Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar wel bij het typen, zo blijkt maar weer eens.Gelukkig was het zijn pink, niet egt nodig bij vingere.

Wat ik mij afvraag heb die idioot dat wijf nog kunnen scoren of was het rukken in de cel op haar?
Wss gwn bij mannen gehouden voor een tijdje. Moet kunnen.Wat ik mij afvraag heb die idioot dat wijf nog kunnen scoren of was het rukken in de cel op haar?
Bij deze een bericht van kameel, aangezien hij zelf niet in staat is om dit te kunnen posten:
Jow homo's en hominnen! Zo nu en dan check ik dit prachtige forum nog wel eens en het verbaasd mij niet dat jullie het na weken nog steeds hebben over het knokpartijtje. Het is ook wel lachwekkend om te zien dat iedereen weet wat er exact gebeurd is terwijl ze er niet bij zijn geweest. Maar goed, ik zal jullie mijn versie van het verhaal vertellen en dan ben ik weer vamos. Mark heeft mij die avond uitgedaagd. Er is was geen sprake van een grap. Hij is zelf naar het parkje gekomen en heeft duidelijk aangegeven dat hij graag met mij wilt vechten. Het hele gesprek heb ik nog steeds op mijn telefoon staan. Dat ik meteen als een wilde ben gaan meppen is niet waar. Ik kwam aan bij het parkje en zag Mark op een bankje zitten. Ik stapte uit, Mark liep op mij af. Ik liep hem tegemoet en zei dus jij wilt vechten? Mark zei niets en nam meteen een vechthouding aan. Ik herhaalde mijzelf 'dus je wilt écht vechten?' Mark reageerde daarop met slaan bewegingen. Dus dan is het hij of ik.
In mijn ogen sta ik dan in het recht om mijzelf te verdedigen wanneer iemand mij op die manier benaderd. Dus mijn vuist raakte zijn lip. Mark zei stop en sorry, het gevecht was daarbij beëindigd. Later kwamen we elkaar in het ziekenhuis tegen, daar hebben we nog even met elkaar gepraat. Ik zag in Mark een rustige en vriendelijke jongen, waardoor ik meteen spijt kreeg van het hele gebeuren. Ik had die dag de betere van de twee moeten zijn, daar ben ik mij heel goed van bewust. Ik ben absoluut geen onredelijk persoon en ben juist iemand met een heel groot hart. Dat jullie denken mij te kennen op basis van postgedrag zegt meer over jullie dan over mijzelf, maar daar zit ik echt niet mee. Dat ik moeite heb met mijzelf beheersen wanneer er sprake is van geweld of agressief gedrag richting mij of mijn familie dat wisten jullie al. Dat heb ik in mijn jaren hier op het forum tig keer uitgesproken. Ik praat het daarmee niet goed, ik weet heel goed dat ik een foute keus heb gemaakt.
Helaas ben ik opgegroeid met veel geweld om mij heen en wanneer ik in een dergelijke situatie kom nemen mijn emoties de overhand en denk ik niet meer na. Dat is iets waar ik aan werk en hopelijk komt er een tijd dat ik dit wel onder controle heb. Wat betreft mij ban op het forum...tja..dat is natuurlijk terecht. Dit moet natuurlijk een plekje zijn waar wij elkaar kunnen uitschelden, kleineren, beledigen zonder dat het enige consequenties heeft. Dat Sanca zelf op het punt stond om die kerel die de opmerking had geplaatst over de flaporen van zijn zoon thuis op te komen zoeken en zelfs zijn adres al had gevonden zullen we maar door de vingers zien. VINGERS HAHA dat het forum gesponsord wordt door een persoon die koelbloedig een pink bij iemand heeft afgehakt laten we dan maar ook even vergeten, want iedereen verdient een tweede kans toch?? En @Wanna is nog steeds een homo. Houdoe!
Ja ik denk dat ze wel interesse kreeg nadat hij haar haren met een snoeischaar heeft afgeknipt.Wat ik mij afvraag heb die idioot dat wijf nog kunnen scoren of was het rukken in de cel op haar?
Het woordje dictatuur wordt tegenwoordig te snel geroepen, oudere kennis van mij is opgepakt geweest omdat hij er van verdacht werd communist te zijn, in die tijd was dat een halve doodvonnis, zelfs als je niks gedaan had ging je het bekennen aan de politie omdat de folteringen anders niet stopten. Hij woont hier sinds de jaren 80 en is nooit meer teruggegaan desondanks dat er geen sprake meer is van politiek geweld van dat kaliber. Pas op met dat soort termen want ik ben echt elke keer stom verbaasd hoe makkelijk het wordt geroepen.Maareh wtf.. vinger afgehakt? Dat heeft was meer opheldering nodig. Ik dacht dat wij in een fucking democratische samenleving leefde, maar het begint steeds meer op een dictatuur te lijken.
Love works in mysterious ways.Ja ik denk dat ze wel interesse kreeg nadat hij haar haren met een snoeischaar heeft afgeknipt.
Het is een verdorie een eer om zo een prachtig ritueel te mogen ervaren.#FreeKameel
Hoezo? Vingers afhakken doen ze in Japan. Japan is geen dictatuur. Japan is een zeer beschaafd land.
