XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #136.381
5,49 voor 30 grote eieren en 6,- per kg kipdijfilet. beide met 2 euro gestegen.. :(
Laat ze nog steeds halen bij vomar. 1,59 per 20 stuks (was 1,49, wel alleen op donderdag).
Staat op maatje S. Maar ene keer zijn ze 55-60 gram en andere keer 70 gr. Dus wisselt sterk. Maar das nog te doen.

• #136.382
Onzin, er is maar 1 echte pannenkoek te Wevelgem.

@Arminius
IMG_20220429_194309.jpg

• #136.384
Hier zijn kipproducten ook mega hard gestegen. Begin dit jaar betaalde ik nog 3.20 voor 30 M eieren, nu ook 5.49. L eieren zijn van 3.40 naar 5.99 nu. 1 kg kipfilet van 4.00 naar 7.50 en ga zo maar door...
Ach ja, sommige betalen hier vrijwillig 23 de kilo voor kipfilet omdat het biologieschh is.

• #136.390
Olaf Koens, zijn "Jaap van Deursen methodiek" bij internationale politieke geschillen hangt me nogal de keel uit, wat een irritant toontje.

• #136.394
  • #136.395
Ik heb trouwens echt t*ring veel spierpijn van die Corona. Beetje net zoals na de eerste lockdown….en iets te enthousiast weer begonnen.

Nu voelt mijn rug alsof ik honderd sets tot falen heb gedaan ofzo.

• #136.396
Ik heb trouwens echt t*ring veel spierpijn van die Corona. Beetje net zoals na de eerste lockdown….en iets te enthousiast weer begonnen.

Je leeft nog, dus alle reden voor een feesje. Heb ik vorige week ook gedaan lekker helamaal wappie in de Westergas. Kan t je aanraden.

Beterschap, altijd kut een griepie.

Music Video Party GIF by Dawin

• #136.397
Je leeft nog, dus alle reden voor een feesje. Heb ik vorige week ook gedaan lekker helamaal wappie in de Westergas. Kan t je aanraden.

Beterschap, altijd kut een griepie.

Music Video Party GIF by Dawin
Het is nu een soort overdreven verkoudheid met spierpijn. Prima dus, maar nog beter als het weer snel over gaat.

• #136.398

Huh, dan heb ik misschien toch covid gehad laatst. 2 weken verkouden geweest en nu echt al een week overal fucking spierpijn, verzuurde rug, moe.

Maar geen verhoging ofzo gehad. Ben ook gewoon wezen werken en trainen (had 2x een negatieve thuistest en vond t testen toen wel welletjes.

• #136.399
Huh, dan heb ik misschien toch covid gehad laatst. 2 weken verkouden geweest en nu echt al een week overal fucking spierpijn, verzuurde rug, moe.

Maar geen verhoging ofzo gehad. Ben ook gewoon wezen werken en trainen (had 2x een negatieve thuistest en vond t testen toen wel welletjes.
Allemaal gekmakerij. Januari ben ik postief getest op covid (zeer lichte verkoudheid) dik een maand later na de vlucht terug uit Benidorm echt snip verkouden geworden van een een of ander virus. Hoor t om me heen ook constant. Komt natuurlijk doordat we de wereld een anderhalf jaar plat hebben gegooid en niet gewoon lekker virussen hebben uitgewisseld zoals ' normaal'. O ja kan ik niet met een dikke doctoraal studie bewijzen, wel met mn boeren hersenen aannemen.

Voor mij was een verkoudheidje elke 2 jaar normaal (dus paar dagen snotneus zonder verhoging)

• #136.400

Ik heb ook geen koorts. Eerste paar keer was de zelftest negatief en ik dacht hooikoorts ofzo. Donderdag voelde het toch anders en vrijdag was een test positief.

Ook erg moe en spierpijn valt echt op. Ook wezen werken en hardlopen en trainen. Maar ging niet zo heel lekker…

Ben nu wel soort van ziek. Maar zeker niet extreem ofzo. Beetje hoesten, niesen, snotteren. Die spierpijn is het vervelendst.

Terug
Naar boven