apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beterschap, dat verloren gewicht is toch enkel vocht, glycogeen en darminhoud. Komt wel goed schatje

Kan alleen maar vocht zijn hé. Maar lijkt mij, naast het ziek zijn an sich, een flinke mindfuck. Beterschap!
Beterschap, dat verloren gewicht is toch enkel vocht, glycogeen en darminhoud. Komt wel goed schatje![]()
Er is daarnaast ook 3 cm van mijn taille af dus dat scheelt weerKan alleen maar vocht zijn hé. Maar lijkt mij, naast het ziek zijn an sich, een flinke mindfuck. Beterschap!
en armomtrek nog gelijk
@Skatermarvin lezen we mee?
Wat sleep je iedere dag dan veel kak mee? 😬Er is daarnaast ook 3 cm van mijn taille af dus dat scheelt weeren armomtrek nog gelijk
![]()
Thanks, totaal geen eetlust idd
Ik had een foto in de spoiler verwachtThanks, totaal geen eetlust idd
Nooit geweten dat ik zoveel kon pissen uit mijn reet in 2 dagen.
Opnemen in de voorbereiding van de volgende contest!Er is daarnaast ook 3 cm van mijn taille af dus dat scheelt weeren armomtrek nog gelijk
![]()
Wel goed even je vochthuishouding in de gaten te blijven houden bij zulke extreme dingen, kan ontzettend hard gaan met uitdroging.Thanks, totaal geen eetlust idd
Nooit geweten dat ik zoveel kon pissen uit mijn reet in 2 dagen.

Wel goed even je vochthuishouding in de gaten te blijven houden bij zulke extreme dingen, kan ontzettend hard gaan met uitdroging.
.Iets voor Eddie Hall.![]()
Altijd handig om in huis te hebben, werkt ook goed tegen katers.