XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #135.881
Nog nooit last gehad van blaren laat staan deze knoeperds

• #135.882
Bekijk t positief, je hebt nu wel een kekke tekening op je hand.

Als je goed kijkt kan je er een dinosaurus inzien met 6 benen.
De dinosaurus blijft een beetje uit... Maar het heelt wel goed volgens de dokter. Heb erg veel geluk gehad aperantly.
Dit was gister na douchen, eerste keer dat ik de hadn met volle wond in stromende kraan hield. @Fallingout
1647175512764.png

• #135.885
Wel kut man, hoe heb je het eigenlijk voor elkaar gekregen?
Mwhoa vind het niet zo erg. Mooi is anders, maar als straks alles geheeld is dan houd ik een litteken over wat toch niet zo opvalt. Het doet verder geen pijn, jeukt alleen wat soms (kan door verband komen).

En hoe exact weet ik niet meer, maar had olijfolie op het voor (voor het eerst in jaren, kook altijd met pam,...) en iets met m'n motoriek ging niet lekker dus i.p.v dat ik kip in de pan gooide, gooide ik de pan waar al 20-30s olijfolie in stond te verwarmen voer m'n hand. Maar tbh weet ik het ook niet exact meer omdat alles zo snel ging en daarna een goede chaos was in huis. Twee-drie uur absurd veel pijn gehad en sinds dien helemaal niks.

• #135.886
De dinosaurus blijft een beetje uit... Maar het heelt wel goed volgens de dokter. Heb erg veel geluk gehad aperantly.
Dit was gister na douchen, eerste keer dat ik de hadn met volle wond in stromende kraan hield. @Fallingout
1647175512764.png
Gelukkig toch naar de arts gegaan! Hopelijk valt het litteken mee straks.

• #135.892
Buiten mijn dieet gegeten en ik merk het al gelijk op de plee, altijd leuk zo’n harde drol die op weg naar buiten vast komt te zitten en als die er eindelijk uit is heb je een wondje.

• #135.893
Wanneer ze je favoriete sportshirts veranderen qua maat... :(
Donker blauw = M
Donker oranje = S
Licht oranje = S maar valt als een naveltruitje. Krijg de maat S met fatsoenlijke lengte ook van geen enkele serie meer gevonden. Vandaag van iedere sport serie een maat S laten komen en ze zijn allemaal veel te kort.
Zullen ze datzelfde met maat M gedaan hebben?
IMG_20220314_133056__01.jpg

• Sad
Waarderingen: AK
  • #135.894

GEANNULEERD
Donderdag 10 maart 2022
10 maart 2022 – Het Tikibad heeft ons zojuist meegedeeld dat de Blootzwemdag niet doorgaat. Dit naar aanleiding van een gesprek tussen het Tikibad en de burgemeester. Dit besluit verrast en overvalt ons enorm. We zijn inhoudelijk (nog) niet voldoende op de hoogte over de precieze reden.

Jammer, ik kijk er al het hele jaar naar uit.

• #135.895
Donker blauw = M
Donker oranje = S
Licht oranje = S maar valt als een naveltruitje. Krijg de maat S met fatsoenlijke lengte ook van geen enkele serie meer gevonden. Vandaag van iedere sport serie een maat S laten komen en ze zijn allemaal veel te kort.
Godnondeju niet wassen op 60 graden en vooral niet in de droger doen!!!!!

• #135.896
Donker blauw = M
Donker oranje = S
Al via de webshop gezocht op het serienummer?

• #135.897
Donker blauw = M
Donker oranje = S
Waarom zou je als volwassen man een S willen dragen? :o

• #135.898
Handje weer gefixt. Hele diepe tweedegraads met misschien binnenin stukje eerste. Maar niks ernstigs.
1646702965292.png

1646703017220.png

Foto voor de drain: *goor*.
1646703087536.png
Zaterdag voor het eerst sinds incident tijdens het douchen m'n hand in de straal gehouden. Zag er zo uit na de douchen en laatste foto van vandaag. Volgens mij aardig wat geluk, heelt bijzonder goed. Sinds vannochtend is de wond ook dicht, als ik knijp scheurt het bijna, maar hoop dat hij morgen helemaal dicht is zodat ik weer goed kan sporten.
1647304242969.png

Click to maximize
1647304359617.png

• #135.899
Al via de webshop gezocht op het serienummer?
Yes, verkopen ze niet meer. Had er gisteren hun klantenservice over gebeld en die kenden het probleem maar al te goed. Hij dacht dat ze nog wel wat shirts van die lengte maakten, dus die sturen ze nu praktisch allemaal op zodat ik ze kan proberen. Alles wat te kort is of niet mooi is kan gratis terug.
Klantenservice 10/10.
Waarom zou je als volwassen man een S willen dragen? :o
Hahaha dat zegt een maat van me dus ook altijd. Tsja, het is altijd beter dan m'n vroegere XXXL

• #135.900
Hahaha dat zegt een maat van me dus ook altijd. Tsja, het is altijd beter dan m'n vroegere XXXL
Geloof mij maar, als je eindelijk maatje S hebt word je het snel zat. Heb ik ook, van 300xl naar L. Leuk maar heb nou ook alleen maar te grote shirts. Wel een leuk iets om naar terug te kijken!

Terug
Naar boven