XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #136.021
1647931207226.png

• #136.023
  • #136.024
Khad laatste tijd bijna geen last van die smerige beesten. Die in de rookmelder was mini.

Maja kleintjes worden groot natuurlijk..hopelijk niet zo groot als op die foto :roflol:.

• #136.028
Ik vind hem wel heel "magertjes" (en ik kan het weten), dus het zal wel mee vallen zeker met de klachten. Mietje.
Hij is inmiddels wel echt donkerrood, de T is beter zichtbaar dan de C.

Klopt, af en toe een hoestje, beetje slap en hoofdpijn. Valt allemaal mee.

• Like
Waarderingen: Vonk
  • #136.029
Hij is inmiddels wel echt donkerrood, de T is beter zichtbaar dan de C.

Klopt, af en toe een hoestje, beetje slap en hoofdpijn. Valt allemaal mee.
Dan heb je geluk.
2 ooms van mij hebben onlangs corona gekregen, eentje was er na 3 daagjes uitzieken vanaf, de 2de wordt vrijdag begraven (hij had ook al wel erge COPD).

• #136.030
Kword moe van m'n rechterschouder. 80kg military press, geen probleem.

Maar 40kg bankdrukken gaat niet vanwege de pijn. Supraspinatus.. zo de fysio maar weer eens bellen.

• #136.032
Dan heb je geluk.
2 ooms van mij hebben onlangs corona gekregen, eentje was er na 3 daagjes uitzieken vanaf, de 2de wordt vrijdag begraven (hij had ook al wel erge COPD).

Allereerst gecondoleerd kerel.
Dan heeft zeker 98% van de wereldbevolking enorm veel geluk vandaag de dag ;)

• #136.034
"Bijvoorbeeld om een kwetsbaar familielid te beschermen" ?

Die lopen ook achter de feiten aan.

"Het is belangrijk dat je goed geïnformeerd bent"
:roflol:

• #136.035
Trein reed voor me neus weg.. Nu half uur wachten.. edit: heb iemand kunnen regelen die me ophaalt haha.

Laatst bewerkt:
  • #136.038
Ik wou 280kg deadlift proberen, en op zich ging 260 makkelijk omhoog, maar er scheurde of knakte een spier in de linkerkant van mijn lat spier tijdens het uitvoering van die rep. Me biceps daarna getraind en zo de training afgesloten

Laatst bewerkt:
  • #136.039
Ik wou 280kg deadlift proberen, en op zich ging 260 makkelijk omhoog, maar er scheurde een spier in de linkerkant van mijn lat spier tijdens het uitvoering van die rep. Me biceps daarna getraind en zo de training afgesloten
Rip, been there done that, vorig jaar op 287.5kg mijn rechterlat gescheurd :(

Hoop voor je dat het mee valt, heb je veel pijn nu?
Ik heb zelf 6 maanden herstel gehad toch ik echt weer flink kon belasten(pullups ect) en 9 maanden tot ik zonder angst weer kon deadliften.

Terug
Naar boven