- Waardering
- 20.609
- Lengte
- 1m65
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja dan duurt de week nog lang 🤣🤣Denk de hele ochtend al dat het vrijdag is. Het is pas dinsdag, wat een domper 😐
Was beter was geweest als je dit op woensdag had gedacht of nog beter donderdag.Denk de hele ochtend al dat het vrijdag is. Het is pas dinsdag, wat een domper 😐
of vrijdag?Was beter was geweest als je dit op woensdag had gedacht of nog beter donderdag.
De rechter heeft uitspraak gedaan? omgekochte lul is het ook.Wel weer fijn dat je er binnen 2,5 uur al achterkomt dat je fout zit.
Hahahaha! Tuurlijk, hoe dichter bij het weekend, hoe beterWas beter was geweest als je dit op woensdag had gedacht of nog beter donderdag.
Dinsdag is toch dichter bij het weekend dan woensdag?Hahahaha! Tuurlijk, hoe dichter bij het weekend, hoe beter

Niets als je niet terug in de tijd kanDinsdag is toch dichter bij het weekend dan woensdag?![]()

Misschien toch eens contact opnemen met Kees van der Staaij, die leeft jaren terug in de tijd.
Hahahaha! Je weet toch dat ik ook in de bible belt woonMisschien toch eens contact opnemen met Kees van der Staaij, die leeft jaren terug in de tijd.
Niets dan respect en liefde voor de SGP, maar sommigen leven wel een heleboel weekeinden geleden.
Dat was het punt eigenlijkHahahaha! Je weet toch dat ik ook in de bible belt woon
Niet in bepaalde islamitische landenDinsdag is toch dichter bij het weekend dan woensdag?![]()

*Arabische*
Nooit geweten dat Somalië en Sudan Arabische land zijn.
In Libanon zou ik op donderdag en vrijdag moslim zijn en zaterdag en zondag christen.
Dat zijn semi-Arabische landen.Nooit geweten dat Somalië en Sudan Arabische land zijn.
Hangt af van de reden (of de plek) waar je een andere maat nodig hebt.Waarom zou je als volwassen man een S willen dragen?![]()
Oprechte vraag: wat zijn semi-Arabische landen?
Geen idee, vraag het Clark Kent.Waarom zou je als volwassen man een S willen dragen?![]()