XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #135.702
Wat is nou twee of drie weken extra. Geen idee hoe je schema er normaliter uit ziet maar doen wat gaat, als het verder weinig impact heeft op je huidige oefeningen of je makkelijk je selectie kan aanpassen en dan wel volop trainen zou ik zelf gewoon gas erop zetten :roflol:
Ik kan nu idd nog niet veel zeggen met verse pijn.
Kan goed over paar dagen bijna weg zijn.
Gelukkig boven het laatste gewricht gebroken, dat scheelt al best wat.

Ik ga komende dagen even kijken wat ik kan.

Ik deed / doe 5x5 opzet plus wat assistance in aanloop naar de kuur

• #135.704
Ik ga komende dagen even kijken wat ik kan.

Ik deed / doe 5x5 opzet plus wat assistance in aanloop naar de kuur
Accute pijn afwachten in ieder geval, dat zal een aantal dagen duren... Je plan voor tijdens de kuur proefdraaien, evt met de hulpmiddelen die ik zei & mogelijk oefeningselectie hier en daar wat finetunen, als dat prima gaat... :shrug:

• #135.707
Ik lachtte eerst ook.

Nu niet meer.

Zijn echt gebroken. Dus blijkbaar de halve ochtend met gebroken vingers gewerkt. 1 is gezet

Dus alle plannen een paar weken opschuiven dan maar...

FUCKING TYFUSZOOI
Volgens mij het enige wat je nog niet gebroken had🥲 Ken je weer afstrepen

• #135.708
En als het echt niet lukt dan is voor een paar weekjes 2-3x per week een goede leg day draaien toch ook nog wel te doen?
Geen idee eigenlijk hoe lang het duurt voordat zo iets hersteld is...

• #135.709
En als het echt niet lukt dan is voor een paar weekjes 2-3x per week een goede leg day draaien toch ook nog wel te doen?
Geen idee eigenlijk hoe lang het duurt voordat zo iets hersteld is...
Ja en dan erbij pakken wat je kan doen, zoals pulldowns met straps. Zou wel goed je hand rust geven dan heelt het sneller:emo:

• #135.710
Thanks man

Accute pijn afwachten in ieder geval, dat zal een aantal dagen duren... Je plan voor tijdens de kuur proefdraaien, evt met de hulpmiddelen die ik zei & mogelijk oefeningselectie hier en daar wat finetunen, als dat prima gaat... :shrug:
Yes blijf actief improviseren, maar niet ten kostte van alles.

Volgens mij het enige wat je nog niet gebroken had🥲 Ken je weer afstrepen
Ellepijp en spaakbeen rechts - check
Linkerarm - check
Linkerhand - check
Linkerschouder vol ijzer - check
Linkerbeen uitwendig en vol ijzer -check
Rechterbeen 2x uitwendig gebroken en vol ijzer - check
Rechterhand - check
Rechtervingers sinds nu - check

Nek en rug dus nog...🤣
Leven laat zn sporen na🤷‍♂️

• #135.711
Thanks man

Yes blijf actief improviseren, maar niet ten kostte van alles.

Ellepijp en spaakbeen rechts - check
Linkerarm - check
Linkerhand - check
Linkerschouder vol ijzer - check
Linkerbeen uitwendig en vol ijzer -check
Rechterbeen 2x uitwendig gebroken en vol ijzer - check
Rechterhand - check
Rechtervingers sinds nu - check

Nek en rug dus nog...🤣
Leven laat zn sporen na🤷‍♂️
Laten we die nek en rug maar overslaan
mmmkay-mr-mackey.gif

• #135.712
Denk dat je voorzichtig met straps wel wat rug zou moeten kunnen doen. Veel benen moet wel gaan. Machine shoulder/chest press. Machine flys. En dat ding wat er op lijkt maar dan met je onderarmen verticaal.

Denk dat vooral rug trainen het lastigst gaat worden, maar een redelijke push/legs workout moet er nog wel in zitten.
Heb al wat gevonden voor rug.

Goodmornings👍

• #135.717
  • #135.718
45 degree hip hinge, is wel voornamelijk glute/hams, maar ook goed voor je onderrug. Vervanging voor DL eventueel.
Kunt hem uiteraard met gewicht doen als je dit vasthoud met je goede hand.

• #135.719
Eerlijk gezegd denk ik dat het amper/niet realistisch is om rug te gaan trainen komende weken. Denk dat je al genoeg op moet passen met machine presses, aangezien de pols positie die je daar waarschijnlijk zult gaan gebruiken al niet geweldig is. Benen kun je genoeg voor doen en een good morning als hip hinge gaat ook nog wel.

Maar echte pull oefeningen voor je lats/traps/teres/rhomboids ga je denk ik niet echt fatsoenlijk kunnen doen. Grip is daar toch best wel vaak redelijk essentieel bij. Misschien dat al het gewicht aan straps hangen werkt maar dat lijkt me eigenlijk je enige optie om je rug echt te kunnen trainen...

Ik zou persoonlijk het risico niet nemen, je vingers de hersteltijd geven die ze nodig hebben en vooral geen onnodige risico's nemen. Mijn focus zou denk ik naar m'n benen gaan. Het zou helemaal kut zijn als het langer duurt dan nodig is omdat je per se je rug moet en zal trainen.

Terug
Naar boven