Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #137.063
  • #137.064
We hebben 6 jaar op een studentenkamer van 4 bij 3 gewoont op Uilenstede. Onze relatie is rocksolid.

Maar ik voel me benauwd. Kheb het gevoel alsof heel veel plannen in mijn leven uit mijn vingers glippen.

Thuis werk ik hardcore. Lange dagen, veel uren, om leuke dingen te doen (met plezier trouwens). Maar misschien houd ik mijzelf voor de gek en is het een soort van uitweg? Ondanks dat ik supergraag thuis met die kleine wil zijn.

Een onderbewuste tweestrijd?

Kweetnie, kben momenteel flink zoekende. Heb continu dubbele gevoelens. Hoor allemaal phaggots om mij heen die zeggen dat dit juist leuk is.
Mmmkay, f**k you.

lol, je bent net weer 5 weken aan het werk na 2 jaar bankzitten.

Misschien wat meer balans gaan zoeken en gewoon normale uren/weken draaien om alles met elkaar te kunnen combineren.
Die somalier bij jou in de keuken heeft het een stuk beter qua werkstress denk ik.

• #137.065
lol, je bent net weer 5 weken aan het werk na 2 jaar bankzitten.

Misschien wat meer balans gaan zoeken en gewoon normale uren/weken draaien om alles met elkaar te kunnen combineren.
Die somalier bij jou in de keuken heeft het een stuk beter qua werkstress denk ik.
Nee. Ik heb veel plezier in mijn werk, kzie het totaal niet als last. Het is een heerlijke uitlaapklep waar ik mijzelf in kan ontplooien en voldoende waardering krijg. En ik ben goed in wat ik doe. Daarnaast zijn andere tijden zoeken, als ik dat überhaupt zou willen, niet echt een optie.

Ik ga met plezier naar werk, en verdien 4x a 5x wat die Somaliër verdient. Ik heb totaal geen last van werkstress. Ik heb baby stress.

• Wow
Waarderingen: AK
  • #137.066
Ik zou zeggen tijd voor baby nummer 2!

• #137.067
Ik zou zeggen tijd voor baby nummer 2!
Ik krijg daar een opgeblazen gevoel van
1604007168184.gif

• #137.069
Nee. Ik heb veel plezier in mijn werk, kzie het totaal niet als last. Het is een heerlijke uitlaapklep waar ik mijzelf in kan ontplooien en voldoende waardering krijg. En ik ben goed in wat ik doe. Daarnaast zijn andere tijden zoeken, als ik dat überhaupt zou willen, niet echt een optie.

Ik ga met plezier naar werk, en verdien 4x a 5x wat die Somaliër verdient. Ik heb totaal geen last van werkstress. Ik heb baby stress.
Geld is niet het belangrijkst. Zolang je wat te vreten hebt en beetje rond kan komen ga ik me tijd niet verkopen voor euros terwijl ik liever heel de dag met de kleine op stap kan.

Mensen zijn tegenwoordig alleen maar bezig met werken en vergeten soms dat ze kinderen hebben en spenderen daar (te)weinig tijd aan. Een kind maken kan elke debiel wel, maar een papa zijn is niet voor iedereen weggelegd. Je relatie vergt ook tijd en moeite en daar moet je ook tijd in steken, wat idd na een baby soms extra zwaar is.

Eerste 1000 dagen van een kinds leven zijn bepalend hoe die door het leven gaat en ik zorg ervoor dat ie elke dag de aandacht en liefde krijgt dat ie de rest van zijn leven lachend doorkomt.

RELAXXX ENJOY LIFE MENNNNN
E5569A24-827C-4A9D-B90A-27DAA153FD85.png

• #137.071
Geld is niet het belangrijkst. Zolang je wat te vreten hebt en beetje rond kan komen ga ik me tijd niet verkopen voor euros terwijl ik liever heel de dag met de kleine op stap kan.

