MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #136.301
Lekker knus hoor, terwijl ik een poging doe tot "gymnastics with the bar" en wat bumpers. Wat zou er kunnen gebeuren, behalve dat ik opeens in je nek lig terwijl ik onder de bar vandaan spring.
Vanavond inderdaad naar achteren gevlogen onder een mislukte poging tot snatch vandaan. Ik kwam inderdaad met een handje buiten het platform terecht. :roflol:

• #136.302
Gister een cola light besteld in de cut tijdens het uitgaan maar voor mijn gevoel helaas een normale gekregen.

Alle nekharen staan recht overeind, straks speciaal naar de gym om 10 min te incline te lopen op 5km p/u en 12%

• #136.303
Gister een cola light besteld in de cut tijdens het uitgaan maar voor mijn gevoel helaas een normale gekregen.

Alle nekharen staan recht overeind, straks speciaal naar de gym om 10 min te incline te lopen op 5km p/u en 12%
Ik drink daarom geen cola light of zero meer met uitgaan, alleen maar bier. Ben zovaak genaaid :(

• #136.304
Ik drink daarom geen cola light of zero meer met uitgaan, alleen maar bier. Ben zovaak genaaid :(

Haha echt ratten, ik drink helemaal niet meer sinds ik dus ben begonnen met droogtrainen en ik ben in mijn leven nog nooit zo kraakhelder geweest.

Nuchter uitgaan en helemaal los gaan plus 1.

• #136.305

Wrm uitgaan tijdens de cut😂

• #136.306
Reden: opschonen.
  • #136.308
Vanaf het punt dat er niet meer normaal met mensen te communiceren valt 02:00 lig ik al in mijn bed.

Moet toch nog een beetje een sociaal leven behouden.

Vnv weer in Groningen maar jou zal ik dus niet aantreffen :P
Gewoon gaan blowen :emo:

• #136.310
Vanaf het punt dat er niet meer normaal met mensen te communiceren valt 02:00 lig ik al in mijn bed.

Moet toch nog een beetje een sociaal leven behouden.

Vnv weer in Groningen maar jou zal ik dus niet aantreffen :P
Nee haha ik ben een kluizenaar ben liever thuis vooral tijdens de cut voor die extra focus @Furryx94

• #136.316
Ik drink altijd daarom ga ik niet meer uit. :roflol:

• #136.317
Slechte dag: krijg de gewichten nauwelijks omhoog vandaag.

• #136.319
Straks om 05:00 werken, 04:00 opstaan. Ziekmelding dus ik sta alleen, geen spullen geleverd i.v.m. pasen en veel dingen zijn inmiddels op.

Wordt een interessante ontbijtdienst voor 80 man op deze nieuwe werkplek...

Trial by fire.

• #136.320
Straks om 05:00 werken, 04:00 opstaan. Ziekmelding dus ik sta alleen, geen spullen geleverd i.v.m. pasen en veel dingen zijn inmiddels op.

Wordt een interessante ontbijtdienst voor 80 man op deze nieuwe werkplek...

Trial by fire.
You got this! :thumb:

EDIT: voor koks en brandweermannen is vuur de gewone werkomgeving! :D

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven