Op mijn mail lezen na en daar ben ik dagelijks 5-10 minuten mee bezig kan ik thuis geen werkzaamheden uitvoeren.Ik werk 90% thuis. Waarom zou je dan minder betaald krijgen?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Op mijn mail lezen na en daar ben ik dagelijks 5-10 minuten mee bezig kan ik thuis geen werkzaamheden uitvoeren.Ik werk 90% thuis. Waarom zou je dan minder betaald krijgen?
Echt werk kan niet vanuit huis.Ik werk 90% thuis. Waarom zou je dan minder betaald krijgen?

Je kruipt nu echt asymptotisch tegen complete waanzin aan.Denk aan bv. een tangens functie, verticale raaklijn.
Heb je het over jezelf 😜Laatst kwam er een psychiater in het dorp wonen, er werd een groot feest georganiseerd om de wijze man te eren. Terwijl er al jaren een vermaarde evolutiebioloog woont, die ook nog eens kan aantonen dat psychiatrie volledig onwetenschappelijk is.
Kan wel merken dat jij iets met psychologie doet, dat je zo'n listig moment van zelfbevlekking meteen doorziet.
Maakt niet uit, wat ik doe is niet wetenschappelijk bewezen🥺Kan wel merken dat jij iets met psychologie doet, dat je zo'n listig moment van zelfbevlekking meteen doorziet.
Moet dat, als het werkt? Je moet aan wetenschappelijk bewezen ook niet te zwaar tillen, het wordt nogal eens overschat.Maakt niet uit, wat ik doe is niet wetenschappelijk bewezen🥺
Zeker de laatste 20 maanden.Moet dat, als het werkt? Je moet aan wetenschappelijk bewezen ook niet te zwaar tillen, het wordt nogal eens overschat.
Goed om te weten dat mijn studie heel wat vakken omvat waar @Schwarzeneggertje waarschijnlijk wel een beetje warm van wordt. Van statistiek tot biopsychologie😜Moet dat, als het werkt? Je moet aan wetenschappelijk bewezen ook niet te zwaar tillen, het wordt nogal eens overschat.
Lies, big lies and...
behalve dat van "die kleine bolle"Maakt niet uit, wat ik doe is niet wetenschappelijk bewezen🥺

Statistics😎
Bij evolutie ging het mis, wat heeft zo iemand te zoeken in een dorp.Laatst kwam er een psychiater in het dorp wonen, er werd een groot feest georganiseerd om de wijze man te eren. Terwijl er al jaren een vermaarde evolutiebioloog woont, die ook nog eens kan aantonen dat psychiatrie volledig onwetenschappelijk is.
Wel van David Attenborough.Je bedoelt dat je urenlang natuurfilms hebt bestudeerd?
Huh.. wait.. wacht.. deze ontgaat mij even😜
Twitter-draadje uiteindelijk volgens mij niet gepost, maar kwam een stuk tegen dat in Zuidoost-Azië meer dan in het Westen de neiging bestaat als iets lijkt te werken zonder veel nadelen dat gewoon toe te passen in plaats van eerst de wetenschap af te wachten, dat ging over mondkapjes.
meestal
Die asymptoten en andere non-lineariteiten vind ik op veel gebieden waar ik aan het rekenen sla. Zelfs bij het door de bocht gaan met een motor.Je kruipt nu echt asymptotisch tegen complete waanzin aan.
haha dat je die kleine spruit op de wereld hebt gezet is wetenschappelijk bewezen

Die kleine bolle bedoelde je🤣haha dat je die kleine spruit op de wereld hebt gezet is wetenschappelijk bewezen![]()