- Waardering
- 7.413
- Lengte
- Massa
- 69kg
- Vetpercentage
- 42%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bekijk t positief, je hebt nu wel een kekke tekening op je hand.Handje weer gefixt. Hele diepe tweedegraads met misschien binnenin stukje eerste. Maar niks ernstigs.
![]()
![]()
Foto voor de drain: *goor*.
![]()
Trowback naar toen super 98 voor €2.21 echt mega duur was, dat is lang geleden.
Geen paniek de overheid komt wel met een compensatie. 😃Trowback naar toen super 98 voor €2.21 echt mega duur was, dat is lang geleden.
6 dagen later....
![]()
Adviesprijs diesel stijgt in een dag tijd met ruim 11 cent richting 2,30 euro
Automobilisten moeten woensdag naar verwachting gemiddeld 11 cent meer voor 1 liter diesel gaan betalen. Volgens consumentencollectief UnitedConsumers stijgt de adviesprijs van de brandstof richting 2,30 euro per liter.www.nu.nl
Ach boeie ben toch al een lelijkerd.t*ring zeg, ziet er heftig uit maat. Zal lang duren voordat het helemaal mooi is.
Maakt dat je dag niet juist goed,? Dat is groei!
Nee want nu ben ik helemaal uit mijn doen. Ben natuurlijk met mijn autistische gedoe gewend dat mijn sleeves om moeten op legday.
Ik ga die schrijvers van Mocro Maffia aanklagen met hun Tarkan en beverwijk Turk, hebben ze daar lang over moeten nadenken denk je abi?M'n Turkse leerlingen noemen mij nu abi i.p.v. meneer. Ik spreek verdorie half Twentsch, nu voel ik me nog een Turk ofzo. Ik ben kaas lan.
Tarkan is toch ook een tukker ?Ik ga die schrijvers van Mocro Maffia aanklagen met hun Tarkan en beverwijk Turk, hebben ze daar lang over moeten nadenken denk je abi?
Als ze bij de hand doen zeg je zeker hayidir ne yaylana yaylana konusuyon yarragim.Ik moet ook altijd mashallah zeggen als ze iets goeds laten zien, om boze oogjes te voorkomen... Ik ga nog eens een slipper kopen met mashallah er op om die Turken van mij te corrigeren.
Met knoflook graagAls ze bij de hand doen zeg je zeker hayidir ne yaylana yaylana konusuyon yarragim.
Wat een inefficiënt taaltje zeg....Als ze bij de hand doen zeg je zeker hayidir ne yaylana yaylana konusuyon yarragim.
Als je ooit een Turks boek koopt heb je na een 100 pagina's pas de inleiding gelezen.
Siktir lan amk