Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #133.161
Mja, ik vind zo'n chopper toch niet super. Dat hoge stuur en lage zadel.

Ben van plan een sporttour te kopen. Wellicht een BMW, met topkoffer. Niet dat dat er super uitziet, maar moet af en toe toch wat spullen mee kunnen nemen omdat ik soms blijf overnachten. Wil in ieder geval niet zo'n ouwelullen motor.

• #133.162
  • #133.163
Mja, ik vind zo'n chopper toch niet super. Dat hoge stuur en lage zadel.

Ben van plan een sporttour te kopen. Wellicht een BMW, met topkoffer. Niet dat dat er super uitziet, maar moet af en toe toch wat spullen mee kunnen nemen omdat ik soms blijf overnachten. Wil in ieder geval niet zo'n ouwelullen motor.
MT09 rijdt wel chill, passen koffers prima op.

• #133.164
  • #133.166
Die is wel vet ja. Eigenaar van m'n gym heeft z'n Kawasaki Z1000 te koop staan, is ook vet,naked. Maar denk toch dat ik voor een sporttour ga.
Z1000 is ook nice. Khad een z750 uit 2005. Leuke fiets.

Maar hoezo geen naked? Zo zit je nog redelijk uit de wind en regen. Ben er tientalle keren mee naar Zeeland gereden voor werk, ging prima.
1630359717903.jpg

*foto is van internet

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: BB_
  • #133.167
Ik kom uit de gym, komt net een maat op z'n Harley aan. 'Wil je even testen hoe ie zit?' Prima, ook al ben ik niet van plan een Harley te kopen, kan nooit kwaad. Ga ik zitten, kom met m'n been tegen de uitlaat. Gloeiende...
IMG_20210830_224935.jpg
Dit gedrag past dan wel weer in het profiel van de Harley rijder; of beter niet-rijder, want er wordt alleen bij hoge uitzondering mee gereden.

• #133.169
"Adventure" is weer zoiets, wat nou adventure? Off road ga je meteen op je plaat en niet zo'n beetje ook, zo'n ding weegt rond de 250kg. En op de weg zit je als op een plee en ga je ook op je bek als je sportieve aspiraties hebt (zogenaamd pushen over het voorwiel). Ze schijnen leuk te passen bij kantoorlui die iets willen uitstralen, daartoe laten die ook maar meteen aluminium koffersets monteren die dringend suggereren dat er onlangs een woestijn mee is doorkruist.

• #133.170
Als je niet rijdt, wordt de uitlaat ook niet warm.
Er wordt wel enorm mee gas gegeven voor de deur of op een drukke plek vlak in de buurt! De sportschool is ook zo'n favoriete locatie, daarbij wordt nog wel eens een uitzondering gemaakt op het niet-rijden als het niet verder is dan een paar km.

• #133.174
Z1000 is ook nice. Khad een z750 uit 2005. Leuke fiets.

Maar hoezo geen naked? Zo zit je nog redelijk uit de wind en regen. Ben er tientalle keren mee naar Zeeland gereden voor werk, ging prima.
1630359717903.jpg

*foto is van internet
Met zo'n onderzeeër heb je die bruggen van de Deltawerken niet nodig. Vermoed dat de designer Jacques Ives Cousteau heet.

• #133.177
"Adventure" is weer zoiets, wat nou adventure? Off road ga je meteen op je plaat en niet zo'n beetje ook, zo'n ding weegt rond de 250kg. En op de weg zit je als op een plee en ga je ook op je bek als je sportieve aspiraties hebt (zogenaamd pushen over het voorwiel). Ze schijnen leuk te passen bij kantoorlui die iets willen uitstralen, daartoe laten die ook maar meteen aluminium koffersets monteren die dringend suggereren dat er onlangs een woestijn mee is doorkruist.
Ik weet niet hoe jij rijdt maar op de weg kan ik daarmee heel goed overweg.
Voor off road zijn ze idd te zwaar, maar op onverharde wegen kan ik echt hard knallen op een Adventure. Daarnaast zitten ze comfortabel, kan je alles meenemen en klinken ze leuk met een Akra erop

• #133.178
Doelde meer erop dat je een tracer 900 ook gewoon met kuip met windscherm hebt. Voor als een naked je net iets te kwetsbaar aan de elementen vindt.

Een buikschuiver is leuk, maar niet handig voor werk vind ik.
Zijn jullie tegenwoordig van suiker? Of gemalen poppenstront misschien. Bescherming...

Terug
Naar boven