AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #133.121
Half verkracht in de lift door een smerige vrouw. En een random Mocro die aan mijn deur komt en meteen vraagt of ik anabolen gebruik en daarna of ik met hem wil trainen. Moet dus nu soort van met hem trainen dus smh.
Kan je hem niet aan die smerige vrouw koppelen?

• #133.122
Half verkracht in de lift door een smerige vrouw. En een random Mocro die aan mijn deur komt en meteen vraagt of ik anabolen gebruik en daarna of ik met hem wil trainen. Moet dus nu soort van met hem trainen dus smh.
Hoezo moet je met hem trainen? Hoeveel €€€€

• #133.123
  • #133.124
  • Haha
Waarderingen: BB_
  • #133.125
Ik had jouw nummer al gegeven. Even smerig.

Omdat ik hoop daarmee zijn respect te krijgen, zodat ik zijn clicka kan joinen. Jij moet al helemaal niets zeggen over doekoe jij platzak.
Platzak 🤣🤣 beetje wel nu op de lopende rekening. 🤡

Ben jij voor een b*ch man ik moet met hem trainen fucking mietje dat je bent. Altijd dikke bek online en er staat een mocro voor je deur en bent stil 🤣🤣

• #133.126
1-1

• #133.127
Ik weet mijn eigen nummer niet eens.
Dat krijg je ervan als niemand er ooit om vraagt.

Platzak 🤣🤣

Ben jij voor een b*ch man ik moet met hem trainen fucking mietje dat je bent. Altijd dikke bek online en er staat een mocro voor je deur en bent stil 🤣🤣
Klopt, jullie weten toch onderhand wel dat ik die fake alpha ben. Waarom denk je dat ik niet met jou durf te trainen? Zou het niet kunnen verkroppen om constant in jouw schaduw te moeten lopen en al die aandacht te missen die jij opeist.

• #133.128

Klopt, jullie weten toch onderhand wel dat ik die fake alpha ben. Waarom denk je dat ik niet met jou durf te trainen? Zou het niet kunnen verkroppen om constant in jouw schaduw te moeten lopen en al die aandacht te missen die jij opeist.
Nu krijg je het helemaal niet meer.

• #133.129

🤣🤣

• #133.137

Het probleem zit hem vooral dat niet wetenschappers informatie halen uit wetenschappelijke artikelen en hun eigen context eraan geven. Dat niet alleen, vaak moeten verschillende onderzoeken worden gecombineerd om tot een bepaalde conclusie te komen en zelfs dan loop je vaak nog tegen zat problemen aan (omdat er zoveel variabelen zijn).

Maar tegenwoordig mag je ook gewoon zeggen dat iets zo is "want het staat op feesboek🤓".

Laatst bewerkt:
  • #133.138
Kan echt nergens een fatsoenlijke eerste kuurlog vinden met foto's op Test E, als iemand er eentje weet hmu x

Terug
Naar boven