MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #133.261
Lekker man naked bikes. Als je dan 200+ rijdt en je half je motor wordt afgeblazen voel je dat je leeft.

Zou voor mij ook een reden zijn om naked te gaan rijden. Een beetje begrenzer om écht hard gaan, maar wellicht door het windhappen wel het idee hebben dat je heel hard gaat.

• #133.262
Wat een simpele vent die cafetariabaas.

Met de huidige obesitascijfers mag het wel duidelijk zijn dat die varkens niet zelf een keuze kunnen maken. Dat ene kroketje per week is alleen bij zijn snackbar, daar komt nog een macdonalds menu per week, kfc menu, starbucks, dunkin donuts en weet ik veel wat bij.

Mogen van mij best minder tentjes zijn. Slaat ook gewoon nergens meer op hoeveel tenten er per km te vinden zijn met dezelfde menu.
Moet je eens naar de VS gaan. Dat slaat echt alles. Ga even lunchen en je kunt kiezen uit Taco Bell, MacDonalds, KFC, Pizza Hut, Subway etc etc allemaal op een rij. En je kunt er alleen met de auto komen.

• #133.263
Zou voor mij ook een reden zijn om naked te gaan rijden. Een beetje begrenzer om écht hard gaan, maar wellicht door het windhappen wel het idee hebben dat je heel hard gaat.
Ja man dat windhappen vind ik personeel heerlijk. Hogesnelheid een tunnel inrijden en dan 220+ eruit rijden en dan vol die wind in je b**kes die je bijna je motor afslaat. Heerlijk die adrenalinekick.

• #133.264
Moet je eens naar de VS gaan. Dat slaat echt alles. Ga even lunchen en je kunt kiezen uit Taco Bell, MacDonalds, KFC, Pizza Hut, Subway etc etc allemaal op een rij. En je kunt er alleen met de auto komen.
Ihop lijkt me wel lekker

• #133.267
Dat ene kroketje per week is alleen bij zijn snackbar, daar komt nog een macdonalds menu per week, kfc menu, starbucks, dunkin donuts en weet ik veel wat bij.
Het kan toch niet dat de cafetaria moet sluiten omdat er op iedere hoek van de straat al een Amerikaanse fastfoodketen staat.

• #133.269
Dat is toch geen eten, dat zijn snacks...

• Like
Waarderingen: BB_
  • #133.270
Wij hebben vorige keer geteld. Tussen supermarkt en hotel, 5 minuten met de auto: 23 fast food tenten, de helft met drive through.

Wendy’s, chick fil a, jack in the box, domino’s, ny pizza, Arby’s, Dairy Queen en vele anderen. Allemaal met goedkope ongezonde shitzooi.

Alleen green dinges en chipotle maakt iig nog iets vers. Niet zo raar dat die Amerikanen allemaal beter kunnen rollen dan lopen. Het was een heel werk om aan een gezonde maaltijd te komen.

• #133.273
Wij hebben vorige keer geteld. Tussen supermarkt en hotel, 5 minuten met de auto: 23 fast food tenten, de helft met drive through.

Wendy’s, chick fil a, jack in the box, domino’s, ny pizza, Arby’s, Dairy Queen en vele anderen. Allemaal met goedkope ongezonde shitzooi.

Alleen green dinges en chipotle maakt iig nog iets vers. Niet zo raar dat die Amerikanen allemaal beter kunnen rollen dan lopen. Het was een heel werk om aan een gezonde maaltijd te komen.
Mickey D's verkoopt ook gewoon salades hoor.

:trollface:

• #133.278
outB4 iemand Nutellawinkel zegt.
Gianduja! ;)

Wiki:
Nutella is de merknaam van een pasta voor broodbeleg van het Italiaanse bedrijf Ferrero.

De pasta werd in 1949 ontwikkeld en in 1964 op de markt geïntroduceerd, aanvankelijk onder de naam 'Supercrema Gianduja'. Tegen het eind van 1964 registreerde Ferrero de merknaam 'Nutella' en daarbij de afbeelding op het etiket, die nadien ongewijzigd is gebleven, behalve op tijdelijke actiepotten.

Zelfde bedrijf dat Ferrero Rocher maakt.

Laatst bewerkt:
  • #133.279

Boh ja cinnamon of blueberry pancakes als ontbijt
Cinnamon Rolls.

Of een Chicago Deep Dish pizza. Nooit op, maar oogt wel goed voor een cheat.
Hero-image_1210-v2.jpg
Amerikaanse pizza's en pasta's zijn wel lekker, echte kcal bom.
Red-Sauce-Bucca-02.jpg

Terug
Naar boven