ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.640
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Zeker en vast
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zeker en vast
Gewoon jammer dat hij pas na 10 jaar zijn ware gelaat kenbaar maakt.
Ik had die gluiperd gelijk doorGewoon jammer dat hij pas na 10 jaar zijn ware gelaat kenbaar maakt.
In @Bosco55555 zijn tijd werd zo iemand gewoon gevierendeeld.
Wat is budget benzine?Zojuist langs de snelweg een tankstation spot met Budget diesel voor €2,01 en budget benzine voor €2,33.
Geen idee wat de gewone benzine daar kosy maar zal wel richting de €2.50 per liter gaan :')
In elk geval niet meer de benzine in Nederland
Scheelt dat je binnenkort gaat stoppen met roken, bespaar je nog veel meerHier bij belgie 1,70 vorige week.
Met rookwaar en 2x 20 liter jerrycans bespaar je 70 euro in een rit

De stookolie gaat bij ons tegen de euro aanzitten nu, gewoon even 2x duurder geworden op een jaartje tijdHier bij belgie 1,70 vorige week.
Met rookwaar en 2x 20 liter jerrycans bespaar je 70 euro in een rit

De rode vodka is van €14 naar €18 gegaan.
Volgens mij is Hong Kong met €2,50 het duurste land ter wereld 😬Zojuist langs de snelweg een tankstation spot met Budget diesel voor €2,01 en budget benzine voor €2,33.
Geen idee wat de gewone benzine daar kosy maar zal wel richting de €2.50 per liter gaan :')
Dat probleem lost Xi wel op.Volgens mij is Hong Kong met €2,50 het duurste land ter wereld 😬

Is in 2020 ingevoerd, 10% ethanol.
Bedoel je E10 oftewel euro 95? Dat noemen we al jaar en dag "normale benzine"...
Ja dat was de normale benzine, maar dat is niet meer sinds 2020. Met de toevoeging van 10% ethanol is het van slechtere kwaliteit geworden en niet meer bruikbaar in veel auto's. Ook heeft het ongeveer 2% minder energie. Voorbeeld van stille inflatie.Bedoel je E10 oftewel euro 95? Dat noemen we al jaar en dag "normale benzine"...
Klopt, maar in Hong Kong zijn auto's wel minder belangrijk omdat het eigenlijk een grote stad is.Volgens mij is Hong Kong met €2,50 het duurste land ter wereld 😬