- Waardering
- 23.782
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 20%
43+appelsiensap

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
43+appelsiensap

Dat is echt wel een upgrade van je appelsiensap!
Stel haar gerust dat ze bij de kruidvat nog altijd mensen zoeken indien ze zakt.Vriendin heeft morgen een belangrijk tentamen waar ze al eerder voor is gezakt, de stof kent ze voor haar gevoel goed maar oefententamens gaan steeds mega slecht en nu zit ze ver erg in de stress
Maar ik voel me ook echt useless want het is uni rechten en ik kan er echt 0 aan bijdragen.
Jij kent je rechten niet?Vriendin heeft morgen een belangrijk tentamen waar ze al eerder voor is gezakt, de stof kent ze voor haar gevoel goed maar oefententamens gaan steeds mega slecht en nu zit ze ver erg in de stress
Maar ik voel me ook echt useless want het is uni rechten en ik kan er echt 0 aan bijdragen.
Zeg haar dat je haar vertrouwt en in haar gelooft. Zorg dat ze met goede energie (lekker ontbijtje) de deur uit stapt morgen. In zichzelf geloven kan alleen zij, maar deze dingen helpen goedVriendin heeft morgen een belangrijk tentamen waar ze al eerder voor is gezakt, de stof kent ze voor haar gevoel goed maar oefententamens gaan steeds mega slecht en nu zit ze ver erg in de stress
. Faalangst=vet kut namelijk.Nee ben links

I know that feelVriendin heeft morgen een belangrijk tentamen waar ze al eerder voor is gezakt, de stof kent ze voor haar gevoel goed maar oefententamens gaan steeds mega slecht en nu zit ze ver erg in de stress
, heb een aantal jaar in ongeveer dezelfde situatie gezeten waarin jij nu zit.Heftig man. Heel veel sterkte aankomende tijd :/Laatste week vakantie en dan nog ff weekje helemaal niks doen voordat ik weer lekker aan de bak kan. Krijg ik zonet te horen dat m'n moeder niet meer wilt lijden en morgen ingeslapen wordt. Zal een kut weekje worden, of weken idk.

Mega veel sterkte komende tijd!!! 🌟Laatste week vakantie en dan nog ff weekje helemaal niks doen voordat ik weer lekker aan de bak kan. Krijg ik zonet te horen dat m'n moeder niet meer wilt lijden en morgen ingeslapen wordt. Zal een kut weekje worden, of weken idk.
Aww wat een naar verhaal. Heel veer sterkte!Laatste week vakantie en dan nog ff weekje helemaal niks doen voordat ik weer lekker aan de bak kan. Krijg ik zonet te horen dat m'n moeder niet meer wilt lijden en morgen ingeslapen wordt. Zal een kut weekje worden, of weken idk.
Sterkte...Laatste week vakantie en dan nog ff weekje helemaal niks doen voordat ik weer lekker aan de bak kan. Krijg ik zonet te horen dat m'n moeder niet meer wilt lijden en morgen ingeslapen wordt. Zal een kut weekje worden, of weken idk.
Sterkte manLaatste week vakantie en dan nog ff weekje helemaal niks doen voordat ik weer lekker aan de bak kan. Krijg ik zonet te horen dat m'n moeder niet meer wilt lijden en morgen ingeslapen wordt. Zal een kut weekje worden, of weken idk.
Heel veel sterkte voor jou en je familieLaatste week vakantie en dan nog ff weekje helemaal niks doen voordat ik weer lekker aan de bak kan. Krijg ik zonet te horen dat m'n moeder niet meer wilt lijden en morgen ingeslapen wordt. Zal een kut weekje worden, of weken idk.

Wat naar... Veel sterkte in deze periode maatLaatste week vakantie en dan nog ff weekje helemaal niks doen voordat ik weer lekker aan de bak kan. Krijg ik zonet te horen dat m'n moeder niet meer wilt lijden en morgen ingeslapen wordt. Zal een kut weekje worden, of weken idk.

Wat enorm heftig...Laatste week vakantie en dan nog ff weekje helemaal niks doen voordat ik weer lekker aan de bak kan. Krijg ik zonet te horen dat m'n moeder niet meer wilt lijden en morgen ingeslapen wordt. Zal een kut weekje worden, of weken idk.
Heel veel sterkteLaatste week vakantie en dan nog ff weekje helemaal niks doen voordat ik weer lekker aan de bak kan. Krijg ik zonet te horen dat m'n moeder niet meer wilt lijden en morgen ingeslapen wordt. Zal een kut weekje worden, of weken idk.