MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #136.621
  • #136.624
Allemaal afgetapt van hun buren (Eindhoven).
Mr Bean Idea GIF by Working Title

• #136.628
De aflosvrije periode is bijna afgelopen voor de eerste lichting studenten in een leenstelsel. Goed moment om, wanneer er geen terugweg meer is, rente in te voeren! Volgende keer kan ik beter DUO/de staat als voorbeeld gebruiken wanneer ik uitleg geef over kankergezwellen. Denk dat dat beter past dan een kapotte cel.

• #136.629
Wtf myprotein scoops zijn 35gr afgestreken en niet 25:splat: Geen wonder waarom mn poeder sinds n paar maanden sneller op gaat.

• #136.635
Ja helaas wel, eerst waren ze 25 en heb ze daarna nooit meer gewogen. Myprotein is serving size van 25 en XXL vermeld volgens mij 30 of 35.
Is met veel spul zo. Weeg je scoop pre workout ook maar eens na. Tijdje terug had ik er eentje waarvan de scoop 2x zo groot was als de serving size.

600mg cafeïne naar binnen gerost :roflol:

• #136.638
Is met veel spul zo. Weeg je scoop pre workout ook maar eens na. Tijdje terug had ik er eentje waarvan de scoop 2x zo groot was als de serving size.

600mg cafeïne naar binnen gerost :roflol:
Dat is best lullig, neem gelukkig geen pre meer. Caffeine tablets zijn handig om mee te nemen.

• #136.640
Wtf myprotein scoops zijn 35gr afgestreken en niet 25:splat: Geen wonder waarom mn poeder sinds n paar maanden sneller op gaat.
Bij xxlnutrition verschilt dat ook nog per smaak. Chocolade is zwaarder per scoop dan bijvoorbeeld banaan. Waarschijnlijk is dat bij myprotein ook zo.

Terug
Naar boven