AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #133.223
onderarm echt of in een plooi aan biceps of pols?
Of middenarm ofzo 😆😆
Kan wep kracht zetten met push beweging maar curl doet wel pijn
20210831_160503.jpg

Laatst bewerkt:
  • #133.226
Kantoorpikkies rijden eerder op BMW GS oid.

Met een Adventure deed ik de gekste dingen. Jammer dat ze zo hoog zijn.
Ik zie mijzelf nog wel een ktm sm kopen, lekker wheelies maken, over trappen rijden, af en toe een zandpad meepikken, drempels die hobbeltjes zijn, rotondes waar je niet meer omheen maar overheen kunt.
Ik rijd gewoon in mijn elektrische Volvo. Dank u.

• #133.228
Gisteren zou er een nieuw bed voor mijn dochter worden gebracht, maar toen hadden de bezorgers maar 4 van de 5 dozen bij zich, een nalevering van de ontbrekende doos zou lang duren dus namen ze alles mee en vandaag kreeg ik alles nieuw. Nu heb ik 5 dozen, maar wel 2 dezelfde. :fire:

• #133.229
Dan heb je een homegym en dan is nog altijd het bankje bezet en als je dan eindelijk bezig bent komen ze je vragen hoeveel reps je nog moet :mad:

20210901_183620.jpg
20210901_184009.jpg

Screenshot_20210901-185324_Video Player.jpg

Zij mag me altijd storen ;)

• #133.230
Vandaag voor het eerst na anderhalve maand een krachttraining gedaan. Was drie weken met vakantie en daarna telkens druk met werk of de luiheid die overwon (vooral dat laatste). Het meest frustrerende is dat het beetje spier dat ik had nòg kleiner is geworden en vet nog meer

Eigen schuld natuurlijk, maar nog steeds kut

• #133.231
Vandaag voor het eerst na anderhalve maand een krachttraining gedaan. Was drie weken met vakantie en daarna telkens druk met werk of de luiheid die overwon (vooral dat laatste). Het meest frustrerende is dat het beetje spier dat ik had nòg kleiner is geworden en vet nog meer

Tijd om alles op te pakken en fitness terug op 1 te zetten dus :)

• #133.232

Verkeerde mindset, verkeerde topic.

De eerste stap is de grootste, je bent weer begonnen en de eerste gains komen makkelijk.

• #133.233
*ging iets niet helemaal bueno. Verwijder maar.

Laatst bewerkt:
  • #133.234
  • #133.237
Mja, ik vind zo'n chopper toch niet super. Dat hoge stuur en lage zadel.

Ben van plan een sporttour te kopen. Wellicht een BMW, met topkoffer. Niet dat dat er super uitziet, maar moet af en toe toch wat spullen mee kunnen nemen omdat ik soms blijf overnachten. Wil in ieder geval niet zo'n ouwelullen motor.
Bmw s1000xr

• #133.238
Vandaag met de ambulance met toeters en bellen naar het ziekenhuis gebracht. Vermoeden van hartinfarct. Diverse bloedonderzoeken, hartfilmpjes en echo gehad. Gelukkig weer thuis. Bloedwaarde was helaas niet helemaal goed. Daar gaan we verder onderzoek naar doen.
Andere donderdag dan gepland 😢

• #133.239
Vandaag met de ambulance met toeters en bellen naar het ziekenhuis gebracht. Vermoeden van hartinfarct. Diverse bloedonderzoeken, hartfilmpjes en echo gehad. Gelukkig weer thuis. Bloedwaarde was helaas niet helemaal goed. Daar gaan we verder onderzoek naar doen.
Andere donderdag dan gepland 😢
Oei das minder, brengt veel stress met zich mee

Terug
Naar boven