- Waardering
- 14.740
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja grote kans! Ook prima natuurlijk, maar niet als je maanden niets van je laat horen.Mogelijk denkt je zus dat ze dit voor jou doet, ze wil dat jij wakker wordt en als schaap los van de kudde komt!
Dat ze niets anders heeft zal haar wel vatbaarder maken, lekker de hele dag druk met wat de algoritmes je voorspiegelen en steeds verder het moeras in.
Stuur je haar weleens een berichtje?
Sterkte voor jullie beide.
Maar was die evolutiebioloog ook een wijs man?Laatst kwam er een psychiater in het dorp wonen, er werd een groot feest georganiseerd om de wijze man te eren. Terwijl er al jaren een vermaarde evolutiebioloog woont, die ook nog eens kan aantonen dat psychiatrie volledig onwetenschappelijk is.
mensen en zelfs kinderen nog meer worden echt gemanipuleerd door de media.
Ik zie kinderen, al kijkend naar hun mobiel, naar school fietsen, en de ouders zeggen er niets van...
Moet ik gratis gaan uitleggen waarom jij stomme vragen stelt?
Doet me denken aan een klassieke Van Kooten de De Bie grap: "Hij is dokter in de haar." EN weer een Freudiaanse verspreking.
Nee hoor, je mag mij er ook gerust voor betalen.Moet ik gratis gaan uitleggen waarom jij stomme vragen stelt?
Je bedoelt dat je urenlang natuurfilms hebt bestudeerd?Psychologie is een complot. Het is de vervanging van de biecht, mensen doen ritueel boete door betaling van een groot bedrag. Zelf ben ik bioloog, een beroep dat hoger op de rationele ranglijst (van sociologie naar natuurkunde) staat, maar niemand komt me enorme sommen geld aanbieden om een verklaring te krijgen van vreemd gedrag. QED.
Tja dat dorp kan je dus goed voor de gek houden heb ik het idee.Laatst kwam er een psychiater in het dorp wonen, er werd een groot feest georganiseerd om de wijze man te eren. Terwijl er al jaren een vermaarde evolutiebioloog woont, die ook nog eens kan aantonen dat psychiatrie volledig onwetenschappelijk is.
Welk ongeval? Kun je daar meer over vertellen?Bij mij hetzelfde in de herstel periode van mn ongeval en vechtscheiding (trauma) liet mijn familie me ook zitten...
Is een topic over best wel erg ongeval meen ik mij te herinneren
Soms staan vrienden dichterbij dan familie, maat van mij heeft geen contact met zijn zus, toen hun moeder overleed liet zeBij mij hetzelfde in de herstel periode van mn ongeval en vechtscheiding (trauma) liet mijn familie me ook zitten...
staat in detail beschreven in mn handtekening zie je de link
mijn oudste zus heeft zich ook niet meer laten zien na het overlijden van mn moederSoms staan vrienden dichterbij dan familie, maat van mij heeft geen contact met zijn zus, toen zijn moeder overleed liet ze
haar face ook niet zien, ik stond er wel, stond er altijd, ook toen de politie zijn moedertje weghaalde uit huis. Ik zie een hele andere kant van hem dus snap ik niet waarom zijn familie hem laat stikken.
In ben chemisch ingenieur, dat staat hoger op de rationele ranglijst.