- Waardering
- 25.458
- Lengte
- 1m83
Staat voor "hoop", iirc?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Staat voor "hoop", iirc?
De S?
Kryptonian for hope, aldus Google.
We vragen het Desperate Housewife, Louise Lane:
Clark Kent is Harry Potter?
We vragen het Desperate Housewife, Louise Lane:
We vragen het Superman:
Ik wil blijven geloven dat Mark Twight en Henry Cavill geen AAS gebruikt hebben.
Jij weet echt weinig van wielrennen voor een Belg.Waarom zou je als volwassen man een S willen dragen?![]()
De landen die jij opnoemt zijn in culturele zin gewoon Arabische landen.Oprechte vraag: wat zijn semi-Arabische landen?
Ik zie Arabische landen toch vooral als landen met een (groot) Semitisch deel van de bevolking en Arabisch als officiële taal of voertaal.
Islamitisch dus.De landen die jij opnoemt zijn in culturele zin gewoon Arabische landen.
Huh? Wat zijn het dan?Iran, Irak, Afghanistan.
Die moet je voor de gein eens arabieren noemen.

Perzen. Al valt Irak daar niet helemaal onder.
Medicatie vergeten?buikje buikje aan de wand, tren komt eraan want ben jouw zat. We smelten je weg met tren, het wondermiddel van het land, amen.
Het gaat te kaulo traag, maar aangezien al mijn broeken afzakken weet ik dat het goed gaat, mijn vraag aan jou, als je met gemak 60 min kan wegroeien kan je dan ook lang doorn***ken? heb dat als doel gesteld.
Het gaat te kaulo traag, maar aangezien al mijn broeken afzakken weet ik dat het goed gaat, mijn vraag aan jou, als je met gemak 60 min kan wegroeien kan je dan ook lang doorn***ken? heb dat als doel gesteld.