MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #135.102
Als we bij iedereen in zijn/haar verleden gaan graven komt er bij iedereen wel wat naar boven, mijn gevoel liegt zelden en Schwarzeneggertje voelt hetzelfde, die gast is tenslotte vader, zal ook wel als persoon gegroeid zijn. Ik geloof in tweede kansen.

• #135.103
Als we bij iedereen in zijn/haar verleden gaan graven komt er bij iedereen wel wat naar boven, mijn gevoel liegt zelden en Schwarzeneggertje voelt hetzelfde, die gast is tenslotte vader, zal ook wel als persoon gegroeid zijn. Ik geloof in tweede kansen.
Of het een slechte kerel is. Vast niet (weet ik niet, jij ook niet) maar z’n daden van die dag waren niet OK. (Feit)

• #135.104
Edit: Post Was privé bedoeld :)

• #135.105
Dus als ik 1 keer een gehandicapt meisje in haar bek pis en ik dan mijn excuses aanbied, dan krijg ik slechts 3 hail mary's en wordt het me vergeven?

Mmmmkay.

• #135.109
Voorschot GWL verhoogd van 45,- > 100,- want fors gestegen gasprijzen. Huur van 438 naar 493 per maand voor een kamertje. Thanks.

• #135.110
Dochter kreeg vandaag h3t resultaat van haar pcr test van gisteren. Positief. Ik was vorige week ziek dus ik heb het haar wellicht gegeven. En vandaag een kind in mijn klasje positief. Dus er zullen er wellicht nog volgen.

• #135.115
Ik loop zwaar achter zo te zien, dacht al waar is nattymark nou heen maar nu valt het kwartje nadat ik alles heb gelezen, maar wat is dit dan dacht dat Kameel door onfatsoenlijk gedrag op het forum verbannen was, geweldpleging?ongelooflijk. Heb heel wat gemist.

Laatst bewerkt:
  • #135.116
:roflol: dat moet toch voor kameel ook wel heel raar zijn, als hij steeds opnieuw die halve liefdesbetuigingen hier leest

• #135.117
:roflol: dat moet toch voor kameel ook wel heel raar zijn, als hij steeds opnieuw die halve liefdesbetuigingen hier leest
Ik was best begaan met Mark, hij ging voor de Bruce Lee fysiek en zat te jojoen met zijn gewicht, jammer om dit te moeten lezen. Denk trouwens nog steeds dat Kameel een goede gast is. Diep van binnen weet hij dat ook, ik hoop dat hij zich zal beteren.

• #135.118
Ik had een beetje grip op die jongen, ik bood een luisterend oor en gaf voorzichtig advies, wist dat hij met mentale problemen kampte, ik had niet twee maanden eruit moeten gaan, voelt alsof ik hem in de steek heb gelaten.

Laatst bewerkt:
  • #135.119
Ik was best begaan met Mark, hij ging voor de Bruce Lee fysiek en zat te jojoen met zijn gewicht, jammer om dit te moeten lezen. Denk trouwens nog steeds dat Kameel een goede gast is. Diep van binnen weet hij dat ook, ik hoop dat hij zich zal beteren.
Eigenlijk ontbreekt er bij deze post alleen nog een candellight muziekje, wat jij?

• #135.120
Eigenlijk ontbreekt er bij deze post alleen nog een candellight muziekje, wat jij?
Ik vind het gewoon oprecht jammer van wat ik allemaal heb gelezen man :) dacht eerst aan een hele slechte grap maar als wovano iets mededeelt weet je dat het serieus is.

Terug
Naar boven