Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #136.281
Hoe is het precies gebeurd dan?
Ging nog voor 1 rep terwijl het eigenlijk bijna niet kon, toen ik omhoog ging ondersteunde die me armen. Toen kwam er precies een maat van ons aangelopen dus keek zijn kant op. Toen ik halverwege me rep was, faalde me spier en toen liet ik hem vallen. Had zelf ook wel een seintje moeten geven dat het niet meer ging tho

• #136.282
Ja joh de dumbell valt uit zijn hand maar door een hand onder zijn elleboog was hij gered?

Kan de lifter beter zelf de dumbbell naar zijn borst brengen en dan pas loslaten ipv in de lucht.

Conclusie

Eigen schuld
Leg de schuld ook bij mezelf hoor, ook al voelt hij zich nu wel schuldig

• #136.283
Ging nog voor 1 rep terwijl het eigenlijk bijna niet kon, toen ik omhoog ging ondersteunde die me armen. Toen kwam er precies een maat van ons aangelopen dus keek zijn kant op. Toen ik halverwege me rep was, faalde me spier en toen liet ik hem vallen. Had zelf ook wel een seintje moeten geven dat het niet meer ging tho
Die dumbell moet dan wel heel ongelukkig terechtgekomen zijn dat je je rib breekt. Geen idee welk gewicht dumbells je gebruikt heb verder.

• #136.288
Benauwd in de gym, maar ben eind bulk dus moet trui aan laten. 😩

• #136.294
En ergste is nog dat mensen dit ook gaan proberen aangezien dit het geheim is tot goede benen….

B708AA8C-6309-4562-9B17-B248F24E97DE.png

• #136.295
  • #136.296
  • Haha
Waarderingen: AK
  • #136.299
Fcking nuts bedrijf vergeet vergunning aan te vragen voor stroomkabel naar het nieuwbouw huis. Gevolg oplevering 30mei verschuift en kon wel eens vlak voor de bouwvak worden. Keukenboer heeft ook bouwvak, stucadoos waarschijnlijk ook... ffs

Terug
Naar boven