Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #133.061
Laatst kwam er een psychiater in het dorp wonen, er werd een groot feest georganiseerd om de wijze man te eren. Terwijl er al jaren een vermaarde evolutiebioloog woont, die ook nog eens kan aantonen dat psychiatrie volledig onwetenschappelijk is.

• #133.062
Mogelijk denkt je zus dat ze dit voor jou doet, ze wil dat jij wakker wordt en als schaap los van de kudde komt!

Dat ze niets anders heeft zal haar wel vatbaarder maken, lekker de hele dag druk met wat de algoritmes je voorspiegelen en steeds verder het moeras in.

Stuur je haar weleens een berichtje?

Sterkte voor jullie beide.
Ja grote kans! Ook prima natuurlijk, maar niet als je maanden niets van je laat horen.

Ik heb sinds het hele complot gebeuren altijd nog contact gezocht met mijn zus, maar nu ook doelbewust niet meer omdat het alleen van mijn kant kwam. Nu stond ik daarboven, maar ik heb ook mijn grens en die is enkele maanden terug bereikt. Vandaar dat ik dacht "leuk een berichtje!"!

• #133.071
Psychologie is een complot. Het is de vervanging van de biecht, mensen doen ritueel boete door betaling van een groot bedrag. Zelf ben ik bioloog, een beroep dat hoger op de rationele ranglijst (van sociologie naar natuurkunde) staat, maar niemand komt me enorme sommen geld aanbieden om een verklaring te krijgen van vreemd gedrag. QED.
Je bedoelt dat je urenlang natuurfilms hebt bestudeerd?

• #133.072
Laatst kwam er een psychiater in het dorp wonen, er werd een groot feest georganiseerd om de wijze man te eren. Terwijl er al jaren een vermaarde evolutiebioloog woont, die ook nog eens kan aantonen dat psychiatrie volledig onwetenschappelijk is.
Tja dat dorp kan je dus goed voor de gek houden heb ik het idee.

• #133.073
We hebben trouwens nieuwe soorten wappies erbij, denken dat de Taliban de hele wereld gaat overnemen, ze zijn al onderweg pas maar op….

• #133.076
Bij mij hetzelfde in de herstel periode van mn ongeval en vechtscheiding (trauma) liet mijn familie me ook zitten...
Soms staan vrienden dichterbij dan familie, maat van mij heeft geen contact met zijn zus, toen hun moeder overleed liet ze
haar face ook niet zien, ik stond er wel terwijl ik hun moeder maar kort kende, stond er altijd, ook toen de politie zijn moedertje weghaalde uit huis. Ik zie een hele andere kant van hem dus snap ik niet waarom zijn familie hem laat stikken.

• #133.078
Soms staan vrienden dichterbij dan familie, maat van mij heeft geen contact met zijn zus, toen zijn moeder overleed liet ze
haar face ook niet zien, ik stond er wel, stond er altijd, ook toen de politie zijn moedertje weghaalde uit huis. Ik zie een hele andere kant van hem dus snap ik niet waarom zijn familie hem laat stikken.
mijn oudste zus heeft zich ook niet meer laten zien na het overlijden van mn moeder

Terug
Naar boven