Mensen zijn tegenwoordig alleen maar bezig met werken en vergeten soms dat ze kinderen hebben en spenderen daar (te)weinig tijd aan. Een kind maken kan elke debiel wel, maar een papa zijn is niet voor iedereen weggelegd. Je relatie vergt ook tijd en moeite en daar moet je ook tijd in steken, wat idd na een baby soms extra zwaar is.

Eerste 1000 dagen van een kinds leven zijn bepalend hoe die door het leven gaat en ik zorg ervoor dat ie elke dag de aandacht en liefde krijgt dat ie de rest van zijn leven lachend doorkomt.

RELAXXX ENJOY LIFE MENNNNN
E5569A24-827C-4A9D-B90A-27DAA153FD85.png
Die jonguh heeft al bijna dikkere armen dan jij :windup:

• #137.073

Ook als je ergens plezier in hebt moet je op tijd rusten.

• #137.074
Ook als je ergens plezier in hebt moet je op tijd rusten.
True, daarom zijn we ook op vakantie. Maar kvind de vakantie tot nu toe meer inspannend dan thuis zitten :roflol:. Heb geen oog dicht gedaan vannacht.

Ach ja, z'n temp is weer normaal, hij is alleen nog licht verkouden. Kijken wat vandaag weer brengt. Carpe diem.

• #137.075
Deze uitspraak heb ik wel vaker gehoord, staat ook overal op het internet, maar is nergens op gebaseerd. Alsof je tijd op de basisschool, van 4 tm 12, geen effect heeft. Of je tijd op de middelbare school.

Elke dag is bepalend hoe je door het leven gaat. Een traumatische ervaring op je 30e kan je al tekenen voor het leven. Of gepest worden op school.

Dat is trouwens makkelijker gezegd dan gedaan, dat mensen minder moeten werken. Veel mensen kunnen amper rondkomen en een huis kopen zit er voor de meesten al helemaal niet in als je niet allebei fulltime werkt.

Laatst bewerkt:
  • #137.076
Deze uitspraak heb ik wel vaker gehoord, staat ook overal op het internet, maar is nergens op gebaseerd. Alsof je tijd op de basisschool, van 4 tm 12, geen effect heeft. Of je tijd op de middelbare school.

Elke dag is bepalend hoe je door het leven gaat. Een traumatische ervaring op je 30e kan je al tekenen voor het leven. Of gepest worden op school.

Dat is trouwens makkelijker gezegd dan gedaan, dat mensen minder moeten werken. Veel mensen kunnen amper rondkomen en een huis kopen zit er voor de meesten al helemaal niet in als je niet allebei fulltime werkt.
Denk dat het wel enigszins wat waarheid bevat, uiteraard op latere leeftijd kunnen dingen ook bepalend zijn, maar de basis word op het begin gemaakt. Leer je jou kind niet in zijn eigen bed/kamer slapen bijv op het begin, dan succes op latere leeftijd etc.

Dat minder werken heb je wel gelijk in, maar een kind is ook iets waar je naartoe werkt. Tegenwoordig zie ik om me heen dat stellen net full time werken, maximaal hypotheek aanvragen om vervolgens een woning te kopen. Vrouw word na 3 weken zwanger, gaat/wilt minder werken na de geboorte. Een extra kostenpost erbij (kind) en minder inkomsten doordat de vrouw parttime gaat werken en dan jezelf afvragen waardoor men het zo moeilijk heeft. Vervolgens gaan de leuke uitjes eruit en word er bezuinigd op hobbies en vervolgens kom je in een sleur terecht dat je leeft om te werken. Hoelang ga je dit volhouden…

• #137.077
Denk dat het wel enigszins wat waarheid bevat, uiteraard op latere leeftijd kunnen dingen ook bepalend zijn, maar de basis word op het begin gemaakt. Leer je jou kind niet in zijn eigen bed/kamer slapen bijv op het begin, dan succes op latere leeftijd etc.

