XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #136.262
  • #136.263
En €380 lichter ;).

Maar ja, dat dus. Thnx voor de reacties ik houd t in de gaten.
Dat was wel meer... maar eigen risico was al dik vol toen ....
Als het aanhoudt dan toch even laten checken. Better safe than sorry.

Ik heb het nu nog altijd regelmatig en weet wel hoe het aanvoelt. Dan denk ik ach gaat wel weer weg...
Maar het blijft toch wel een beetje in het hoofd spelen van wat als het nu wel net dat andere is zeg maar. :o

• #136.264
Maar beter safe dan sorry. Zelf heb ik de symptomen van een vrij atypisch infarct 18 uur genegeerd en zware hartschade opgelopen. Telefonisch consult huisarts kost minder tijd dan deze discussie.
Ik had ook eerst gebeld.. maar moest toch echt langskomen...
Ging ook pas langs nadat ik een nacht lang krom had gelegen van pijn... Maar volgende dag was het weg dus na werk even langs en hoppa.... ambu in.

• #136.265
Ik had ook eerst gebeld.. maar moest toch echt langskomen...
Ging ook pas langs nadat ik een nacht lang krom had gelegen van pijn... Maar volgende dag was het weg dus na werk even langs en hoppa.... ambu in.
Zelf niet zo veel pijn gehad maar had ook geen oog dichtgedaan. Zou de volgende dag op motorvakantie gaan. Dacht eerst liever dat het een combinatie was van DOMs in mijn pecs en blessure pijn in mijn schouders, was na bankdrukken.

• #136.268
Vorige week dinsdag een dumbbell op me borst laten vallen (dankzij een afgeleide spotter). Week doorgewerkt, werd alleen maar pijnlijker. Gister bij de dokter geweest, blijkt die gebroken te zijn. Nu ook gestopt met werken. Dus wordt een tijdje thuis zitten en niet sporten… ben bang dat dit een paar weken gaat duren, terwijl ik 5 weken aan het cutten ben :(

• #136.269
Vorige week dinsdag een dumbbell op me borst laten vallen (dankzij een afgeleide spotter). Week doorgewerkt, werd alleen maar pijnlijker. Gister bij de dokter geweest, blijkt die gebroken te zijn. Nu ook gestopt met werken. Dus wordt een tijdje thuis zitten en niet sporten… ben bang dat dit een paar weken gaat duren, terwijl ik 5 weken aan het cutten ben :(
Je kan hem beter breken dan kneuzen zeggen ze altijd. Wel mooi kloten natuurlijk.

• #136.272
Hoe is het precies gebeurd dan?

• #136.273
Wat een kut spotter zeg. Je hebt 1 taak. 1 fucking taak. Paar seconden. That's it... En zelfs dat is teveel gevraagd :roflol:

• #136.274
Wat een kut spotter zeg. Je hebt 1 taak. 1 fucking taak. Paar seconden. That's it... En zelfs dat is teveel gevraagd :roflol:
In alle eerlijkheid. Een dumbbell is toch wel anders dan dat je bij bench gaat spotten. Hij is zelf een spotter nodig dus hoe ga je al spotter zo'n ding met 1 hand opvangen voordat het misgaat?

• #136.275
In alle eerlijkheid. Een dumbbell is toch wel anders dan dat je bij bench gaat spotten. Hij is zelf een spotter nodig dus hoe ga je al spotter zo'n ding met 1 hand opvangen voordat het misgaat?
Fair point. Ligt natuurlijk ook wel een beetje aan welke oefening het is.

• #136.279
  • #136.280
Ja joh de dumbell valt uit zijn hand maar door een hand onder zijn elleboog was hij gered?

Kan de lifter beter zelf de dumbbell naar zijn borst brengen en dan pas loslaten ipv in de lucht.

Conclusie

Eigen schuld
Je vergeet iets..

928F047A-CE4D-4987-8D71-AF58C97354A7.jpeg

Terug
Naar boven