MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #136.241
Decathlon ook. Maar ik ben een sucker voor duur soort spul. Heb een hele kast vol dure shit. Te veel eigenlijk. Hardlopen, sportschool, wielrennen, bergsport…

A
Ja dat is ook wel degelijk spul. Denk dat ik alleen nike ondershirts heb en voor de rest goedkope dingen 😛

• #136.243
Ja dat is ook wel degelijk spul. Denk dat ik alleen nike ondershirts heb en voor de rest goedkope dingen 😛
Het is best erg. Ik heb voor op de fiets een hoop castelli en Santini spullen. Voor hardlopen Gore, Compressport, odlo… en eigenlijk ook veel te veel 😇

Eigenlijk geen ‘goedkope’ spullen, ook al is het meeste prima.

• #136.248
Kutje
20220411_064936.jpg

• #136.249
Nou ja camera setup is over de 3k
Racefiets tikt dat ook bijna aan.

Kan wel alles van stone island kopen alleen heb ik dat er niet voor over. Duurste wat ik heb is een broek van 80€ ofzo 🥸
Rectificatie.

2 vintage shirts die voor 400$ ps een is nog mint dus die kan je voor 600/800 verkopen.Maar die draag ik niet 😌

• #136.250
  • #136.253
Bizar brandend gevoel in m'n linker borst en middenrif opeens. Licht kortademig. Hartslag is normaal. 2 uur geleden Push getraind.

Vreemd

• #136.258
Ja misschien wel maar ik voelde niks in m'n slokdarm. Heel gek gevoel, maar het voelde niet in m'n hart
Je hoeft het ook niet in je slokdarm te voelen.... Maar kan evengoed maagzuur zijn.
Lijkt qua klachten wel veel op hartklachten. Maar kijk uit bij je huisarts... voor hetzelfde geld laat ie meteen een ambulance komen en lig je 10 min later in het ziekenhuis... om na een dag onderzoek naar huis gestuurd te worden met de uitslag... het was niet je hart maar wss maagzuur... *eigen ervaring* :o

• #136.259
Je hoeft het ook niet in je slokdarm te voelen.... Maar kan evengoed maagzuur zijn.
Lijkt qua klachten wel veel op hartklachten. Maar kijk uit bij je huisarts... voor hetzelfde geld laat ie meteen een ambulance komen en lig je 10 min later in het ziekenhuis... om na een dag onderzoek naar huis gestuurd te worden met de uitslag... het was niet je hart maar wss maagzuur... *eigen ervaring* :o
En €380 lichter ;).

Maar ja, dat dus. Thnx voor de reacties ik houd t in de gaten.

• #136.260
Maar beter safe dan sorry. Zelf heb ik de symptomen van een vrij atypisch infarct 18 uur genegeerd en zware hartschade opgelopen. Telefonisch consult huisarts kost minder tijd dan deze discussie.

Terug
Naar boven