Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee ik had 2 weken geleden in mijn rechter lat, nu linker lat. Nee ik ben jong dus na 5 dagen is die pijn zo weg. Pijn voelde ik alleen eventjes maar nu niet. Ik denk niet dat het scheurde maar ik voelde het knakkenRip, been there done that, vorig jaar op 287.5kg mijn rechterlat gescheurd
Hoop voor je dat het mee valt, heb je veel pijn nu?
Ik heb zelf 6 maanden herstel gehad toch ik echt weer flink kon belasten(pullups ect) en 9 maanden tot ik zonder angst weer kon deadliften.
dat is jouw mening ik doe het met plezierWeer duidelijk voorbeeld waarom 1 PRs fucking dom zijn.
Geen idee wat meer gay is, die uitspraak of Zyzz zelf.Ook jij hebt een beetje Zyzz in je.
Wees geen zielige vagina maar een zieke vagina.
Je neemt die shit echt te serieusAlleen die naam wekt al agressie bij mij op. Nog nooit een video gezien gelukkig

U mirin?Geen idee wat meer gay is, die uitspraak of Zyzz zelf.
Niet een beetje vroeg om al aan de drank te gaan?Ook jij hebt een beetje Zyzz in je.
Wees geen zielige vagina maar een zieke vagina.
Zit thuis met corona, kan echt zonder problemen aan de drank om 9:57.Niet een beetje vroeg om al aan de drank te gaan?
Opzich is het altijd wel ergens 5 uur.
Is toch al 10:00? Mag al 5 uur drinken dus...Niet een beetje vroeg om al aan de drank te gaan?
Opzich is het altijd wel ergens 5 uur.
Alleen die naam wekt al agressie bij mij op. Nog nooit een video gezien gelukkig
Een koude corona gaat er altijd wel in met dit zonnetje. Proost.Zit thuis met corona, kan echt zonder problemen aan de drank om 9:57.
www.rtlnieuws.nl

Zit thuis met corona, kan echt zonder problemen aan de drank om 9:57.
Ik zie je op mount Olympus.| RTL Nieuws & Entertainment
Het laatste nieuws van RTL in de categorie . Volg het nieuws terwijl het gebeurt en blijf op de hoogte van alle entertainment-nieuwtjeswww.rtlnieuws.nl
![]()
Niet voor het een of ander maar EricR heeft lang geleden al eens aangeven dat Zyzz hier niet thuis hoort.
#ikrekenhetgoed