AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #135.941
Zijn luier zoveel onder gescheten dat zijn rug nog onder de schijt zat.
ECDED819-426B-48F9-B8A0-5C0B87A72589.jpeg

• #135.943
Overkomt ons allemaal een keer😅, rompertjes hebben niet voor niets 'envelopmouwtjes' 😉. Als dat bekkie je daarna zo aankijkt maakt dat een hoop goed denk ik 🥰

• Heart
Waarderingen: AK
  • #135.944
Een echte Helmonder, d'r een teringzooi van maken, lekker blijven liggen... "Ruimt iemand anders wel op". En dan dikke lol hebben tijdens het opruimen.
Heb je h'm vlot in getraind kerel!

• #135.949
Weer elf nachten op rij dat onze jongste minimaal één keer per nacht wakker is en we er voor hem uit moeten. De helft van de tijd is zijn bed nat dus even laten liggen is ook geen optie. Vannacht in totaal 3 uur geslapen. Zo de kinderen maar naar de opvang en school brengen en dan terug naar bed want ik moet vannacht werken.

• #135.950
Weer elf nachten op rij dat onze jongste minimaal één keer per nacht wakker is en we er voor hem uit moeten. De helft van de tijd is zijn bed nat dus even laten liggen is ook geen optie. Vannacht in totaal 3 uur geslapen. Zo de kinderen maar naar de opvang en school brengen en dan terug naar bed want ik moet vannacht werken.
Ahh het wordt al een echte zeikert dus, net als zijn papa :D.

• #135.951
Maar pittig man, welkom in the slapeloze crew.
@ak

• Heart
Waarderingen: AK
  • #135.952
Maar pittig man, welkom in the slapeloze crew.
@ak
#FML

Alhoewel ie nu laatste fles 20.00 krijgt en het volhoud tot 04.00 dus 1 nachtflesje is voldoende. En om het al helemaal mooi te maken hij heeft al paar keer van 20.00 tot 06.00 doorgeslapen, dus hopelijk zet deze trend door….

Ergste is als je nachtflesje moet doen en ie ook flink heeft gescheten dan ben je dubbel fucked.

• #135.953
Kan nog steeds niet deadliften door een korst op mijn scheen, door mn klote stollingsziekte duurt het nog langer voordat het geheelt is.

• #135.954
  • #135.955
Dit gun je niemand.

nee ook jou niet

• #135.957
#FML

Alhoewel ie nu laatste fles 20.00 krijgt en het volhoud tot 04.00 dus 1 nachtflesje is voldoende. En om het al helemaal mooi te maken hij heeft al paar keer van 20.00 tot 06.00 doorgeslapen, dus hopelijk zet deze trend door….

Ergste is als je nachtflesje moet doen en ie ook flink heeft gescheten dan ben je dubbel fucked.
Er komt een tijd dat ie doorslaapt en dan ben je super blij. En dan een paar maanden later komt er weer een tijd dat je er weer minimaal 3x per nacht uit kan.

Als de tandjes doorkomen is het weer drama. Huilerig, niet vrolijk, slecht eten, slecht slapen, diarree.

• #135.958
Lange sokken, lange broek, scheenbeschermers?

Of tijdelijk vervangen met RDL?
Heb nu voetbal sokken + pleister + langebroek. Ga nu maar RDL's 3x5 en 3x10 doen. Wond zit trouwens precies boven de plek waar je begint met deadliften, dus als je niet over je scheen gaat is het gegarandeerd een blessure.

• #135.960
Terug
Naar boven