- Waardering
- 25.458
- Lengte
- 1m83
Bedoelen ze niet stiekem toch per elastiekje, dat kan toch helemaal niet?
2 euro voor een wortel, dat zijn dure avondjes.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bedoelen ze niet stiekem toch per elastiekje, dat kan toch helemaal niet?
Kan beter een komkommer gebruiken

Geen idee. Ik heb ze laten liggen, want ik mocht ze toch niet passenBedoelen ze niet stiekem toch per elastiekje, dat kan toch helemaal niet?
Zeg je nu dat ik een flapkut heb?

Je had wel je pan mee naar de winkel voor je dinertjes?Geen idee. Ik heb ze laten liggen, want ik mocht ze toch niet passen

Wie de komkommer past...
Nee eerder een zure sloot.

Die was te verwachten

Er staat toch ook gewoon bospeen.Bedoelen ze niet stiekem toch per elastiekje, dat kan toch helemaal niet?

Er staat ook per stuk.
Per stuk bospeen ja.
Oh, dus voor die 1,99 is voor een stukje van een bospeen van een bos peen?
Is in dit (p)ene(n) geval bospeen niet gelijk aan bos peen?Oh
Oh, dus voor die 1,99 is voor een stukje van een bospeen van een bos peen?
Zonder de toevoeging "per stuk" ligt dat voor de hand, maar dan is er mogelijk twijfel over een prijs per hoeveelheid gewicht. Meer tekst maakt het hier niet duidelijker, minder ook niet.Is in dit (p)ene(n) geval bospeen niet gelijk aan bos peen?
Een bos stuk is kennelijk een eenheid, een stuk bos misschien ook.Zonder de toevoeging "per stuk" ligt dat voor de hand, maar dan is er mogelijk twijfel over een prijs per hoeveelheid gewicht. Meer tekst maakt het hier niet duidelijker, minder ook niet.
Een bos stuk is kennelijk een eenheid, een stuk bos misschien ook.
Mini boskroten per bos stuk
Mini bosbietjes, ook wel mini boskroot genoemd, zijn kleine varianten van gewone bieten. Ze hebben een intense, aardse smaak en zijn erg decoratief op het bord vanwege het leuke formaat. Zowel het loof als de bietjes zijn eetbaar.www.vangeldernederland.nl
Zowel minder tekst als meer tekst maakt het hier niet duidelijk.Bedoel je trouwens minder tekst, of minder duidelijk?