Vind dit oprecht heel sportief van je, ook het feit dat je niet nog meer olie op het vuur heb gegooid, nog een reden waarom die perma ban niet handig was, zo’n ban geeft geen ruimte zodat we ook zijn kant van het verhaal kunnen lezen. Iedereen heeft het recht om de motieven kenbaar te kunnen maken, dat is een onderdeel van je verdediging, je confronteert tegelijkertijd ook jezelf met de feiten. Er is geen eerlijk proces geweest, ook geen referendum zodat mensen konden kiezen weg met hem of niet, het is gewoon zo poets bam beslist, als we het dan toch over dictaturen gaan hebben, hoe Kameel hier gewoon zonder enige ruimte voor verdediging af is geserveerd geeft wel aan hoe drastisch het gesteld is. Ik zie nergens in de huisregels iets staan omtrent zero tolerance, het is er gewoon niet dus zomaar een perma ban uitdelen alsof je een zoet broodje verkoopt is echt ongelooflijk slap.Doe die homo maar de groeten van mij. Zeg maar dat ik hem ondanks ons uitgesproken verleden diep in mijn hart een plek geef. Zie het als een haat liefdes verhouding.
Misschien dat Kameel zijn casus voor kan leggen aan het Europees hof voor de rechten van de mens?Vind dit oprecht heel sportief van je, ook het feit dat je niet nog meer olie op het vuur heb gegooid, nog een reden waarom die perma ban niet handig was, zo’n ban geeft geen ruimte zodat we ook zijn kant van het verhaal kunnen lezen. Iedereen heeft het recht om de motieven kenbaar te kunnen maken, dat is een onderdeel van je verdediging, je confronteert tegelijkertijd ook jezelf met de feiten. Er is geen eerlijk proces geweest, ook geen referendum zodat mensen konden kiezen weg met hem of niet, het is gewoon zo poets bam beslist, als we het dan toch over dictaturen gaan hebben, hoe Kameel hier gewoon zonder enige ruimte voor verdediging af is geserveerd geeft wel aan hoe drastisch het gesteld is. Ik zie nergens in de huisregels iets staan omtrent zero tolerance, het is er gewoon niet zomaar een perma ban uitdelen alsof je een zoet broodje verkoopt is echt ongelooflijk slap.
Kreeg jij maar eens zo'n poets bam permaban.Vind dit oprecht heel sportief van je, ook het feit dat je niet nog meer olie op het vuur heb gegooid, nog een reden waarom die perma ban niet handig was, zo’n ban geeft geen ruimte zodat we ook zijn kant van het verhaal kunnen lezen. Iedereen heeft het recht om de motieven kenbaar te kunnen maken, dat is een onderdeel van je verdediging, je confronteert tegelijkertijd ook jezelf met de feiten. Er is geen eerlijk proces geweest, ook geen referendum zodat mensen konden kiezen weg met hem of niet, het is gewoon zo poets bam beslist, als we het dan toch over dictaturen gaan hebben, hoe Kameel hier gewoon zonder enige ruimte voor verdediging af is geserveerd geeft wel aan hoe drastisch het gesteld is. Ik zie nergens in de huisregels iets staan omtrent zero tolerance, het is er gewoon niet dus zomaar een perma ban uitdelen alsof je een zoet broodje verkoopt is echt ongelooflijk slap.
Ik wil van de gelegenheid gebruik maken om iets uit de doeken te doen. Camelus heeft op 1 punt gewoon gelijk, gedragingen op dit forum zeggen geen reet. Soms denk ik wel eens dat crash en ik vrienden hadden kunnen worden als we elkaar gewoon hadden gekend. Hem valt ook niet veel te verwijten het komt ook door mij, dat ga ik niet ontkennen. Dus net als Wanna kan ik gerust stellen dat crash ook een plek in mijn hart heeft. De strijdbijl ligt begraven.Misschien dat Kameel zijn casus voor kan leggen aan het Europees hof voor de rechten van de mens?
Wederom een helder verhaal. Ik zal erover nadenken.Het woordje dictatuur wordt tegenwoordig te snel geroepen, oudere kennis van mij is opgepakt geweest omdat hij er van verdacht werd communist te zijn, in die tijd was dat een halve doodvonnis, zelfs als je niks gedaan had ging je het bekennen aan de politie omdat de folteringen anders niet stopten. Hij woont hier sinds de jaren 80 en is nooit meer teruggegaan desondanks dat er geen sprake meer is van politiek geweld van dat kaliber. Pas op met dat soort termen want ik ben echt elke keer stom verbaasd hoe makkelijk het wordt geroepen.
Ja dat zou jij wel willen of niet, ik ben best bereid een perma ban te incasseren met de voorwaarde dat Kameel terug mag komen. Forum is geen reet aan zonder hem, ik kan altijd nog meelezen dus ik verlies niks.
Ik zeg doen.Ja dat zou jij wel willen of niet, ik ben best bereid een perma ban te incasseren met de voorwaarde dat Kameel terug mag komen. Forum is geen reet aan zonder hem, ik kan altijd nog meelezen dus ik verlies niks.
Ga je gang.Ja dat zou jij wel willen of niet, ik ben best bereid een perma ban te incasseren met de voorwaarde dat Kameel terug mag komen. Forum is geen reet aan zonder hem, ik kan altijd nog meelezen dus ik verlies niks.
Denk het niet HenkieSoms denk ik wel eens dat crash en ik vrienden hadden kunnen worden als we elkaar gewoon hadden gekend.
Ik ben hetero sorry