Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #135.121
Ik vind het gewoon oprecht jammer van wat ik allemaal heb gelezen man :) dacht eerst aan een hele slechte grap maar als wovano iets mededeelt weet je dat het serieus is.
Eens hoor, dat 't wel jammer is.
Waarom open je geen topic met een polletje?

• #135.127
  • #135.128
Nee dat is geen goede actie geweest. Maar kom op zeg hij lokte het zelf ook uit hoor. Maar hij bedoelde het als een grap camelus nam het serieus
Mark plaatste een filmpje met wat pushups, Kameel reageerde daar cynisch op met iets van “zware training man” en Mark zei, kom dan ff langs in het parkje, ik trek mijn vechtkleding aan. Als je dat uitlokken vind ben je niet goed wijs.

• #135.129
@Steks hier cherry pick je wel een beetje het deel eruit wat je goed uit komt.
Mark zei ook: anabolen boys kunnen toch niet slaan en dat ie nog maar een paar minuten zou wachten op dat mietje dat toch niet komt.

Het slaat allemaal nog steeds nergens op. Maar het idee dat Mark kameel niet maximaal uit zat te dagen (via tekst dan wel) is gewoon echt niet waar.

• #135.131
Nee dat is geen goede actie geweest. Maar kom op zeg hij lokte het zelf ook uit hoor. Maar hij bedoelde het als een grap camelus nam het serieus
Uiteindelijk wel, maar je moet beter weten met iemand die psychische problemen heeft. Maar ja van wat ik hoorde heeft camelus ze ook.

• #135.132
@Steks hier cherry pick je wel een beetje het deel eruit wat je goed uit komt.
Mark zei ook: anabolen boys kunnen toch niet slaan en dat ie nog maar een paar minuten zou wachten op dat mietje dat toch niet komt.

Het slaat allemaal nog steeds nergens op. Maar het idee dat Mark kameel niet maximaal uit zat te dagen (via tekst dan wel) is gewoon echt niet waar.
Toen zat hij waarschijnlijk al in de auto op weg naar het parkje waar Mark eerder voor jan lul op hem zat te wachten nadat Kameel hem uitgenodigd had ik samen te trainen.

Maar als je zoiets iets al maximaal uitdagen noemt ben je niet helemaal in orde.

Laatst bewerkt:
  • #135.133
Het oen zat hij waarschijnlijk al in de auto op weg naar het parkje waar Mark eerder voor jan lul op hem zat te wachten nadat Kameel hem uitgenodigd had ik samen te trainen.

Maar als je zoiets iets al maximaal uitdagen noemt ben je niet helemaal in orde.
Naja, ze hadden beide uitgesproken wel zin te hebben in een rondje sparren. Hebben ze toch eigenlijk gewoon beide gekregen wat ze wilden op dat moment?

Dat kameel daar niet naartoe had moeten gaan voor zo'n klein internet dingetje, klopt.
Dat kameel hem niet meteen op z'n kop had hoeven slaan, klopt ook.
Dat geweld niet goed te praten valt, klopt opnieuw ook.
Maar Mark had er zelf ook wel zin in... Mensen leren door trial & error en ik heb zo'n idee dat Mark hier wel een waardevolle levensles geleerd heeft. Ruzie zoeken = onverstandig.
En dan kwam ie hier nog relatief goed weg het had ook veel fouter af kunnen lopen met hem als hij dit soort "impulsen" vaker niet de baas is.

De situatie tussen Mark & Kameel doet mij altijd een beetje denken aan deze uitspraak van Mike Tyson, al dat online geruzie laat veel mensen weg komen met de meeste lijpe dingen zonder dat ze er ooit de consequenties van ervaren. In "real-life" was Mark nooit ruzie gaan zoeken met Kameel:
mike.jpg

• #135.134
Uiteindelijk wel, maar je moet beter weten met iemand die psychische problemen heeft. Maar ja van wat ik hoorde heeft camelus ze ook.
Moet een lastig besluit zijn geweest voor de mods om Camelus te perma-bannen en Mark niet te straffen. Want los van hun achtergrond hebben ze beide schuld aan wat er is gebeurd. In het strafrecht is er zoiets als strafvermindering als je minder toerekeningsvatbaar bent.

• #135.135
Camelus is gebanned helaas wereld gaat gewoon door.
Einde ankie jankie of zoek hem op als je echte vriend van hem bent/was.
Kan er wel maanden over door blijven janken maar hij is gebanned, move on.

• #135.138
Iedereen hier heb wel wat op de kerfstok dus dat heilige maria gelul neem ik met een korreltje zout, ten tweede perma ban is zwaar overdreven, maar dat is mijn mening, next topic...

• #135.139
Iedereen hier heb wel wat op de kerfstok dus dat heilige maria gelul neem ik met een korreltje zout, ten tweede perma ban is zwaar overdreven, maar dat is mijn mening, next topic...
Ik snap de permaban wel. Je wilt als forum niet bekend staan als een platform waar ruzies worden uitgelokt die vervolgens in real life uit worden gevochten. Camelus, alsmede dit forum, mogen blij zijn dat Mark geen aangifte gedaan heeft.

Terug
Naar boven