MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #135.143
Naja, ze hadden beide uitgesproken wel zin te hebben in een rondje sparren. Hebben ze toch eigenlijk gewoon beide gekregen wat ze wilden op dat moment?

Dat kameel daar niet naartoe had moeten gaan voor zo'n klein internet dingetje, klopt.
Dat kameel hem niet meteen op z'n kop had hoeven slaan, klopt ook.
Dat geweld niet goed te praten valt, klopt opnieuw ook.
Maar Mark had er zelf ook wel zin in... Mensen leren door trial & error en ik heb zo'n idee dat Mark hier wel een waardevolle levensles geleerd heeft. Ruzie zoeken = onverstandig.
En dan kwam ie hier nog relatief goed weg het had ook veel fouter af kunnen lopen met hem als hij dit soort "impulsen" vaker niet de baas is.

De situatie tussen Mark & Kameel doet mij altijd een beetje denken aan deze uitspraak van Mike Tyson, al dat online geruzie laat veel mensen weg komen met de meeste lijpe dingen zonder dat ze er ooit de consequenties van ervaren. In "real-life" was Mark nooit ruzie gaan zoeken met Kameel:
mike.jpg
Mike Tyson is ook een mong**l.

• #135.146
Gister nieuwe baardtrimmer gehaald nadat ik de vorige heb weggegooid omdat ie kapot was, dus nu zit mn vrouw gelijk te zeuren dat ie weer korter moet :(

• #135.147
Mike Tyson is ook een mong**l.
Was gewoon een goede jongen. Iedereen maakt wel eens een fout. Jeugdzondes. Hij pm'de mij wel eens, dan vertelde hij me dat ie een moeilijke jeugd heeft gehad. En dat ik een skinny f**got ben. Maar dat soort kritiek waardeer ik juist wel. Stiekem hield ie gewoon van me en waren we echte vrienden.

Hij verdient nog een kans.

• #135.148
Uiteindelijk wel, maar je moet beter weten met iemand die psychische problemen heeft. Maar ja van wat ik hoorde heeft camelus ze ook.
Geldt dan ook voor de mensen die Camelus zaten op te fokken om zijn lengte. Die gast heeft nooit een geheim gemaakt van zijn verleden, dat gedoe in het park waren waarschijnlijk old reflexes kicking in, kom je niet zomaar vanaf, denk nog steeds dat die perma-ban too much is, er is uiteindelijk niemand doodgegaan.

Laatst bewerkt:
  • #135.149
Iemand dood slaan is wel banwaardig..

• #135.150
Ik ben de eerste die een ban had verdiend met al dat gescheld over moeders, ben daar ook niet trots op, like I said old reflexes, zo lokte ik in het verleden ruzie uit met mocros omdat ik wist dat ze vatbaar waren voor die shit.

Laatst bewerkt:
  • #135.153

Als je 't met een mes doet krijg je maar 10 maanden.

• #135.154
Snap die stille tocht dus niet, hij had zelf ook een mes mee, altijd achteraf die fake verontwaardiging nadat er waarschijnlijk vooraf gesteld is dat de jeugd naar de klote zou zijn, als je dan vraagt wat ze eraan zouden willen veranderen is het niet hun probleem.

• #135.155
Als je 't met een mes doet krijg je maar 10 maanden.

Jeugdstrafrecht?

• #135.156
Bij deze een bericht van kameel, aangezien hij zelf niet in staat is om dit te kunnen posten:
Jow homo's en hominnen! Zo nu en dan check ik dit prachtige forum nog wel eens en het verbaasd mij niet dat jullie het na weken nog steeds hebben over het knokpartijtje. Het is ook wel lachwekkend om te zien dat iedereen weet wat er exact gebeurd is terwijl ze er niet bij zijn geweest. Maar goed, ik zal jullie mijn versie van het verhaal vertellen en dan ben ik weer vamos. Mark heeft mij die avond uitgedaagd. Er is was geen sprake van een grap. Hij is zelf naar het parkje gekomen en heeft duidelijk aangegeven dat hij graag met mij wilt vechten. Het hele gesprek heb ik nog steeds op mijn telefoon staan. Dat ik meteen als een wilde ben gaan meppen is niet waar. Ik kwam aan bij het parkje en zag Mark op een bankje zitten. Ik stapte uit, Mark liep op mij af. Ik liep hem tegemoet en zei dus jij wilt vechten? Mark zei niets en nam meteen een vechthouding aan. Ik herhaalde mijzelf 'dus je wilt écht vechten?' Mark reageerde daarop met slaan bewegingen. Dus dan is het hij of ik.
In mijn ogen sta ik dan in het recht om mijzelf te verdedigen wanneer iemand mij op die manier benaderd. Dus mijn vuist raakte zijn lip. Mark zei stop en sorry, het gevecht was daarbij beëindigd. Later kwamen we elkaar in het ziekenhuis tegen, daar hebben we nog even met elkaar gepraat. Ik zag in Mark een rustige en vriendelijke jongen, waardoor ik meteen spijt kreeg van het hele gebeuren. Ik had die dag de betere van de twee moeten zijn, daar ben ik mij heel goed van bewust. Ik ben absoluut geen onredelijk persoon en ben juist iemand met een heel groot hart. Dat jullie denken mij te kennen op basis van postgedrag zegt meer over jullie dan over mijzelf, maar daar zit ik echt niet mee. Dat ik moeite heb met mijzelf beheersen wanneer er sprake is van geweld of agressief gedrag richting mij of mijn familie dat wisten jullie al. Dat heb ik in mijn jaren hier op het forum tig keer uitgesproken. Ik praat het daarmee niet goed, ik weet heel goed dat ik een foute keus heb gemaakt.
Helaas ben ik opgegroeid met veel geweld om mij heen en wanneer ik in een dergelijke situatie kom nemen mijn emoties de overhand en denk ik niet meer na. Dat is iets waar ik aan werk en hopelijk komt er een tijd dat ik dit wel onder controle heb. Wat betreft mij ban op het forum...tja..dat is natuurlijk terecht. Dit moet natuurlijk een plekje zijn waar wij elkaar kunnen uitschelden, kleineren, beledigen zonder dat het enige consequenties heeft. Dat Sanca zelf op het punt stond om die kerel die de opmerking had geplaatst over de flaporen van zijn zoon thuis op te komen zoeken en zelfs zijn adres al had gevonden zullen we maar door de vingers zien. En @Wanna is nog steeds een homo. Houdoe!

• #135.157
Maar ik neem aan dat de forumleiding van zijn kant van het verhaal op de hoogte was. Hoor en wederhoor toch?

• #135.158
Altijd al geweten dat hij een redelijke goede gast is, dat voel je aan, take care kerel, goed dat ook jij je verhaal doet.

• #135.159
Wie heeft bij wie een pink afgehakt? Dat is wel next level Yakuza shizzle.

Maar ik neem aan dat de forumleiding van zijn kant van het verhaal op de hoogte was. Hoor en wederhoor toch?
Daarom zeg ik ook dat niemand hier heilig boontje is, pas wanneer hij geband was zag je plotseling mensen heel veroordelend uit de hoek komen, alsof ze op dat moment hadden gewacht, daarvoor hadden ze nooit enige interactie met Kameel, mensen moeten niet zo slap doen.

Terug
Naar boven