- Waardering
- 8.745
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 87kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Stoomoven helaas.
Dat werkte vroeger
Wanneer had je hem gekocht?
Augustus
M'n lever zal er altijd gelukkiger van worden dan van 10g speed per week@PartyMarty krijg de kriebels van die shit, het verneukt je lever sneller dan alcohol, maar ieder zijn ding, geniet ervan, ben zelf saai mannetje drink alleen maar water hele dag.

Beetje fanta achtig die ?sinas cola? weet je welDan maar even een wandeling maken richting Coolblue. Mooi weer
![]()
Mango staat er groot op.
Ja maar is vergelijkbaar. Had ook iets gerookt toen ik dit zei dus moet je met een korreltje zout nemen

Er ontgaat jou niets he😋
Hij smaakt naar mango iig zoals je mango zou verwachtenJa maar is vergelijkbaar. Had ook iets gerookt toen ik dit zei dus moet je met een korreltje zout nemen![]()
Wat omschrijf je mijn dag toch weer in een prachtig gedicht...Zoef zoef boink boink hakkuh en zaguh , zaguh en hakkuh, ik mis de plee, geef me mijn koffie, graag met wat laxie, want ik wil verdomme naar de wee cee.

Ik zong hem hardop in mijn hoofd toen ik heb oplasZoef zoef boink boink hakkuh en zaguh , zaguh en hakkuh, ik mis de plee, geef me mijn koffie, graag met wat laxie, want ik wil verdomme naar de wee cee.