Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #133.181
Ik weet niet hoe jij rijdt maar op de weg kan ik daarmee heel goed overweg.
Voor off road zijn ze idd te zwaar, maar op onverharde wegen kan ik echt hard knallen op een Adventure. Daarnaast zitten ze comfortabel, kan je alles meenemen en klinken ze leuk met een Akra erop
Volgens mij zijn ze voor kantoorpikken en kreupele bejaarden (mijn vriendin heeft een versleten heup, overweeg er daarom zelf 1 te kopen).

• #133.182
Als in 1kg spiermassa houdt iets van 2kg vocht vast. Dus 9kg vvm is maar iets van 3kg daadwerkelijke spier?

Geen idee wat de verhoudingen zijn.
Wanneer je al wat kg's hebt gepakt ben je dus zwaarder en draag je dus ook meer gewicht aan vet bij je wanneer je vetpercentage gelijk blijft.

• #133.183
50km per dag in de regen op een naked rijden is fucking stoer.

Jij rijdt zeker ook in een cabrio met opendak tijdens hoosbuien om te laten zien hoe hardcore je bent,
met je 44 cm quads.
Ik heb regensliders en doe daarmee knee down in de regen (soms dan).

• #133.184
"Adventure" is weer zoiets, wat nou adventure? Off road ga je meteen op je plaat en niet zo'n beetje ook, zo'n ding weegt rond de 250kg. En op de weg zit je als op een plee en ga je ook op je bek als je sportieve aspiraties hebt (zogenaamd pushen over het voorwiel). Ze schijnen leuk te passen bij kantoorlui die iets willen uitstralen, daartoe laten die ook maar meteen aluminium koffersets monteren die dringend suggereren dat er onlangs een woestijn mee is doorkruist.
Is dat zo?

• #133.187
Volgens mij zijn ze voor kantoorpikken en kreupele bejaarden (mijn vriendin heeft een versleten heup, overweeg er daarom zelf 1 te kopen).

Kantoorpikkies rijden eerder op BMW GS oid.

Met een Adventure deed ik de gekste dingen. Jammer dat ze zo hoog zijn.
Ik zie mijzelf nog wel een ktm sm kopen, lekker wheelies maken, over trappen rijden, af en toe een zandpad meepikken, drempels die hobbeltjes zijn, rotondes waar je niet meer omheen maar overheen kunt.

• #133.190
Kantoorpikkies rijden eerder op BMW GS oid.

Met een Adventure deed ik de gekste dingen. Jammer dat ze zo hoog zijn.
Ik zie mijzelf nog wel een ktm sm kopen, lekker wheelies maken, over trappen rijden, af en toe een zandpad meepikken, drempels die hobbeltjes zijn, rotondes waar je niet meer omheen maar overheen kunt.
Daarom heb ik ook een Husqvarna enduro (zelfs voor mij is die best hoog, had eerder een nog hogere Honda XR600R maar die zakte verder in de vering). Drift ook goed rond rotondes.

• #133.194
Daarom heb ik ook een Husqvarna enduro (zelfs voor mij is die best hoog, had eerder een nog hogere Honda XR600R maar die zakte verder in de vering). Drift ook goed rond rotondes.

Off road leuk idd, maar kom je op de weg wel wat mee te kort lijkt mij.
Zo'n 701 toch? Wel prijzig die dingen.

• #133.195
De oude lullen kantoorpik ktm adventure doet het anders niet zo gek op Dakar.

• #133.197
Off road leuk idd, maar kom je op de weg wel wat mee te kort lijkt mij.
Zo'n 701 toch? Wel prijzig die dingen.
Ding kostte 12.100 euro. Beetje een miskoop, zit ook vol technische rotzooi. De Magura hydraulische koppeling ging bv. al na 2k stuk en die dag stonden er nog drie bij mijn dealer met hetzelfde probleem. Wel leuk op de weg, gearing is (bijna?) net zo lang als op de supermoto en die gaat bijna 200 echte kilometers. Die van mij gaat wel al erg slingeren boven de 120 bij volgas optrekken. Maar de Continental TKC 80 banden hebben niet zoveel grip als de supermoto banden, waardoor driften op asfalt veel makkelijker gaat en ook veiliger is.

Terug
Naar boven