- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je met dat apparaat van die BigAss Mofo's krijgt gaat het toch ook niet goed?
74K mensen is blij met die mofo'sAls je met dat apparaat van die BigAss Mofo's krijgt gaat het toch ook niet goed?
Lijkt wel een schorpioen naast die hand.

Weekje betaald verlof, komt goed uit met het mooie weer deze week!
Hij is inmiddels wel echt donkerrood, de T is beter zichtbaar dan de C.Ik vind hem wel heel "magertjes" (en ik kan het weten), dus het zal wel mee vallen zeker met de klachten. Mietje.
Dan heb je geluk.Hij is inmiddels wel echt donkerrood, de T is beter zichtbaar dan de C.
Klopt, af en toe een hoestje, beetje slap en hoofdpijn. Valt allemaal mee.
Damn. Gecondoleerd man :/Dan heb je geluk.
2 ooms van mij hebben onlangs corona gekregen, eentje was er na 3 daagjes uitzieken vanaf, de 2de wordt vrijdag begraven (hij had ook al wel erge COPD).
Dan heb je geluk.
2 ooms van mij hebben onlangs corona gekregen, eentje was er na 3 daagjes uitzieken vanaf, de 2de wordt vrijdag begraven (hij had ook al wel erge COPD).

Ooh die heb ik gevonden op Curacao..bij mij is er 5cm bij

Rip, been there done that, vorig jaar op 287.5kg mijn rechterlat gescheurdIk wou 280kg deadlift proberen, en op zich ging 260 makkelijk omhoog, maar er scheurde een spier in de linkerkant van mijn lat spier tijdens het uitvoering van die rep. Me biceps daarna getraind en zo de training afgesloten

Beide armen nu 25cm?Er is daarnaast ook 3 cm van mijn taille af dus dat scheelt weeren armomtrek nog gelijk
![]()