- Waardering
- 18.674
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 16%
Ontsnapt uit zn instelling
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ontsnapt uit zn instelling
Ik heb een link die wel werktIemand probeerde mijn moeder bijna op te lichten met phising. Ze zou bijna 500€ overmaken maar gelukkig werkte die link niet

Die van mijn schoonmoeder werkte ook.

Ja weeral 50ct kwijt aan onlyfans
Probeer eens opnieuw, als het goed is werkt ie nu wel.Iemand probeerde mijn moeder bijna op te lichten met phising. Ze zou bijna 500€ overmaken maar gelukkig werkte die link niet
Een flink bedrag aan een Amerikaanse marinier in Afrika.

tja niks zo veranderlijk als een mensIk dacht net leuk een berichtje van mijn zus! De laatste keer is echt maanden geleden (ze woont op 5 min fietsen) en het contact is sinds corona en complot ellende niet zo best.
Krijg ik een YouTube filmpje (en dan ben ik al mega sceptisch) over psychologie en geschiedenis zegt ze (omdat ik psychologie studeer). En ja hoor, wederom een complot filmpje💀 Waarom nou niet gewoon een berichtje van.. hoi, hoe is het?!!![]()
Het gaat wel steeds verder, of anders gezegd, er komt steeds meer bij (iets met het algoritme van Youtube). Ik vind het wel jammer! Precies wat je zegt, ze leeft echt alleen in dat wereldje. Ze heeft namelijk geen vrienden, komt verder nergens, geen werk etc.tja niks zo veranderlijk als een mens
Laat haar maar lekker in die waan....
Een oude vriendin van me post al die nonsens shit, do's and don'ts over corona op FB
Die leeft echt (helemaal alleen) in haar eigen wereld....
Bij mij hetzelfde in de herstel periode van mn ongeval en vechtscheiding (trauma) liet mijn familie me ook zitten...
Foto van je zus? 👀Het gaat wel steeds verder, of anders gezegd, er komt steeds meer bij (iets met het algoritme van Youtube). Ik vind het wel jammer! Precies wat je zegt, ze leeft echt alleen in dat wereldje. Ze heeft namelijk geen vrienden, komt verder nergens, geen werk etc.
Dat laatste is naar zeg😞
Why🤣
Haha ik zal haar jou nummer geven🤣
Ik dacht net leuk een berichtje van mijn zus! De laatste keer is echt maanden geleden (ze woont op 5 min fietsen) en het contact is sinds corona en complot ellende niet zo best.
Krijg ik een YouTube filmpje (en dan ben ik al mega sceptisch) over psychologie en geschiedenis zegt ze (omdat ik psychologie studeer). En ja hoor, wederom een complot filmpje💀 Waarom nou niet gewoon een berichtje van.. hoi, hoe is het?!!![]()
Mogelijk denkt je zus dat ze dit voor jou doet, ze wil dat jij wakker wordt en als schaap los van de kudde komt!Het gaat wel steeds verder, of anders gezegd, er komt steeds meer bij (iets met het algoritme van Youtube). Ik vind het wel jammer! Precies wat je zegt, ze leeft echt alleen in dat wereldje. Ze heeft namelijk geen vrienden, komt verder nergens, geen werk etc.
Dat laatste is naar zeg😞
Pas daar nu mee op, dat gaat van kwaad tot erger, voor je het weet loopt het helemaal uit de hand.
mensen en zelfs kinderen nog meer worden echt gemanipuleerd door de media.Het gaat wel steeds verder, of anders gezegd, er komt steeds meer bij (iets met het algoritme van Youtube). Ik vind het wel jammer! Precies wat je zegt, ze leeft echt alleen in dat wereldje. Ze heeft namelijk geen vrienden, komt verder nergens, geen werk etc.
Dat laatste is naar zeg😞
als je achter elkaar loopt in de kudde, loop je altijd in de shit van een ander

Psychologie is een complot. Het is de vervanging van de biecht, mensen doen ritueel boete door betaling van een groot bedrag. Zelf ben ik bioloog, een beroep dat hoger op de rationele ranglijst (van sociologie naar natuurkunde) staat, maar niemand komt me enorme sommen geld aanbieden om een verklaring te krijgen van vreemd gedrag. QED.Ik dacht net leuk een berichtje van mijn zus! De laatste keer is echt maanden geleden (ze woont op 5 min fietsen) en het contact is sinds corona en complot ellende niet zo best.