereid om je na de meest fucked up shit alsnog normaal te behandelen en je een tweede kans te geven.
Wat leuk om na maanden/jaren eens iemand positief over Sanca als mod te horen! Ik ga gewoon eens meedoen met de gekte, ik vond Sanca jaren terug, voordat hij mod was, ook wel een toffe gast!

• #131.414
Apart dat je wat onschuldige grapjes zo serieus neemt, maar goed. You do you.

Stel je zoontje komt huilend thuis van school. Zijn leraar heeft hem voor de klas belachelijk gemaakt vanwege zijn oren nadat hij vervelend was geweest. Je vindt dit dan een onschuldig grapje en neemt dit dan ook niet zo serieus? En je vindt het dan apart dat Kameel per direct naar zijn school gaat en die leraar eens flink aanpakt? Waarschijnlijk zou ik mijzelf dan nog net kunnen beheersen om de leraar niet meteen een vuist te geven maar was ik niet weggegaan voordat de leraar zijn broekje vol had zitten. Een tweede keer en papa gaat een weekendje naar center parks.

• Like
Waarderingen: BB_
  • #131.415

Edit: ik zei jij, maar ik bedoel uiteraard waar de rel over ging, buitenom Sanca kan ik me zo geen mensen herinneren die zulke foto's post.
Ik ken Angelus persoonlijk. Maar denk niet dat hij door dit forum depressief is geworden. Of weet jij meer?

• #131.417
@Brainfart die niet antwoordt op mijn privébericht nadat zij/hij/het mij om half 4 snachts als eerst stuurde.

• #131.418
Stel je zoontje komt huilend thuis van school. Zijn leraar heeft hem voor de klas belachelijk gemaakt vanwege zijn oren nadat hij vervelend was geweest. Je vindt dit dan een onschuldig grapje en neemt dit dan ook niet zo serieus? En je vindt het dan apart dat Kameel per direct naar zijn school gaat en die leraar eens flink aanpakt? Waarschijnlijk zou ik mijzelf dan nog net kunnen beheersen om de leraar niet meteen een vuist te geven maar was ik niet weggegaan voordat de leraar zijn broekje vol had zitten. Een tweede keer en papa gaat een weekendje naar center parks.
In het echt vs internet is wel iets heel anders, valt niet te vergelijken. En al zeker niet een leraar tov een random mf op wat pixels.

Edit: als je zoontje zit te rellen en shit te praten op het internet, en hij wordt eens terug uitgekakt en idfk wat er gebeurt, stel hij zit te huilen. vette pech dan lol

• #131.419
@Brainfart die niet antwoordt op mijn privébericht nadat zij/hij/het mij om half 4 snachts als eerst stuurde.
Ik heb wat pb's zitten sturen, dat ik zo langzamerhand niet meer weet hoe en wat. Het waren gekke dagen. Heb ik je vraag nu wel beantwoord? Zo nee, wat is je vraag?

Hier lijkt nu eindelijk alles weer normaal?

• #131.420
Ik ben benieuwd hoe jij er voor kan zorgen dat ik mijn baan kwijt zal raken.
Ik kan wel wat dingen bedenken, maar doorspelen aan je baas dat je 24/7 hier rondhangt i.p.v. tijd spendeert aan je werk zou wel één van de dingen kunnen zijn.

Sanca ziet echt een hoop door de vingers en is bereid om je na de meest fucked up shit alsnog normaal te behandelen en je een tweede kans te geven.
Ik heb punten gekregen voor letterlijk de meest onzin dingen. Laten we eerlijk zijn: Sanca meet zeker wel met twee maten. Toen wij elkaar afslachtte, zei hij er niets van maar owhee als je een grapje maakt over één van zijn lievelingetjes. Ikzelf ben ook niet van grappen maken over kinderen of wat dan ook, maar de manier hoe hij er mee omging was ook dom en nodigt alleen maar uit om er dan over door te gaan. Het is niet alsof het om een doodsbedreiging ging, laat je niet eens zo kennen man. Zeker als het gaat om iets op het internet. Dat kun je niet vergelijken met irl shit.

Terug
Naar boven