XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #134.382
Moet je mij nog een schop nageven🤣. Je wilt niet weten hoevaak jij mij hebt gekwetst toen ik net op het forum kwam.

Je was de laatste tijd goed bezig hier op het forum maar nu zak je weer terug.
Je weet dat dit uiteindelijk alleen maar leidt naar negatieve aandacht, maar misschien is dat precies wat je zoekt. Zo van aandacht = aandacht? Die indruk krijg ik van jou.

• #134.384
Je was de laatste tijd goed bezig hier op het forum maar nu zak je weer terug.
Je weet dat dit uiteindelijk alleen maar leidt naar negatieve aandacht, maar misschien is dat precies wat je zoekt. Zo van aandacht = aandacht? Die indruk krijg ik van jou.
Ja ik had niet moeten reageren ik liet mij te ver meeslepen

• #134.390
Ja is allemaal best hoor kerel, iedereen weet inmiddels wel dat je de behoefte hebt om gezien te worden. Wie niet eigenlijk? Maar probeer een andere weg, hier heb je jezelf alleen maar mee.
Daar heb je wel gelijk in. Is gewoon kloten, ik ben altijd de guy geweest met weinig vrienden en niet populair zijn. Ik keek altijd op naar die gasten die dat wel waren

• #134.394
Liever 2 goede vrienden dan 20 kennissen waar je niks hebt.
mijn vrouw is redelijk sociaal aangelegd gevolg huis vol vrouwen enkele keren per maand .Als ik zelf kijk naar wat mijn echte vrienden zijn dan heb ik er 3 mijn neef ( als ik hem nachts bel vraagt hij of hij een schep moet meenemen ) mijn vismaat crackie jackie en minne moat Kevin ( veel mee uitgespookt heeft zich altijd aan de afspraak gehouden: we zwijgen in de verhoor kamer . mijn Neef is zelfs ooit ontslagen omdat hij midden in de nacht van uit het zuiden hierna toe is komen rijden om mijn middelste dochter op de wereld te verwelkomen .verder hou ik een gezonde afstand van mensen buiten mijn vertrouwens kringetje .

• #134.395
Dit is de reden dat mijn werkgever zo voorzichtig is.
0B484226-1739-4718-ADD3-91D725D329C7.jpeg

• #134.396
  • #134.397
Zo’n domme arrogante trut uit mijn stage klas loop ik haar tegemoet komt nog geen vriendelijke hoi uit ze keek mij toch arrogant aan domme trut :mad:
Er is maar een manier om met dat soort mensen om te gaan: zelf heel vriendelijk hoi blijven zeggen.

• #134.398
Niet jezelf gek laten maken of kleineren. En al helemaal
niet denken dat je later geen leuke dame aan de haak slaat.

Je bent 20, enjoy life (is wat moeilijker nu met corona), maar geniet.
Als je later een dame hebt en je staat zo onzeker in je schoenen dan komt dat echt zwak over. Die klets over je neus is echt onzin man, maar je bent echt een makkelijk doelwit en mensen die dat zien kunnen daar (mis)gebruik van maken.

Niet alleen op een online forum voor leedvermaak, maar ook later in je volwassen leven. Nu is een highkick niet altijd de juiste oplossing als weerwoord, soms is het verstandig om het te negeren of te laten gaan, maakt je niet “zwak” ofzo maar juist de verstandigste.
Goede post. Eens.

• #134.399
Wel mooi kut, want je kunt de klok gelijk zetten dat je hele gezin nu in het corona traject raakt met alle ellende die dit met zich meebrengt.
Ik ben gelukkig de laatste van het gezin met klachten. Tegen de tijd dat ik de uitslag van de GGD heb is mijn dochter al weer bijna een week klachten vrij. Gisteren zijn de kinderen gewoon naar school en de opvang geweest wat volgens het protocol ook mocht. Ik heb een zelftest gedaan omdat ik pas morgen naar de GGD kan en mijn werkgever graag een indicatie wilde hebben of ik donderdagavond weer kon gaan werken. Ik heb op een lichte hoofdpijn na helemaal geen klachten en zonder deze zelftest had ik mijn dochter gewoon naar school en zwemles gebracht.

Terug
Naar boven