- Waardering
- 14.740
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 17%
Hoe dan, je hebt blijkbaar niet eens een bloeddrukmeter.En €380 lichter.
Maar ja, dat dus. Thnx voor de reacties ik houd t in de gaten.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe dan, je hebt blijkbaar niet eens een bloeddrukmeter.En €380 lichter.
Weet je zeker dat je daarbij ook geen hersenschade hebt opgelopen?Maar beter safe dan sorry. Zelf heb ik de symptomen van een vrij atypisch infarct 18 uur genegeerd en zware hartschade opgelopen. Telefonisch consult huisarts kost minder tijd dan deze discussie.
Dat was wel meer... maar eigen risico was al dik vol toen ....En €380 lichter.

Ik had ook eerst gebeld.. maar moest toch echt langskomen...Maar beter safe dan sorry. Zelf heb ik de symptomen van een vrij atypisch infarct 18 uur genegeerd en zware hartschade opgelopen. Telefonisch consult huisarts kost minder tijd dan deze discussie.
Zelf niet zo veel pijn gehad maar had ook geen oog dichtgedaan. Zou de volgende dag op motorvakantie gaan. Dacht eerst liever dat het een combinatie was van DOMs in mijn pecs en blessure pijn in mijn schouders, was na bankdrukken.Ik had ook eerst gebeld.. maar moest toch echt langskomen...
Ging ook pas langs nadat ik een nacht lang krom had gelegen van pijn... Maar volgende dag was het weg dus na werk even langs en hoppa.... ambu in.
In jouw geval is de enige differentiële diagnose: rotventje.Weet je zeker dat je daarbij ook geen hersenschade hebt opgelopen?

Je kan hem beter breken dan kneuzen zeggen ze altijd. Wel mooi kloten natuurlijk.Vorige week dinsdag een dumbbell op me borst laten vallen (dankzij een afgeleide spotter). Week doorgewerkt, werd alleen maar pijnlijker. Gister bij de dokter geweest, blijkt die gebroken te zijn. Nu ook gestopt met werken. Dus wordt een tijdje thuis zitten en niet sporten… ben bang dat dit een paar weken gaat duren, terwijl ik 5 weken aan het cutten ben![]()
"Ze zeggen" is gegarandeerd onzin.Je kan hem beter breken dan kneuzen zeggen ze altijd. Wel mooi kloten natuurlijk.
Zelf paar keer gekneusd gehad nou dat heeft maanden geduurd
Hoe is het precies gebeurd dan?Vorige week dinsdag een dumbbell op me borst laten vallen (dankzij een afgeleide spotter). Week doorgewerkt, werd alleen maar pijnlijker. Gister bij de dokter geweest, blijkt die gebroken te zijn. Nu ook gestopt met werken. Dus wordt een tijdje thuis zitten en niet sporten… ben bang dat dit een paar weken gaat duren, terwijl ik 5 weken aan het cutten ben![]()
Wat een kut spotter zeg. Je hebt 1 taak. 1 fucking taak. Paar seconden. That's it... En zelfs dat is teveel gevraagdVorige week dinsdag een dumbbell op me borst laten vallen (dankzij een afgeleide spotter). Week doorgewerkt, werd alleen maar pijnlijker. Gister bij de dokter geweest, blijkt die gebroken te zijn. Nu ook gestopt met werken. Dus wordt een tijdje thuis zitten en niet sporten… ben bang dat dit een paar weken gaat duren, terwijl ik 5 weken aan het cutten ben![]()

In alle eerlijkheid. Een dumbbell is toch wel anders dan dat je bij bench gaat spotten. Hij is zelf een spotter nodig dus hoe ga je al spotter zo'n ding met 1 hand opvangen voordat het misgaat?Wat een kut spotter zeg. Je hebt 1 taak. 1 fucking taak. Paar seconden. That's it... En zelfs dat is teveel gevraagd![]()
Fair point. Ligt natuurlijk ook wel een beetje aan welke oefening het is.In alle eerlijkheid. Een dumbbell is toch wel anders dan dat je bij bench gaat spotten. Hij is zelf een spotter nodig dus hoe ga je al spotter zo'n ding met 1 hand opvangen voordat het misgaat?
Die taak is niet het opvangen van een dumbbell die je laat vallen.Wat een kut spotter zeg. Je hebt 1 taak. 1 fucking taak. Paar seconden. That's it... En zelfs dat is teveel gevraagd![]()

Waarschijnlijk hield de spotter (dus niet toen het nodig was) zijn handen onder de armen van Nappie.Die taak is niet het opvangen van een dumbbell die je laat vallen.![]()
Dat zou ook kunnen ja.Waarschijnlijk hield de spotter (dus niet toen het nodig was) zijn handen onder de armen van Nappie.
Ja joh de dumbell valt uit zijn hand maar door een hand onder zijn elleboog was hij gered?Waarschijnlijk hield de spotter (dus niet toen het nodig was) zijn handen onder de armen van Nappie.
Je vergeet iets..Ja joh de dumbell valt uit zijn hand maar door een hand onder zijn elleboog was hij gered?
Kan de lifter beter zelf de dumbbell naar zijn borst brengen en dan pas loslaten ipv in de lucht.
Conclusie
Eigen schuld