AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #136.401
Allemaal gekmakerij. Januari ben ik postief getest op covid (zeer lichte verkoudheid) dik een maand later na de vlucht terug uit Benidorm echt snip verkouden geworden van een een of ander virus. Hoor t om me heen ook constant. Komt natuurlijk doordat we de wereld een anderhalf jaar plat hebben gegooid en niet gewoon lekker virussen hebben uitgewisseld zoals ' normaal'. O ja kan ik niet met een dikke doctoraal studie bewijzen, wel met mn boeren hersenen aannemen.

Voor mij was een verkoudheidje elke 2 jaar normaal (dus paar dagen snotneus zonder verhoging)
Verkoudheid, griep, covid.

Zo spannend is het inderdaad allemaal niet.

• #136.402
Huh, dan heb ik misschien toch covid gehad laatst. 2 weken verkouden geweest en nu echt al een week overal fucking spierpijn, verzuurde rug, moe.

Maar geen verhoging ofzo gehad. Ben ook gewoon wezen werken en trainen (had 2x een negatieve thuistest en vond t testen toen wel welletjes.
Volgens mij gaat er inderdaad iets van een griepje/verkoudheid rond op 't moment. Ben zelf al een dag of 10 gruwelijk verkouden. Heel m'n hoofd zit dicht. Amper hoofdpijn. Beetje meer moe dan normaal maar niks drastisch. Lichaamstemperatuur eigenlijk iedere dag eens bekeken en was altijd tussen de 36.1 en 36.8. Zelftest was 3x negatief door de week heen.

Merk er tijdens het trainen eigenlijk niks van ervaar geen verlies in kracht ook niet snel buiten adem. Maar die overal spierpijn is eigenlijk op dat gebied het enige wat ik er echt van merk... Heb nog een hoop spierpijn van m'n training van woensdag.

• #136.403
Ik heb ook geen koorts. Eerste paar keer was de zelftest negatief en ik dacht hooikoorts ofzo. Donderdag voelde het toch anders en vrijdag was een test positief.

Ook erg moe en spierpijn valt echt op. Ook wezen werken en hardlopen en trainen. Maar ging niet zo heel lekker…

Ben nu wel soort van ziek. Maar zeker niet extreem ofzo. Beetje hoesten, niesen, snotteren. Die spierpijn is het vervelendst.
Nou gelukkig ben jij gevaccineerd anders had dit toch anders kunnen aflopen. Vaccin werkt waarschijnlijk al niet meer maar toch 😌

• #136.404
Ook verkouden wakker geworden. Gisteren nog op bezoek geweest bij m'n omatje, waar de gezondheid al heel fragiel van is.. Hopen maar dat dat goed komt..

• #136.405
Nou gelukkig ben jij gevaccineerd anders had dit toch anders kunnen aflopen. Vaccin werkt waarschijnlijk al niet meer maar toch 😌
Vaccinatie werkt prima, alleen niet tegen besmet worden. Wel tegen serieus ziek worden (wat bij omikron sowieso wel meevalt).

• #136.406
Heel de dag bezig geweest met de kleine voor onze moederdag creatie, zijn we bijna klaar kotst die de volle laag eroverheen.

Hoe ga ik dit zondag uitleggen ellende. 😩

• #136.407
Heel de dag bezig geweest met de kleine voor onze moederdag creatie, zijn we bijna klaar kotst die de volle laag eroverheen.

Gewoon de kleine inpakken en aan d'r geven.

• Haha
Waarderingen: AK
  • #136.409

...hebben jullie zo wel echt mn z'n 2en gemaakt en dat was gewoon de bijdrage die de kleine geleverd heeft

• Haha
  • #136.411

Ik zou het waarderen, ook met kots 🥰
Gewoon laten drogen op de verwarming, is special effect zeg je dan 😉

• Like
  • #136.412
Ik zou het waarderen, ook met kots 🥰
Gewoon laten drogen op de verwarming, is special effect zeg je dan 😉
Het is van die zure melk kots dus stink ook. Heb het verstopt kijken hoe het er morgen bijstaat en anders laatste kans op zaterdag om het opnieuw te maken.

• #136.413
Wil het leger in maar word medisch afgekeurt en dan krijg je een diensplicht brief. Doet pijn:sad:

• #136.418
:roflol: Die prijs :roflol:

20220504_163633.jpg

Terug
Naar boven