MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #136.321
Straks om 05:00 werken, 04:00 opstaan. Ziekmelding dus ik sta alleen, geen spullen geleverd i.v.m. pasen en veel dingen zijn inmiddels op.

Wordt een interessante ontbijtdienst voor 80 man op deze nieuwe werkplek...

Trial by fire.
Succes en sterkte
You can do this!! :yes:

• #136.322
Straks om 05:00 werken, 04:00 opstaan. Ziekmelding dus ik sta alleen, geen spullen geleverd i.v.m. pasen en veel dingen zijn inmiddels op.

Trial by fire.
Je bent er net begonnen en nu verpest het al je dag?

• #136.324

Trial by fire.

Weet niet hoeveel magnetrons je hebt
Magnetron maaltijdje erin gooien -> Verdelen in kleine portie want "luxe" -> Mieter er iets overheen zoals verse basilicum bij spaghetti ofzo -> Profit ??

• #136.325

Weet niet hoeveel magnetrons je hebt
Magnetron maaltijdje erin gooien -> Verdelen in kleine portie want "luxe" -> Mieter er iets overheen zoals verse basilicum bij spaghetti ofzo -> Profit ??

Hebben ze bij Powned ook niet zoiets gedaan, bij de Luxury Fair met McDonald's spullen langs?

• #136.327
Ik zei nog, houd rekening met Pasen. Zorg dat er genoeg besteld is.

*edit* De chef komt net binnen gewandeld, hij vond het lullig om mij alleen in de shit te laten. Netjes!

Top.

Laatst bewerkt:
  • #136.335

Trial by fire.
Hoe is het afgelopen?

• #136.336
Terug
Naar boven