ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.639
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
🤣🤣
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
🤣🤣
BoksIn ben chemisch ingenieur, dat staat hoger op de rationele ranglijst.
Ben wiskundig bioloog: wiskunde loopt helemaal van de schaal af.In ben chemisch ingenieur, dat staat hoger op de rationele ranglijst.
staat in detail beschreven in mn handtekening zie je de link

Noteer ik
Reken dat eens netjes voor me uit.Ben wiskundig bioloog: wiskunde loopt helemaal van de schaal af.
Vliegtuigengineer, ir. / MSc. cum laude. Vond wiskunde wel het leukste vak op de middelbare school trouwens, eitje.Ben wiskundig bioloog: wiskunde loopt helemaal van de schaal af.

Kan wel via de Eilanden.
Oke tnxs3 😝
Voor zover ik het weet moet je dan eerst een bepaalde periode op een van de Antillen geweest zijn, het is geen kwestie van overstappen.
Nee Miami coke snuiven en gek doenVoor zover ik het weet moet je dan eerst een bepaalde periode op een van de Antillen geweest zijn, het is geen kwestie van overstappen.
Je gaat toch niet naar een complotdenkersfestijn met het zusje van een gewaardeerd forumlid?
Dat is toch vrijwel hetzelfde?
Ik ben een scheikundig radioloog met een geldig academisch erkend certificaat, uitgereikt door Govert Gerlach.In ben chemisch ingenieur, dat staat hoger op de rationele ranglijst.
Ik heb afgelopen jaar meer thuis gezeten dan op mijn werk en toch mijn volledige salaris gekregen.Ik ben een scheikundig radioloog met een geldig academisch erkend certificaat, uitgereikt door Govert Gerlach.

Ik voel met je mee.Ik heb afgelopen jaar meer thuis gezeten dan op mijn werk en toch mijn volledige salaris gekregen.![]()
Ik werk 90% thuis. Waarom zou je dan minder betaald krijgen?Ik heb afgelopen jaar meer thuis gezeten dan op mijn werk en toch mijn volledige salaris gekregen.![]()
@Steks werkt niet thuis, en doet op z'n werk nog minder.Ik werk 90% thuis. Waarom zou je dan minder betaald krijgen?
Denk aan bv. een tangens functie, verticale raaklijn.
beunhazen meet in Miami de eerste 3 h**ren zijn op mijn kosten