ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.640
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De dinosaurus blijft een beetje uit... Maar het heelt wel goed volgens de dokter. Heb erg veel geluk gehad aperantly.Bekijk t positief, je hebt nu wel een kekke tekening op je hand.
Als je goed kijkt kan je er een dinosaurus inzien met 6 benen.
Wel kut man, hoe heb je het eigenlijk voor elkaar gekregen?De dinosaurus blijft een beetje uit... Maar het heelt wel goed volgens de dokter. Heb erg veel geluk gehad aperantly.
Dit was gister na douchen, eerste keer dat ik de hadn met volle wond in stromende kraan hield. @Fallingout
![]()
Eigen risicoWel kut man, hoe heb je het eigenlijk voor elkaar gekregen?
Mwhoa vind het niet zo erg. Mooi is anders, maar als straks alles geheeld is dan houd ik een litteken over wat toch niet zo opvalt. Het doet verder geen pijn, jeukt alleen wat soms (kan door verband komen).Wel kut man, hoe heb je het eigenlijk voor elkaar gekregen?
Gelukkig toch naar de arts gegaan! Hopelijk valt het litteken mee straks.De dinosaurus blijft een beetje uit... Maar het heelt wel goed volgens de dokter. Heb erg veel geluk gehad aperantly.
Dit was gister na douchen, eerste keer dat ik de hadn met volle wond in stromende kraan hield. @Fallingout
![]()
Ik wel, op de handpalm, nu ga ik zeggen door het roeien, maar jij weet beter, door het rukken.Nog nooit last gehad van blaren laat staan deze knoeperds
OkeIk wel, op de handpalm, nu ga ik zeggen door het roeien, maar jij weet beter, door het rukken.
Mocht je dr vaker last van hebben, bij mij werkt een combinatie van compressie hardloopsokken + hansaplast blaren sporttape samen hier vrij redelijk tegen.Nog nooit last gehad van blaren laat staan deze knoeperds
In 12 jaar tijd 0 problemen dus ik gok dat het wel goed zit. 😬Mocht je dr vaker last van hebben, bij mij werkt een combinatie van compressie hardloopsokken + hansaplast blaren sporttape samen hier vrij redelijk tegen.
Hij vind het lekker.Mocht je dr vaker last van hebben, bij mij werkt een combinatie van compressie hardloopsokken + hansaplast blaren sporttape samen hier vrij redelijk tegen.

Godnondeju niet wassen op 60 graden en vooral niet in de droger doen!!!!!Wanneer ze je favoriete sportshirts veranderen qua maat...
Donker blauw = M
Donker oranje = S
Licht oranje = S maar valt als een naveltruitje. Krijg de maat S met fatsoenlijke lengte ook van geen enkele serie meer gevonden. Vandaag van iedere sport serie een maat S laten komen en ze zijn allemaal veel te kort.
Zullen ze datzelfde met maat M gedaan hebben?
![]()
Al via de webshop gezocht op het serienummer?Wanneer ze je favoriete sportshirts veranderen qua maat...
Donker blauw = M
Donker oranje = S
Licht oranje = S maar valt als een naveltruitje. Krijg de maat S met fatsoenlijke lengte ook van geen enkele serie meer gevonden. Vandaag van iedere sport serie een maat S laten komen en ze zijn allemaal veel te kort.
![]()
Waarom zou je als volwassen man een S willen dragen?Wanneer ze je favoriete sportshirts veranderen qua maat...
Donker blauw = M
Donker oranje = S
![]()

Zaterdag voor het eerst sinds incident tijdens het douchen m'n hand in de straal gehouden. Zag er zo uit na de douchen en laatste foto van vandaag. Volgens mij aardig wat geluk, heelt bijzonder goed. Sinds vannochtend is de wond ook dicht, als ik knijp scheurt het bijna, maar hoop dat hij morgen helemaal dicht is zodat ik weer goed kan sporten.Handje weer gefixt. Hele diepe tweedegraads met misschien binnenin stukje eerste. Maar niks ernstigs.
![]()
![]()
Foto voor de drain: *goor*.
![]()
Yes, verkopen ze niet meer. Had er gisteren hun klantenservice over gebeld en die kenden het probleem maar al te goed. Hij dacht dat ze nog wel wat shirts van die lengte maakten, dus die sturen ze nu praktisch allemaal op zodat ik ze kan proberen. Alles wat te kort is of niet mooi is kan gratis terug.
Hahaha dat zegt een maat van me dus ook altijd. Tsja, het is altijd beter dan m'n vroegere XXXLWaarom zou je als volwassen man een S willen dragen?![]()
Geloof mij maar, als je eindelijk maatje S hebt word je het snel zat. Heb ik ook, van 300xl naar L. Leuk maar heb nou ook alleen maar te grote shirts. Wel een leuk iets om naar terug te kijken!Hahaha dat zegt een maat van me dus ook altijd. Tsja, het is altijd beter dan m'n vroegere XXXL