Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #137.021
Zijn naar de 1e hulp gegaan, werd ons verteld plaats te nemen in de wachtkamer. Na een uur eindelijk een dokter gesproken. Kwartier later geholpen. Geen long- of oorontsteking. wel flink verkouden, rode keel. Paracetamol zetpillen blijven doen en temp blijven nemen.

Nu ff een take away pita gyros scoren want nog niks ontbeten en dan terug naar het hotel.

De 1e hulp.
20220611_123555.jpg

Gaten in de vloer, overal vuil. Schimmel op het plafond. Lekker man.
Beetje als buitenlander profiteren van de zorg in een ander land.

• #137.022
Doodsangst? Nee, khad fucking veel pijn waardoor ik helemaal in elkaar kroop. Zoveel pijn dat m'n hersens het niet aankonden, staan, zitten, liggen, uiteindelijk lag ik als een foetus op bed.

En dan na 24 uur te horen krijgen, o sorry het was toch wel je appendix.

full-full-metal-jacket.gif
Dat bedoelde ik.

• #137.024
3 jaar, wat gaat de tijd snel.
Mis je nog steeds en het doet pijn wetende dat je voor altijd heengegaan bent.

Maar we hebben al die mooie momenten gehad en die zijn voor eeuwig.

• #137.026
Gelukkig krijg ik door mn stollingsziekte 9/10 keer voorrang met spoed.:burns:
Wel jammer dat het oprecht nog nodig is ook om voorrang te krijgen maar toch..
Toen ik mijn vingers bijna eraf gezaagd hebt hebben ze mij nog meer dan 2u laten bloeden in de wachtkamer terwijl ze wisten dat ik bloedverdunners nam.

• #137.028
Wil ik eindelijk lekker gaan trainen, helemaal zin in, halve liter monster op, frenchcore aan in de auto, motivated AF, kom ik aan bij de sportschool; gym dicht. Alle gyms zijn hier blijkbaar dicht op zondag.

Fuaaaaaa

• #137.029
  • #137.030
Wil ik eindelijk lekker gaan trainen, helemaal zin in, halve liter monster op, frenchcore aan in de auto, motivated AF, kom ik aan bij de sportschool; gym dicht. Alle gyms zijn hier blijkbaar dicht op zondag.

Fuaaaaaa
Hoe is het met de kleine zijn temperatuur?

• #137.036
Heb t zwaar man. Kvind die kleine echt geweldig, heb nooit geweten dat ik van iemand zoveel kan houden, maar deze vakantie is meer inspannend dan thuis zijn (en zelfs thuis zijn en 12 uur per dag werken).
So far tot rust komen op vakantie..

Dus beter houd je met elke vezel in je lichaam van die kleine mini-me als je een kind krijgt, want elk ander aspect in je leven wordt fucked. Zal vast wel veranderen met de tijd.. hopelijk. Maar die leuke momentjes met z'n 2'en zijn tabee.

Iedereen die zegt dat kinderen je relatie leuker maken is full of shit.

• #137.037
Heb t zwaar man. Kvind die kleine echt geweldig, heb nooit geweten dat ik van iemand zoveel kan houden, maar deze vakantie is meer inspannend dan thuis zijn (en zelfs thuis zijn en 12 uur per dag werken).

Dus beter houd je met elke vezel in je lichaam van die kleine mini-me als je een kind krijgt, want elk ander aspect in je leven wordt fucked. Zal vast wel veranderen in de tijd.. hopelijk. Maar die leuke momentjes met z'n 2'en zijn tabee.

:roflol:

Je mag best zeggen dat kinderen kut zijn hoor. Maakt je niet gelijk een slechte vader.

• #137.039

Dus beter houd je met elke vezel in je lichaam van die kleine mini-me als je een kind krijgt, want elk ander aspect in je leven wordt fucked. Zal vast wel veranderen met de tijd.. hopelijk. Maar die leuke momentjes met z'n 2'en zijn tabee.

Dat wist ik al vooraf dus heb zoveel mogelijk ernaar toe gewerkt dat ik minder kan werken en me partner vrijwel niet aangezien een kind veel tijd eist. Mbt de vakantie zou ik zelf ook niet met zijn 3e gaan doordat je absoluut niet kunt ontspannen, vandaar gaan schoonouders / familie mee op vakantie zodat hun ook een deel op zich kunnen nemen. Breng onze zoon ook regelmatig weg als ik met me vriendin avondje weg ga en ergens anders slapen is ook geen probleem. Als je alles zelf wilt doen dan leert je kindje ook niet om zichzelf om zijn gemak ergens anders te voelen en zit je er jaren aan vast wat een behoorlijke impact kan hebben op jullie onderlinge relatie.

• #137.040
Kvoel me langzamerhand gevangen in een web waar ik helemaal niet in wil zitten...

Misschien is dat de realiteit van het ouderschap dat eindelijk in begint te kicken. Kweetnie, maar het voelt claustrofobisch.

Kga hier heel slecht op.

Terug
Naar boven