- Waardering
- 12.240
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 79kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tijd voor een nieuwe auto icoon 🤣🤣Bandendruk. Tractiecontrole. Handrem. ABS. Wat is het onderste gele symbool, foto is net te onduidelijk?
stuurtjeBandendruk. Tractiecontrole. Handrem. ABS. Wat is het onderste gele symbool, foto is net te onduidelijk?
Net naar de dierenarts geweest, ze vonden hem er bijzonder ziek uit zien, hij was allemaal aan het kwijlen en kortademig, hebben ze hem 2 shots gegeven met wat spul en gelukkig lijkt ie nu op te knappen.Denk dat de hond blij is dat ik morgen de hele dag weg ben.
![]()
Heb je het stuk gemaakt?Hondje is ziekNet naar de dierenarts geweest, ze vonden hem er bijzonder ziek uit zien, hij was allemaal aan het kwijlen en kortademig, hebben ze hem 2 shots gegeven met wat spul en gelukkig lijkt ie nu op te knappen.
Is hartstikke taai beestje maar een 20G naald met 4ml vloeistof, welke de dierenarts in 0,5sec inspuit, in z'n glutes vond ie toch maar niks. Allemaal aan het piepen. Super sneu. Zal morgen wel flink pip gaan hebben.
Hopelijk knapt ie snel op!
Ps. Hij is wel nog steeds facking prachtig.
![]()

Ah klote, hopelijk gauw beter. Prachtige hond inderdaadHondje is ziekNet naar de dierenarts geweest, ze vonden hem er bijzonder ziek uit zien, hij was allemaal aan het kwijlen en kortademig, hebben ze hem 2 shots gegeven met wat spul en gelukkig lijkt ie nu op te knappen.
Is hartstikke taai beestje maar een 20G naald met 4ml vloeistof, welke de dierenarts in 0,5sec inspuit, in z'n glutes vond ie toch maar niks. Allemaal aan het piepen. Super sneu. Zal morgen wel flink pip gaan hebben.
Hopelijk knapt ie snel op!
Ps. Hij is wel nog steeds facking prachtig.
![]()
Hahaha was precies wat ik dacht toen ik dat berichte typte
Bedankt man! Zo te zien is ie weer de oude.Ah klote, hopelijk gauw beter. Prachtige hond inderdaad![]()
K
Hier zijn kipproducten ook mega hard gestegen. Begin dit jaar betaalde ik nog 3.20 voor 30 M eieren, nu ook 5.49. L eieren zijn van 3.40 naar 5.99 nu. 1 kg kipfilet van 4.00 naar 7.50 en ga zo maar door...5,49 voor 30 grote eieren en 6,- per kg kipdijfilet. beide met 2 euro gestegen..![]()
Hier bij de lokale turk 5€ 30st was voorheen 4,50Hier zijn kipproducten ook mega hard gestegen. Begin dit jaar betaalde ik nog 3.20 voor 30 M eieren, nu ook 5.49. L eieren zijn van 3.40 naar 5.99 nu. 1 kg kipfilet van 4.00 naar 7.50 en ga zo maar door...
Ga denk ik gewoon bij een boer langs 😋Zal nog veel harder gaan met de huidige vogelgriep uitbraken.
AAS zijn net zo duur gebleven..

Ja, je krijgt gewoon minder.
Voor de zekerheid dubbele dosis nemen.![]()
Krimpflatie: hoe producten in de supermarkt duurder worden zonder dat je het door hebt
Kijk je ook weleens verbaasd op je bonnetje hoe het kan dat je nu alweer meer hebt uitgegeven? Grote kans dat je niet meer uitgeeft, maar minder krijgt.www.metronieuws.nl
Straks zit er 9ml in een vial ipv 10!