- Waardering
- 7.413
- Lengte
- Massa
- 69kg
- Vetpercentage
- 42%
Up the doseBij jou snap ik dat wel jij eet wel minimaal 5k per dag ik zit op 2900

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Up the doseBij jou snap ik dat wel jij eet wel minimaal 5k per dag ik zit op 2900

Hoeft niet heb al een goed merk
Grote kans dat je S5 scoort dus geen zorgen.
Extra gains
Ofterwel vodka inplaats van water.
In.
Ben blij dat je nog elke dag aandacht aan mij besteed door mijn log te lezen☺️ Hatertje
Het is geen haten. Bij elke psychologische basistest in de richting van defensie zal je afgekeurd worden, aangezien je het niveau van een 12 jarige hebt.Ben blij dat je nog elke dag aandacht aan mij besteed door mijn log te lezen☺️ Hatertje
Toch nog niet gegaan.. hoeft niet gehecht te worden.Zometeen weer ziekenhuis door diepe wond in mn hand..
Heb je gevochten met dbb-ers in een parkje?Zometeen weer ziekenhuis door diepe wond in mn hand..
Dit zou echt niet mogen. Van zo'n dingen zou ik me enorm opwinden.Krijg net een 40 euro factuur via de zorgverzekering van de apotheek.
Heb vroeger jarenlang roa geslikt tegen acne, nu toevallig weer een paar maandjes omdat het wat terug lijkt te komen.
Betaal je 15 euro voor 2x30 10mg roa, 7 euro voor het laten klaar leggen van je medicatie en 18 euro voor een "begeleidingsgesprek".
Het begeleidinggesprek:
Apotheek mevrouw: "Meneer heeft u dit middel ooit eerder gehad?"
Ik: "Ja"
Apotheek mevrouw: "Dus u heeft geen uitleg nodig?
Ik: "Nee, ik weet dat zwangere vrouwen hier niet tegen kunnen, ik het in moet leveren als ik overhoud en ik geen bloed mag geven"
Apotheek mevrouw: "Top, hier even een krabbeltje dan, dan leg ik u verder niets uit".
Ik: "Top!"
5 seconde gesprekje. Grappig hoe dat soort domme formuliertjes en gesprekjes die niet plaats hebben gevonden dan bijna de helft van die factuur is.
Vind de factuur reuze meevallen, had hem duurder verwacht, maar dat soort details vind ik altijd wel een beetje een flauwe cashgrab.
Factureer geen begeleidingsgesprek als dat nooit heeft plaatsgevonden.
Man van het geluk. Iedereen krijgt covid en jij komt er mooi vanaf met longontsteking.Gisteren een PCR test gedaan. Nog steeds aan het wachten op resultaat. Ben veel zieker dan gisteren. Pijn aan de longen bij het hoesten. Dit grapje sleept nu al 25 dagen aan of zo. Als de test negatief is dan is dit opnieuw een longontsteking.
Sommige mensen zijn geboren voor het geluk!!!!Man van het geluk. Iedereen krijgt covid en jij komt er mooi vanaf met longontsteking.
Echt he en nog klagen ook