MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #136.341
Ja ging eigenlijk best matig. Heel veel shit was er gewoonweg niet en de a la carte kant was ook gewoon kut achtergelaten.

Maar het ging uiteindelijk wel, ben alleen niet heel tevreden. Maar de chef wel dus dat scheelt.

Vandaag stond ik wel helemaal solo en dat ging gewoon top aangezien ik het gister goed had achtergelaten.

• #136.342
Reed ik gister naar huis in me splinternieuwe tesla, netjes gepoetst en in de wax gezet. Gooit er een of andere gespierde gek uit zijn vrachtwagen zijn bakje koffie tegen me tesla. Ik snel fotos gemaakt en naar zijn werkgever gestuurd. Wat een waanzin zeg!

Geintjeeeeee mike!

• #136.343
Reed ik gister naar huis in me splinternieuwe tesla, netjes gepoetst en in de wax gezet. Gooit er een of andere gespierde gek uit zijn vrachtwagen zijn bakje koffie tegen me tesla. Ik snel fotos gemaakt en naar zijn werkgever gestuurd. Wat een waanzin zeg!

Geintjeeeeee mike!
Pas op je krijg zometeen eentje op je kaak jonge.

• Haha
Waarderingen: AK
  • #136.345

Geintjeeeeee mike!

Wat vond je van het aanbod: cursus omgaan met teleurstellingen? Goed opgelost toch?

Gein is leuk. Kan ik echt goed tegen. Maar persoonlijke steken niet en daarom mijn keuze om me niet meer te mengen. Zal mss even wat moeite kosten in het begin want ik vond/ vind het harstikke leuk. Maar blijkbaar ben ik er niet geschikt voor🤣

Laatst bewerkt:
  • #136.351
Appen op de hometrainer blijkt gevaarlijk!
Screenshot_20220421-213920_WhatsApp.jpg

• #136.357
Kut nekhernia die na 8 jaar "rustig" blijven letterlijk de kop weer opsteekt...
linkerkant doet niet meer mee en verrek van de pijn... heb nog wel ergens wat verdwaalde diazepam en tramadol... zien of t werkt na 8 jaar in de la :o
Holy shit... wat naar, ik wist niet dat je dat had.. Is dat over gegaan? Ik moet aan de diazepam voor mn spieren. Maar kan ik dan wel trainen morgen vraag ik me af? Ik zocht op forum naar diazepam, maar vond nog niets daarover...

• #136.358
Holy shit... wat naar, ik wist niet dat je dat had.. Is dat over gegaan? Ik moet aan de diazepam voor mn spieren. Maar kan ik dan wel trainen morgen vraag ik me af? Ik zocht op forum naar diazepam, maar vond nog niets daarover...
Geen probleem, de vraag is alleen of je dat nog wilt.

• #136.359
Het is nooit overgegaan. Nu wel zodanig goed te doen door oefeningen consitent te doen (ook bij geen zin). Maar was met ongeveer 8 maanden van de meds af.
Diazepam was inderdaad ter ontspanning van spieren.
Je kan ermee trainen op zich. Maar je zal t niet voor niets hebben gehad.
Heb je t echt gehad om te ontspannen dan zou t lijkt me beter zijn ook echt zorgen voor ontspannen en niet trainen.
Maar ik weet de reden niet waarom je t moet slikken.

• #136.360
:fire:

20220423_223939.jpg

Terug
Naar boven