Is dit nou een uiting van jouw Stockholmsyndroom?Ben je nou kritiek aan het leveren op de forumleiding?
INSTAAAABAANNNNN
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is dit nou een uiting van jouw Stockholmsyndroom?Ben je nou kritiek aan het leveren op de forumleiding?
INSTAAAABAANNNNN
Ssssshh
Mike Tyson is ook een mong**l.Naja, ze hadden beide uitgesproken wel zin te hebben in een rondje sparren. Hebben ze toch eigenlijk gewoon beide gekregen wat ze wilden op dat moment?
Dat kameel daar niet naartoe had moeten gaan voor zo'n klein internet dingetje, klopt.
Dat kameel hem niet meteen op z'n kop had hoeven slaan, klopt ook.
Dat geweld niet goed te praten valt, klopt opnieuw ook.
Maar Mark had er zelf ook wel zin in... Mensen leren door trial & error en ik heb zo'n idee dat Mark hier wel een waardevolle levensles geleerd heeft. Ruzie zoeken = onverstandig.
En dan kwam ie hier nog relatief goed weg het had ook veel fouter af kunnen lopen met hem als hij dit soort "impulsen" vaker niet de baas is.
De situatie tussen Mark & Kameel doet mij altijd een beetje denken aan deze uitspraak van Mike Tyson, al dat online geruzie laat veel mensen weg komen met de meeste lijpe dingen zonder dat ze er ooit de consequenties van ervaren. In "real-life" was Mark nooit ruzie gaan zoeken met Kameel:
![]()
Zou je denken?
Underrated commentFlink wat mensen die last hebben van stockholmsyndroom hier.
Was gewoon een goede jongen. Iedereen maakt wel eens een fout. Jeugdzondes. Hij pm'de mij wel eens, dan vertelde hij me dat ie een moeilijke jeugd heeft gehad. En dat ik een skinny f**got ben. Maar dat soort kritiek waardeer ik juist wel. Stiekem hield ie gewoon van me en waren we echte vrienden.
Geldt dan ook voor de mensen die Camelus zaten op te fokken om zijn lengte. Die gast heeft nooit een geheim gemaakt van zijn verleden, dat gedoe in het park waren waarschijnlijk old reflexes kicking in, kom je niet zomaar vanaf, denk nog steeds dat die perma-ban too much is, er is uiteindelijk niemand doodgegaan.Uiteindelijk wel, maar je moet beter weten met iemand die psychische problemen heeft. Maar ja van wat ik hoorde heeft camelus ze ook.
Ik ben de eerste die een ban had verdiend met al dat gescheld over moeders, ben daar ook niet trots op, like I said old reflexes, zo lokte ik in het verleden ruzie uit met mocros omdat ik wist dat ze vatbaar waren voor die shit.
Waarom zou je dat doen?Ik ben de eerste die een ban had verdiend met al dat gescheld over moeders, like I said old reflex, zo lokte ik in het verleden ruzie uit met mocros.
Jong en dom, nu ouder en wijzer (soms heb ik nog steeds van die rare trekjes, niks aan te doen)
nieuwsopbeeld.nl
Jeugdstrafrecht?Als je 't met een mes doet krijg je maar 10 maanden.
![]()
Verdachte steekpartij (15) krijgt tien maanden cel voor doodsteken leeftijdsgenoot in Rotterdam - Nieuws op Beeld - 112 Nieuws vanuit Rotterdam E.O
Rotterdam – Een rechter heeft e15-jarige jongen veroordeeld tot 10 maanden cel, ook krijgt hij jeugd-TBS opgelegd. De jongen stak op 29 juli 2021 zijn leeftijdsgenoot dood in een park langs de Goedenraadweg in Rotterdam-Beverwaard. De verdachte kreeg met het slachtoffer ruzie, dat zou gebeurd...nieuwsopbeeld.nl
Daarom zeg ik ook dat niemand hier heilig boontje is, pas wanneer hij geband was zag je plotseling mensen heel veroordelend uit de hoek komen, alsof ze op dat moment hadden gewacht, daarvoor hadden ze nooit enige interactie met Kameel, mensen moeten niet zo slap doen.Wie heeft bij wie een pink afgehakt? Dat is wel next level Yakuza shizzle.
Maar ik neem aan dat de forumleiding van zijn kant van het verhaal op de hoogte was. Hoor en wederhoor toch?
En jij wel?daarvoor hadden ze nooit enige interactie met Kameel, mensen moeten niet zo slap d