- Waardering
- 9.883
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
Ja je mag er wel wezen.
meer dat je een van de weinige informatieve goede logs hebt, alleen met weinig foto's.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja je mag er wel wezen.
Maar iedereen reageert anders erop en hoe die traint/eet/genenKan echt nergens een fatsoenlijke eerste kuurlog vinden met foto's op Test E, als iemand er eentje weet hmu x
Kan het nog wel leuk zijn om te zien tochMaar iedereen reageert anders erop en hoe die traint/eet/genen
Veel verhaaltjes over +-10kg gains wat vooral vocht is en grotendeels terug weg trekt na je kuur.

Droge spiermassa zonder vet of vocht weliswaar ja. Klinkt misschien niet heel veel maar is het wel
.Vind ik erg veel.
Ik kan je wel before and after sturen als je wil, maar log heb ik nietKan echt nergens een fatsoenlijke eerste kuurlog vinden met foto's op Test E, als iemand er eentje weet hmu x
Als je wilt, mn dm staat openIk kan je wel before and after sturen als je wil, maar log heb ik niet
Ik kan je wel before and after sturen als je wil, maar log heb ik niet
Dat wist ik nie. Weer wat geleerd.
Eerste paar jaar?Dat wist ik nie. Weer wat geleerd.
Hier uitgaande van een gevorderde lifter neem ik aan? Tijdens je eerste paar jaar noob gains kan je makkelijk meer pakken toch?