Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #133.042
Iemand probeerde mijn moeder bijna op te lichten met phising:fire:. Ze zou bijna 500€ overmaken maar gelukkig werkte die link niet

• #133.048
Ik dacht net leuk een berichtje van mijn zus! De laatste keer is echt maanden geleden (ze woont op 5 min fietsen) en het contact is sinds corona en complot ellende niet zo best.

Krijg ik een YouTube filmpje (en dan ben ik al mega sceptisch) over psychologie en geschiedenis zegt ze (omdat ik psychologie studeer). En ja hoor, wederom een complot filmpje💀 Waarom nou niet gewoon een berichtje van.. hoi, hoe is het?!!???

• #133.049
Ik dacht net leuk een berichtje van mijn zus! De laatste keer is echt maanden geleden (ze woont op 5 min fietsen) en het contact is sinds corona en complot ellende niet zo best.

Krijg ik een YouTube filmpje (en dan ben ik al mega sceptisch) over psychologie en geschiedenis zegt ze (omdat ik psychologie studeer). En ja hoor, wederom een complot filmpje💀 Waarom nou niet gewoon een berichtje van.. hoi, hoe is het?!!???
tja niks zo veranderlijk als een mens
Laat haar maar lekker in die waan....
Een oude vriendin van me post al die nonsens shit, do's and don'ts over corona op FB
Die leeft echt (helemaal alleen) in haar eigen wereld....

Bij mij hetzelfde in de herstel periode van mn ongeval en vechtscheiding (trauma) liet mijn familie me ook zitten...

Laatst bewerkt:
  • #133.050
Maar corona is ook verzonnen door de pedofiele elite en vrijmetselaars om jullie vrijheden af te pakken en de wereld te domineren.

• #133.051
tja niks zo veranderlijk als een mens
Laat haar maar lekker in die waan....
Een oude vriendin van me post al die nonsens shit, do's and don'ts over corona op FB
Die leeft echt (helemaal alleen) in haar eigen wereld....

Bij mij hetzelfde in de herstel periode van mn ongeval en vechtscheiding (trauma) liet mijn familie me ook zitten...
Het gaat wel steeds verder, of anders gezegd, er komt steeds meer bij (iets met het algoritme van Youtube). Ik vind het wel jammer! Precies wat je zegt, ze leeft echt alleen in dat wereldje. Ze heeft namelijk geen vrienden, komt verder nergens, geen werk etc.

Dat laatste is naar zeg😞

• #133.052
Het gaat wel steeds verder, of anders gezegd, er komt steeds meer bij (iets met het algoritme van Youtube). Ik vind het wel jammer! Precies wat je zegt, ze leeft echt alleen in dat wereldje. Ze heeft namelijk geen vrienden, komt verder nergens, geen werk etc.

Dat laatste is naar zeg😞
Foto van je zus? 👀

• #133.054
Complotgekkies onder elkaar
20210825_143451.jpg

• #133.056

Dat laatste is naar zeg😞
Mogelijk denkt je zus dat ze dit voor jou doet, ze wil dat jij wakker wordt en als schaap los van de kudde komt!

Dat ze niets anders heeft zal haar wel vatbaarder maken, lekker de hele dag druk met wat de algoritmes je voorspiegelen en steeds verder het moeras in.

Stuur je haar weleens een berichtje?

Sterkte voor jullie beide.

• #133.058

Dat laatste is naar zeg😞
mensen en zelfs kinderen nog meer worden echt gemanipuleerd door de media.
Ik zie kinderen, al kijkend naar hun mobiel, naar school fietsen, en de ouders fietsen er achter en zeggen er niets van...

Laatst bewerkt:
  • #133.060

Psychologie is een complot. Het is de vervanging van de biecht, mensen doen ritueel boete door betaling van een groot bedrag. Zelf ben ik bioloog, een beroep dat hoger op de rationele ranglijst (van sociologie naar natuurkunde) staat, maar niemand komt me enorme sommen geld aanbieden om een verklaring te krijgen van vreemd gedrag. QED.

Terug
Naar boven