ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.639
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Klopt banaan schil ik altijd 😌
Ja ik ben mij er eentje
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klopt banaan schil ik altijd 😌
Dat kunnen wij zonder problemen overnemen als je dat helpt.Klopt ik keek wel altijd naar die gozer op. Doordat hij mij in het begin uitschold ging ik wel steeds harder werken dusja het werkte ook als een soort motivatie
Ik sla over het algemeen ook mensen niet, al zijn het mijn vrienden niet. Lijkt me normaal.
Voor mij wel, die man heeft ook een heel goede kant.Je romantiseert zijn omgang met jou een beetje. Je hebt (net zoals de meesten) vaak rake opmerkingen gehad en een vriendschapsrelatie was nergens uit op te maken.
Ik luister ook naar zijn adviezen ik ga niet meer op mensen in die mij willen beledigen. Als je goed kijkt doe ik dat nu ookMeeuwtje als jij wat te bewijzen hebt is dat tegenover jezelf, f**k de buitenwereld man, als je je laat begeleiden door wovano luister dan ook naar zijn adviezen. Je bent uit lijn met jezelf aan het reageren.
En stop met zelfafwijzing, je bent goed bezig.Ik luister ook naar zijn adviezen ik ga niet meer op mensen in die mij willen beledigen. Als je goed kijkt doe ik dat nu ook
Ja, vooral zijn rechtseVoor mij wel, die man heeft ook een heel goede kant.
Hoe is het met zijn hand. Zat een mooie jaap in.
Screenshots posten mag niet meer :0
Helemaal mee eens, hij wordt al vaak genoeg afgewezen door vrouwen.
...en eieren schillen, je moet het maar kunnen ...
Kijk maar eens op naar mensen waar naar je op kunt kijken. Niet naar mensen die je kleineren (al dan niet terecht) of uitschelden. De persoon die je coached kan je veel beter naar opkijken, heeft ook wedstrijden gewonnen in BB maar is daarbuiten (en in omgang met anderen) op zijn allerminst ook bekwaam en aangenaam. Neem dat als voorbeeld IPV iemand die het grappig vind mensen in elkaar te slaan en urine over zwakzinnige meisjes te gooien onder het mom van “jeugdzonde”Klopt ik keek wel altijd naar die gozer op. Doordat hij mij in het begin uitschold ging ik wel steeds harder werken dusja het werkte ook als een soort motivatie
Miss is t mn scheen bot. Kan ook van de schaaf zijn . Zit een flinke bult op haha..
Volgens mij heb jij ook weer een boze bui vandaag.Kijk maar eens op naar mensen waar naar je op kunt kijken. Niet naar mensen die je kleineren (al dan niet terecht) of uitschelden. De persoon die je coached kan je veel beter naar opkijken, heeft ook wedstrijden gewonnen in BB maar is daarbuiten (en in omgang met anderen) op zijn allerminst ook bekwaam en aangenaam. Neem dat als voorbeeld IPV iemand die het grappig vind mensen in elkaar te slaan en urine over zwakzinnige meisjes te gooien onder het mom van “jeugdzonde”
Volgens de oude Moszkowicz had zelfs de slechtste nazi kampbeul nog goede kanten.Voor mij wel, die man heeft ook een heel goede kant.
Tijd van de maand.