AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #133.145
Kan het nog wel leuk zijn om te zien toch
Veel verhaaltjes over +-10kg gains wat vooral vocht is en grotendeels terug weg trekt na je kuur.
3 tot 5kg ( en dat is al heel wat als dit puur winst aan spiermassa is) solide massa kan je er nog wel aan overhouden.

Klinkt allemaal niet spectaculair maar als je als natty al blij mag zijn met +-3kg (spier)massa op een jaar, en met wat basic AAS dit kan klaarspelen op 3-4 maand is het wel de moeite natuurlijk :D

• #133.150
vandaag lekker getraind maar helaas door de low rep training weer last van schouder dus gas terug en meer rust tussen push trainingen.

• #133.155
Dat wist ik nie. Weer wat geleerd.

Hier uitgaande van een gevorderde lifter neem ik aan? Tijdens je eerste paar jaar noob gains kan je makkelijk meer pakken toch?
Eerste paar jaar?
Dat denk ik niet. Hangt natuurlijk ook samen met genetics en je startpunt.
Je moet vvm ook niet verwarren met spiermassa.

• #133.156
Ik kom uit de gym, komt net een maat op z'n Harley aan. 'Wil je even testen hoe ie zit?' Prima, ook al ben ik niet van plan een Harley te kopen, kan nooit kwaad. Ga ik zitten, kom met m'n been tegen de uitlaat. Gloeiende...
IMG_20210830_224935.jpg

• #133.157
Ik kom uit de gym, komt net een maat op z'n Harley aan. 'Wil je even testen hoe ie zit?' Prima, ook al ben ik niet van plan een Harley te kopen, kan nooit kwaad. Ga ik zitten, kom met m'n been tegen de uitlaat. Gloeiende...
IMG_20210830_224935.jpg
Au, dat zal wel even pijn doen.

• #133.158
IMG_20210830_224935.jpg
Waar kijken we naar?

• #133.160
IMG_20210830_224935.jpg

Wat voor een motor heb je op het oog?

Terug
Naar boven