- Waardering
- 23.782
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 20%
Ja
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja
Of het een slechte kerel is. Vast niet (weet ik niet, jij ook niet) maar z’n daden van die dag waren niet OK. (Feit)Als we bij iedereen in zijn/haar verleden gaan graven komt er bij iedereen wel wat naar boven, mijn gevoel liegt zelden en Schwarzeneggertje voelt hetzelfde, die gast is tenslotte vader, zal ook wel als persoon gegroeid zijn. Ik geloof in tweede kansen.
Huh wie heeft er over iemand heen gepist?Dus als ik 1 keer een gehandicapt meisje in haar bek pis en ik dan mijn excuses aanbied, dan krijg ik slechts 3 hail mary's en wordt het me vergeven?
Mmmmkay.
Jouw grote held.
Over meer dan 1 persoon toch?
Ligt eraan of je vrienden normaal zijnIk sla over het algemeen ook mensen niet, al zijn het mijn vrienden niet. Lijkt me normaal.
Hen verdedigen deed hij dan weer niet.Volgens de oude Moszkowicz had zelfs de slechtste nazi kampbeul nog goede kanten.
Het oude normaal of het nieuwe normaal?
Parkje?Volgens de oude Moszkowicz had zelfs de slechtste nazi kampbeul nog goede kanten.
Ik was best begaan met Mark, hij ging voor de Bruce Lee fysiek en zat te jojoen met zijn gewicht, jammer om dit te moeten lezen. Denk trouwens nog steeds dat Kameel een goede gast is. Diep van binnen weet hij dat ook, ik hoop dat hij zich zal beteren.dat moet toch voor kameel ook wel heel raar zijn, als hij steeds opnieuw die halve liefdesbetuigingen hier leest
Eigenlijk ontbreekt er bij deze post alleen nog een candellight muziekje, wat jij?Ik was best begaan met Mark, hij ging voor de Bruce Lee fysiek en zat te jojoen met zijn gewicht, jammer om dit te moeten lezen. Denk trouwens nog steeds dat Kameel een goede gast is. Diep van binnen weet hij dat ook, ik hoop dat hij zich zal beteren.
Ik vind het gewoon oprecht jammer van wat ik allemaal heb gelezen manEigenlijk ontbreekt er bij deze post alleen nog een candellight muziekje, wat jij?
dacht eerst aan een hele slechte grap maar als wovano iets mededeelt weet je dat het serieus is.