Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #136.441
Ik heb sinds een week een ontiegelijke vreetdrang. Ik kan mezelf inhouden maar het is niet leuk meer . Na een grote maaltijd heb ik na een 45min/uur alweer zware vreetneigingen...

Gelukkig worden de kcals komende weken stapgewijs omhoog gezet
Is juist een goed teken.

• #136.447
  • #136.448
Laatst bewerkt:
  • #136.449
Dat ze €1500 durven te vragen voor advieskosten voor een super eenvoudige verduurzamingshypotheek ter waarde van €10.000, morgen maar even ergens anders vragen.

• #136.450
Vanmiddag rondje gaan wandelen in het zonnetje. Heel m'n nek, armen en gezicht gruwelijk verbrand :roflol:

• #136.453
Vanmiddag rondje gaan wandelen in het zonnetje. Heel m'n nek, armen en gezicht gruwelijk verbrand :roflol:

Hier duo penotti.

20220506_152829.jpg

• #136.455
Ff kijken of het via de Hypotheker gratis of voor weinig kan aangezien aanpassingen aan mijn huidige hypotheek gratis zijn, althans daar betaal je voor als je hem afsluit.
Misschien heb je hier iets aan, hing vanmiddag in de Coop. Ik moest meteen aan je denken.

20220506_134033.jpg

• #136.459
Ik dacht dat je advies zocht voor een verduurzamingshypotheek.
Ik wil juist geen advies, ik weet precies wat ik wil. Ik had er nog een klacht over gestuurd via de mail en werd vanavond terug gebeld, blijkbaar zijn ze verplicht een adviesgesprek op te dringen als je je hypotheek wilt verhogen, ook met een dermate laag bedrag, ook la je veel overwaarde hebt. Maandag even kijken voor een lening bij de gemeente.

• #136.460
Ik wil juist geen advies, ik weet precies wat ik wil. Ik had er nog een klacht over gestuurd via de mail en werd vanavond terug gebeld, blijkbaar zijn ze verplicht een adviesgesprek op te dringen als je je hypotheek wilt verhogen, ook met een dermate laag bedrag, ook la je veel overwaarde hebt. Maandag even kijken voor een lening bij de gemeente.
Zo ben jij ja

Terug
Naar boven