AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #135.161
Bij deze een bericht van kameel, aangezien hij zelf niet in staat is om dit te kunnen posten:
Jow homo's en hominnen! Zo nu en dan check ik dit prachtige forum nog wel eens en het verbaasd mij niet dat jullie het na weken nog steeds hebben over het knokpartijtje. Het is ook wel lachwekkend om te zien dat iedereen weet wat er exact gebeurd is terwijl ze er niet bij zijn geweest. Maar goed, ik zal jullie mijn versie van het verhaal vertellen en dan ben ik weer vamos. Mark heeft mij die avond uitgedaagd. Er is was geen sprake van een grap. Hij is zelf naar het parkje gekomen en heeft duidelijk aangegeven dat hij graag met mij wilt vechten. Het hele gesprek heb ik nog steeds op mijn telefoon staan. Dat ik meteen als een wilde ben gaan meppen is niet waar. Ik kwam aan bij het parkje en zag Mark op een bankje zitten. Ik stapte uit, Mark liep op mij af. Ik liep hem tegemoet en zei dus jij wilt vechten? Mark zei niets en nam meteen een vechthouding aan. Ik herhaalde mijzelf 'dus je wilt écht vechten?' Mark reageerde daarop met slaan bewegingen. Dus dan is het hij of ik.
In mijn ogen sta ik dan in het recht om mijzelf te verdedigen wanneer iemand mij op die manier benaderd. Dus mijn vuist raakte zijn lip. Mark zei stop en sorry, het gevecht was daarbij beëindigd. Later kwamen we elkaar in het ziekenhuis tegen, daar hebben we nog even met elkaar gepraat. Ik zag in Mark een rustige en vriendelijke jongen, waardoor ik meteen spijt kreeg van het hele gebeuren. Ik had die dag de betere van de twee moeten zijn, daar ben ik mij heel goed van bewust. Ik ben absoluut geen onredelijk persoon en ben juist iemand met een heel groot hart. Dat jullie denken mij te kennen op basis van postgedrag zegt meer over jullie dan over mijzelf, maar daar zit ik echt niet mee. Dat ik moeite heb met mijzelf beheersen wanneer er sprake is van geweld of agressief gedrag richting mij of mijn familie dat wisten jullie al. Dat heb ik in mijn jaren hier op het forum tig keer uitgesproken. Ik praat het daarmee niet goed, ik weet heel goed dat ik een foute keus heb gemaakt.
Helaas ben ik opgegroeid met veel geweld om mij heen en wanneer ik in een dergelijke situatie kom nemen mijn emoties de overhand en denk ik niet meer na. Dat is iets waar ik aan werk en hopelijk komt er een tijd dat ik dit wel onder controle heb. Wat betreft mij ban op het forum...tja..dat is natuurlijk terecht. Dit moet natuurlijk een plekje zijn waar wij elkaar kunnen uitschelden, kleineren, beledigen zonder dat het enige consequenties heeft. Dat Sanca zelf op het punt stond om die kerel die de opmerking had geplaatst over de flaporen van zijn zoon thuis op te komen zoeken en zelfs zijn adres al had gevonden zullen we maar door de vingers zien. VINGERS HAHA dat het forum gesponsord wordt door een persoon die koelbloedig een pink bij iemand heeft afgehakt laten we dan maar ook even vergeten, want iedereen verdient een tweede kans toch?? En @Wanna is nog steeds een homo. Houdoe!
Goed verwoord. Ik vind het sowieso onbegrijpelijk dat je voor iets wordt gebanned wat buiten dit forum heeft plaatsgevonden.

Maareh wtf.. vinger afgehakt? Dat heeft was meer opheldering nodig. Ik dacht dat wij in een fucking democratische samenleving leefde, maar het begint steeds meer op een dictatuur te lijken.

• #135.164
Ja beetje overdreven een forum ban. Ik zeg kameel geeft een fissa en zand erover.

Of

bare knuckle fight in het parkje

• #135.166
#FreeKameel

Goed verwoord. Ik vind het sowieso onbegrijpelijk dat je voor iets wordt gebanned wat buiten dit forum heeft plaatsgevonden.

Maareh wtf.. vinger afgehakt? Dat heeft was meer opheldering nodig. Ik dacht dat wij in een fucking democratische samenleving leefde, maar het begint steeds meer op een dictatuur te lijken.
Hoezo? Vingers afhakken doen ze in Japan. Japan is geen dictatuur. Japan is een zeer beschaafd land.

• #135.167
Jij waait ook met bepaalde winden mee man, eerst na trappen, en nu zijn post een like geven, of zie je nu ook in dat het geen monster is wat hier wel wordt geschetst?
Een like wilt zeggen dat ik het gelezen heb flapdrol, niet dat ik zijn BFF ben

• #135.168
Laat Kameel gewoon terugkomen (als hij dat zelf ook wil)

• #135.169
god***domme jongens leven jullie onder een steen? Jullie denken ook nog steeds dat het Body en Fit eiwitschandaal echt was? Denken jullie ook nog steeds dat Mactropin good 2 go is?

Kom uit die fantasiewereld jongens.

• #135.170
god***domme jongens leven jullie onder een steen? Jullie denken ook nog steeds dat het Body en Fit eiwitschandaal echt was? Denken jullie ook nog steeds dat Mactropin good 2 go is?

Kom uit die fantasiewereld jongens.
Wel chill dat je natty kan claimen op mac

• #135.171
Een like wilt zeggen dat ik het gelezen heb flapdrol, niet dat ik zijn BFF ben
chrash jij bent toe aan vakantie man, ff wat rust, ik riep hier een paar uur geleden al dat het old reflexes kicking in waren, waarschijnlijk ben jij getogen in een fatsoenlijke omgeving en is het daarom lastig empatisch en begripvol te zijn, wat niet erg is.

• #135.173
chrash jij bent toe aan vakantie man, ff wat rust, ik riep hier een paar uur geleden al dat het old reflexes kicking in waren, waarschijnlijk ben jij getogen in een fatsoenlijke omgeving en is het daarom lastig empatisch en begripvol te zijn, wat niet erg is.
Is dat nu al iets om je voor te moeten schamen?

• #135.175
Is dat nu al iets om je voor te moeten schamen?
Natuurlijk niet, maar het is bewezen dat mensen eerder empathie kunnen opbrengen voor mensen die op hen lijken. Het is juist de kunst dat andere ook te kunnen doen, I rest my case, begrijp zijn post volledig en ook zijn struggle, ik herken het namelijk.

• #135.177
Natuurlijk niet, maar het is bewezen dat mensen eerder empathie kunnen opbrengen voor mensen die op hen lijken. Het is juist de kunst dat andere ook te kunnen doen, I rest my case, begrijp zijn post volledig en ook zijn struggle, ik herken het namelijk.
:hamer::hamer::hamer::hamer::hamer::hamer::hamer::hamer::gek::gek::gek:

• #135.180
Als je met 4 vingers wijst, wijst er 1tje terug( of was het andersom?🙊)

Terug
Naar boven