- Waardering
- 7.413
- Lengte
- Massa
- 69kg
- Vetpercentage
- 42%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tuurlijk wel, 100 keer 100kg deadliften in 10 seconden is gezond.Eergisteren spiertje rechter onderarm (van de pink?) verrekt. Hoop dat pull training doorgaat vandaag.
En anders kan ik altijd nog gaan crossfitten... nee grapje tuurlijk niet.
Klopt😌
Hier heeft het meer dan 17 maanden geduurt eer hij doorsliepEr komt een tijd dat ie doorslaapt en dan ben je super blij. En dan een paar maanden later komt er weer een tijd dat je er weer minimaal 3x per nacht uit kan.
Als de tandjes doorkomen is het weer drama. Huilerig, niet vrolijk, slecht eten, slecht slapen, diarree.

Dit soort dingen halen het ergste naar boven.Dit is god***domme de 3de keer in 6 weken tijd dat die laptop critical process died BSOD's geeft waardoor ie niet eens meer opstart. Laatste jaren zoveel van dit gezeik gehad dat ik serieus begin te overwegen Apple te kopen volgende keer
![]()
Voor het prijsverschil met een Apple koop je gewoon 2 Windows-laptops. Heb je er altijd wel eentje die werkt.Dit is god***domme de 3de keer in 6 weken tijd dat die laptop critical process died BSOD's geeft waardoor ie niet eens meer opstart. Laatste jaren zoveel van dit gezeik gehad dat ik serieus begin te overwegen Apple te kopen volgende keer
![]()
Ding heeft €2300 gekost, 5 maanden oud, 3e herinstallatie in 2-3 maanden tijd. Heb hier alleen een mac staan. Dus ga nu even een externe M.2 behuizing scoren, de m.2 drive uit dat ding schroeven, m'n data van dat ding af halen en dan gaat dat t*fus ding mooi terug naar Coolblue. Vroeger vond ik dit soort shit oplossen prachtig, maar nu al lang niet meer.Voor het prijsverschil met een Apple koop je gewoon 2 Windows-laptops. Heb je er altijd wel eentje die werkt.
Hij doet gewoon iedere keer hetzelfde hij gaat een update voor de wifi6 driver installeren, die geeft k-mode en pagefile errors. Zelfs terwijl ik Windows updates gepauzeerd heb installeert ie hem toch steeds... Daarna moet ik hem herstellen naar een eerder moment. Tot voorheen ging dat goed. Deze keer heeft ie een registry file verneukt waardoor hij na het posten meteen critical process error geeft.Voor het prijsverschil met een Apple koop je gewoon 2 Windows-laptops. Heb je er altijd wel eentje die werkt.
Ff batterij uit bios ding reboot jeweetwel?Pff. Ondertussen ruim 10u bezig met dat ding. Win10 gepakt. Nog steeds blue screens non stop. M'n data maar even 100% zeker veiligstellen en dan maar in gaan leveren bij Coolblue![]()
Hahaha cmos reset gaat hier niet helpen
Moet ook heel dat ding uit elkaar.... Altijd dezelfde kutzooi met die kut drivers.Jep. Win def, msmpeng.exeToevallig gekeken met bsodviewer welke file loopt te kutten?
Nope. Hij wisselt beetje af tussen kmode, page file en win32kfull.sys.Maar uitzetten of tijdelijk andere anti virus instaleren helpt zeker niet?
Al een hamer geprobeerd? Altijd klote pc problemen.Nope. Hij wisselt beetje af tussen kmode, page file en win32kfull.sys.
Maarja dit ding regent al weken bluescreens sinds Intel een nieuwe netwerk driver uitgebracht heeft. Gisteren de hele dag bezig geweest, nu ook alweer van 6u vanochtend.
Ze fixen het zelf maar gewoon ondertussen. Als zelfs een clean install al in no-time weer bluescreens geeft vind ik het wel mooi geweest. Hun advies was dat ik even moest kijken of win10 beter werkte dan win11. Nee dus...