Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #137.041
Kvoel me langzamerhand gevangen in een web waar ik helemaal niet in wil zitten...

Misschien is dat de realiteit van het ouderschap dat eindelijk in begint te kicken. Kweetnie, maar het voelt claustrofobisch.

Kga hier heel slecht op.
Drank helpt goed.

• #137.042
Dat wist ik al vooraf dus heb zoveel mogelijk ernaar toe gewerkt dat ik minder kan werken en me partner vrijwel niet aangezien een kind veel tijd eist. Mbt de vakantie zou ik zelf ook niet met zijn 3e gaan doordat je absoluut niet kunt ontspannen, vandaar gaan schoonouders / familie mee op vakantie zodat hun ook een deel op zich kunnen nemen. Breng onze zoon ook regelmatig weg als ik met me vriendin avondje weg ga en ergens anders slapen is ook geen probleem. Als je alles zelf wilt doen dan leert je kindje ook niet om zichzelf om zijn gemak ergens anders te voelen en zit je er jaren aan vast wat een behoorlijke impact kan hebben op jullie onderlinge relatie.
Ik wist dit ook van te voren, daarom zijn we ook pas na 8 jaar aan kinderen begonnen...

Grootouders zijn geen optie. Dan voel ik me al helemaal kut op vakantie. Dan spring ik nog liever van een viaduct, voor een trein, met nucleair afval, ergens in België.

• #137.043
20220612_205117.jpg

• #137.045
Ik wist dit ook van te voren, daarom zijn we ook pas na 8 jaar aan kinderen begonnen...

Grootouders zijn geen optie. Dan voel ik me al helemaal kut op vakantie. Dan spring ik nog liever van een viaduct.
Toevallig zijn wij ook na 8 jaar met kinderen begonnen, maar als het aan me vriendin lag was het al 5 jaar eerder. Zowel haar als mijn moeder hadden al de eerste op zijn 17/18de dus hebben nog vrij “jonge” ouders wat wel makkelijk is qua opvoeding en hun ook veel kunnen overnemen.

Idd spontaan ergens heen gaan zit er niet meer in nadat je een kind hebt, maar je krijgt er wel iets leuks voor terug. Relatie moet erg sterk zijn als je de eerste paar jaar volhoud met je vriendin nadat je een baby krijgt. Vooral dat 3x per nacht eruit op begin was hardcore, ben allang blij dat ie doorslaapt van 19.30 tot 06.00.

• #137.046
Kvoel me langzamerhand gevangen in een web waar ik helemaal niet in wil zitten...

Misschien is dat de realiteit van het ouderschap dat eindelijk in begint te kicken. Kweetnie, maar het voelt claustrofobisch.

Kga hier heel slecht op.
Het komt allemaal goed.

Het kan heel lang duren, maar het komt ooit goed.

Hoop ik.

• #137.051
Idd spontaan ergens heen gaan zit er niet meer in nadat je een kind hebt, maar je krijgt er wel iets leuks voor terug. Relatie moet erg sterk zijn als je de eerste paar jaar volhoud met je vriendin nadat je een baby krijgt. Vooral dat 3x per nacht eruit op begin was hardcore, ben allang blij dat ie doorslaapt van 19.30 tot 06.00.
We hebben 6 jaar op een studentenkamer van 4 bij 3 gewoont op Uilenstede. Onze relatie is rocksolid.

Maar ik voel me benauwd. Kheb het gevoel alsof heel veel plannen in mijn leven uit mijn vingers glippen.

Thuis werk ik hardcore. Lange dagen, veel uren, om leuke dingen te doen (met plezier trouwens). Maar misschien houd ik mijzelf voor de gek en is het een soort van uitweg? Ondanks dat ik supergraag thuis met die kleine wil zijn.

Een onderbewuste tweestrijd?

Kweetnie, kben momenteel flink zoekende. Heb continu dubbele gevoelens. Hoor allemaal phaggots om mij heen die zeggen dat dit juist leuk is.
Mmmkay, f**k you.

• #137.053
We hebben 6 jaar op een studentenkamer van 4 bij 3 gewoont op Uilenstede. Onze relatie is rocksolid.

Maar ik voel me benauwd. Kheb het gevoel alsof heel veel plannen in mijn leven uit mijn vingers glippen.

Thuis werk ik hardcore. Lange dagen, veel uren, om leuke dingen te doen (met plezier trouwens). Maar misschien houd ik mijzelf voor de gek en is het een soort van uitweg? Ondanks dat ik supergraag thuis met die kleine wil zijn.

Kweetnie, kben momenteel flink zoekende. Heb continu dubbele gevoelens. Hoor allemaal phaggots om mij heen die zeggen dat dit juist leuk is.
Mmmkay, f**k you.
Je “oude” leven kan je idd vergeten zodra je een kind krijgt. Dat spontaan ergens heen gaan is verleden tijd en alles wat je onderneemt kost meer tijd en er moet overal van alles mee.

Heb zelf die yolo periode wel gehad en ben nu meer een saaie huis muts geworden. Door de corona deden we al veel minder dan voorheen, maar dat bevalt me eigenlijk wel. Meer avondjes thuis, gezellig in de tuin beetje bbqen etc. Meer met vrienden / familie ipv de stad in etc.

• #137.054

Mmmkay, f**k you.
Das wel ongeveer de reden dat ik kinderloos gebleven ben, waar ik nu (beetje te laat) spijt van heb.

• #137.056

Mmmkay, f**k you.
Wees blij dat je niet ook nog eens van 9 tot 5 op kantoor zit.

• #137.058
Heb zelf die yolo periode wel gehad en ben nu meer een saaie huis muts geworden. Door de corona deden we al veel minder dan voorheen, maar dat bevalt me eigenlijk wel. Meer avondjes thuis, gezellig in de tuin beetje bbqen etc. Meer met vrienden / familie ipv de stad in etc
Dat had en heb ik ook idd al een tijdje. Maar dit is de eerste vakantie sinds 2,5 jaar en de eerste sinds die kleine.

En ik verkijk mij op veel dingen. Mede omdat hij ziek is, maar momenteel is het meer stress dan ontspanning.

Thuis had ik er veel minder moeite mee.

• Like
Waarderingen: AK
Terug
Naar boven