Dat minder werken heb je wel gelijk in, maar een kind is ook iets waar je naartoe werkt. Tegenwoordig zie ik om me heen dat stellen net full time werken, maximaal hypotheek aanvragen om vervolgens een woning te kopen. Vrouw word na 3 weken zwanger, gaat/wilt minder werken na de geboorte. Een extra kostenpost erbij (kind) en minder inkomsten doordat de vrouw parttime gaat werken en dan jezelf afvragen waardoor men het zo moeilijk heeft. Vervolgens gaan de leuke uitjes eruit en word er bezuinigd op hobbies en vervolgens kom je in een sleur terecht dat je leeft om te werken. Hoelang ga je dit volhouden…
We worden allemaal slaaf gemaakt in de huidige maatschappij.

Het beste zou zijn dat de man werkt, vrouw voor de kinderen zorgt. Althans, dat die optie er is en betaalbaar is. Nu is dat geen optie tenzij je als man 2x modaal verdient. Vroegah kon je als man met een modaal inkomen makkelijk een huis kopen en zelfs nog een paar keer per jaar op vakantie gaan.

En het gaat allemaal nog veel en veel duurder worden. Maar dat is dan ook het plan.

Hoelang ga je dit volhouden…
Welkom in het keurslijf waar miljoenen Nederlanders in zitten. Daarom werk ik max 4 dagen en gaat m'n vriendin binnenkort of helemaal stoppen of terug naar 2 á 3 dagen van 4 uur.

• #137.078
We worden allemaal slaaf gemaakt in de huidige maatschappij.

Het beste zou zijn dat de man werkt, vrouw voor de kinderen zorgt. Althans, dat die optie er is en betaalbaar is. Nu is dat geen optie tenzij je als man 2x modaal verdient.

En het gaat allemaal nog veel en veel duurder worden.

Welkom in het keurslijf waar miljoenen Nederlanders in zitten.
Vroeger kon dat wel.

Geen mobiel abonnement x2/3
Geen internet + pakketten
Geen sportschool abonnement
Geen auto laat staan een 2e

Alleen qua verzekering betaal je nu al makkelijk 150€ pp pm.

• #137.079
Vroeger kon dat wel.

Geen mobiel abonnement x2/3
Geen internet + pakketten
Geen sportschool abonnement
Geen auto laat staan een 2e

Alleen qua verzekering betaal je nu al makkelijk 150€ pp pm.
Vroeger geen sportschool abbonement? Want sporten was vroeger gratis? Mobiel internet kost €15 per maand. Vroeger had men geen auto?
Over welke eeuw hebben we het, de 20e of de 19e?

Alles is gigantisch gestegen de afgelopen 20 jaar, behalve je salaris. We worden dus allemaal armer, koopkracht daalt al decennia. Alleen word je wijsgemaakt dat dit niet zo is.

Een 30 jaar oud rijtjeshuis in de randstad gaat tegenwoordig weg voor gemiddeld 450k. Zorgverzekering rondt de 150 per maand met een eigen risico van 385. Benzine 2,5 de liter. Energieprijzen die verviervoudigen. Gaat helemaal nergens meer over. Welkom in het Nederland van Rutte. Blijf vooral op hem stemmen.

Laatst bewerkt:
  • Heart
Waarderingen: AK
  • #137.080
Vroegee geen sportschool abbonement? Want sporten was vroeger gratis?

Alles is gigantisch gestegen de afgelopen 20 jaar, behalve je salaris. We worden dus allemaal armer, koopkracht daalt al decennia. Alleen word je wijsgemaakt dat dit niet zo is.

Een 30 jaar oud rijtjeshuis in de randstad gaat tegenwoordig weg voor gemiddeld 450k. Zorgverzekering rondt de 150 per maand met een eigen risico van 385. Benzine 2,5 de liter. Energieprijzen die verviervoudigen. Gaat helemaal nergens meer over. Welkom in het Nederland van Rutte. Blijf vooral op hem stemmen.
Hoeveel kinderen gingen er naar een gym toen jij op school zat? Of nog beter toen jouw ouders naar school gingen.

Want het gaat over 1 inkomen tijdperk

Terug
Naar boven