ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.640
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Fixed
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Fixed
Ik kan nu idd nog niet veel zeggen met verse pijn.Wat is nou twee of drie weken extra. Geen idee hoe je schema er normaliter uit ziet maar doen wat gaat, als het verder weinig impact heeft op je huidige oefeningen of je makkelijk je selectie kan aanpassen en dan wel volop trainen zou ik zelf gewoon gas erop zetten![]()
Wel iets voor jou, andere ouders vergeten hun kind uit de ballenbak te halen, jij vergeet dat je junior ff in de perscontainer had gelegd.
Accute pijn afwachten in ieder geval, dat zal een aantal dagen duren... Je plan voor tijdens de kuur proefdraaien, evt met de hulpmiddelen die ik zei & mogelijk oefeningselectie hier en daar wat finetunen, als dat prima gaat...Ik ga komende dagen even kijken wat ik kan.
Ik deed / doe 5x5 opzet plus wat assistance in aanloop naar de kuur

Beterschap!Vingers tussen perscontainer💪 zijn dik, blauw en 1 knikt botje binnenin als ik beweeg.
Zal wel gebroken zijn. Hoppa
Volgens mij het enige wat je nog niet gebroken had🥲 Ken je weer afstrepenIk lachtte eerst ook.
Nu niet meer.
Zijn echt gebroken. Dus blijkbaar de halve ochtend met gebroken vingers gewerkt. 1 is gezet
Dus alle plannen een paar weken opschuiven dan maar...
FUCKING TYFUSZOOI
Ja en dan erbij pakken wat je kan doen, zoals pulldowns met straps. Zou wel goed je hand rust geven dan heelt het snellerEn als het echt niet lukt dan is voor een paar weekjes 2-3x per week een goede leg day draaien toch ook nog wel te doen?
Geen idee eigenlijk hoe lang het duurt voordat zo iets hersteld is...

Thanks man
Yes blijf actief improviseren, maar niet ten kostte van alles.Accute pijn afwachten in ieder geval, dat zal een aantal dagen duren... Je plan voor tijdens de kuur proefdraaien, evt met de hulpmiddelen die ik zei & mogelijk oefeningselectie hier en daar wat finetunen, als dat prima gaat...![]()
Ellepijp en spaakbeen rechts - checkVolgens mij het enige wat je nog niet gebroken had🥲 Ken je weer afstrepen
Laten we die nek en rug maar overslaanThanks man
Yes blijf actief improviseren, maar niet ten kostte van alles.
Ellepijp en spaakbeen rechts - check
Linkerarm - check
Linkerhand - check
Linkerschouder vol ijzer - check
Linkerbeen uitwendig en vol ijzer -check
Rechterbeen 2x uitwendig gebroken en vol ijzer - check
Rechterhand - check
Rechtervingers sinds nu - check
Nek en rug dus nog...🤣
Leven laat zn sporen na🤷♂️
Heb al wat gevonden voor rug.Denk dat je voorzichtig met straps wel wat rug zou moeten kunnen doen. Veel benen moet wel gaan. Machine shoulder/chest press. Machine flys. En dat ding wat er op lijkt maar dan met je onderarmen verticaal.
Denk dat vooral rug trainen het lastigst gaat worden, maar een redelijke push/legs workout moet er nog wel in zitten.
Dat zou in principe een glutes-hamstrings hip hinge beweging moeten zijn

Ook erector spinae! (letterlijk: oprichter van de ruggengraat)Dat zou in principe een glutes-hamstrings hip hinge beweging moeten zijn![]()
Ja oké, maar ik zou hem persoonlijk niet categoriseren onder rug oefeningen.Ook erector spinae! (letterlijk: oprichter van de ruggengraat)
Veel dichter kom je niet bij je rug zonder je armen te gebruiken. Denk zelfs de enige?Dat zou in principe een glutes-hamstrings hip hinge beweging moeten zijn![]()
Straight arm pushdown? Kun je denk ik wel doen met een bar die je bij je polsen laat steunen.Veel dichter kom je niet bij je rug zonder je armen te gebruiken. Denk zelfs de enige?