AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #137.082
Als ik dit zo lees zou ik het maar bij 1 kind houden maatje.
Bij 2 hebbie helemaal geen rust meer.

• #137.083
Hoeveel kinderen gingen er naar een gym toen jij op school zat?
3,5.
Wat voor antwoord verwacht je op deze vraag?

Een sportschool kost geen drol. 2 personen bij biggym is €35 per maand, €17,50 pp. Dit zijn niet de 'onnodige' dingen die een flinke kostenpost zijn. Het is de regering die ons leegzuigt. Die allea duurder maakt. Die de btw blijven verhogen.

• #137.084
Een 30 jaar oud rijtjeshuis in de randstad gaat tegenwoordig weg voor gemiddeld 450k. Zorgverzekering rondt de 150 per maand met een eigen risico van 385. Benzine 2,5 de liter. Energieprijzen die verviervoudigen. Gaat helemaal nergens meer over. Welkom in het Nederland van Rutte. Blijf vooral op hem stemmen.
Hier ben ik het helemaal mee eens en diegene die dat niet is zal waars dom zijn of het probleem niet zien doordat je thuis woont en niet thuis bent op de woning markt of je woning 10 jaar geleden hebt gekocht voor de helft minder.

Kwestie van tijd dat nederland in opstand komt, maar eerst je eigen vermogen opmaken totdat men dit inziet en pas wakker word. Ondertussen komt de halve wereld deze kant op doordat in nederland waars het zon prachtig weer is en wij hun alles aanbieden wat wij als belasting betalen betalen.

Die mensen die roepen je moet dankbaar zijn dat alles zo goed geregeld is in nederland zijn dom, want je betaald er toch ook voor? Of ben je ook zo iemand die naar de jumbo gaat en bij de kassa dankjewel zegt voor de boodschappen? Of je verzekering belt en zegt; fijn dat jullie mij verzekeren.

• #137.086
Hier ben ik het helemaal mee eens en diegene die dat niet is zal waars dom zijn of het probleem niet zien doordat je thuis woont en niet thuis bent op de woning markt of je woning 10 jaar geleden hebt gekocht voor de helft minder.

Kwestie van tijd dat nederland in opstand komt, maar eerst je eigen vermogen opmaken totdat men dit inziet en pas wakker word. Ondertussen komt de halve wereld deze kant op doordat in nederland waars het zon prachtig weer is en wij hun alles aanbieden wat wij als belasting betalen betalen.

Die mensen die roepen je moet dankbaar zijn dat alles zo goed geregeld is in nederland zijn dom, want je betaald er toch ook voor? Of ben je ook zo iemand die naar de jumbo gaat en bij de kassa dankjewel zegt voor de boodschappen? Of je verzekering belt en zegt; fijn dat jullie mij verzekeren.
helemaal zelfde verhaal hier in België.. om het verhaal kort te maken, de werkers betalen hun eigen blauw.

• #137.088
Of van die mensen die gaan klappen voor de zorg omdat ze hun werk doen.

:trollface:
idd ook zo dom, alsof ik ga klappen als ik een rekening ga krijgen doordat me auto weer gemaakt. Maar de overheid stimuleerde dat aangezien ze wisten dat zorg personeel onderbetaald is en nu belangrijk blijkt te zijn dus ff een hart onder de riem en vervolgens een bonus beloven waar menig nu nog op zit te wachten. 😀

• #137.091
3,5.
Wat voor antwoord verwacht je op deze vraag?

Een sportschool kost geen drol. 2 personen bij biggym is €35 per maand, €17,50 pp. Dit zijn niet de 'onnodige' dingen die een flinke kostenpost zijn. Het is de regering die ons leegzuigt. Die allea duurder maakt. Die de btw blijven verhogen.
Biggym opgericht in 2010. Volgens mij ging dit over vroeger toen je kon rondkomen op een inkomen.

Ja natuurlijk gingen er vroeger ook wel mensen naar een gym maar lang niet zoveel. En alle abonnementjes bij elkaar tikt wel aan.

Netflix videoland gym internet mobiel Spotify

• #137.093
Dat is deel overbodige luxe, maar kost bij elkaar niet eens zoveel meer dan wat je vroeger betaald voor een vaste telefoonlijn.
Wat kostte dat dan? Lijkt mij geen 200 gulden per maand.

Ja het is ook overbodige luxe dat is het hele ding juist 🤣

• #137.095
Wat kostte dat dan? Lijkt mij geen 200 gulden per maand.

Ja het is ook overbodige luxe dat is het hele ding juist 🤣
Toch iets minder dan ik dacht, in 1998 zo’n 35 gulden per maand en daarboven op dan nog de minuten die je belt. Ik kan herinneren dat mij ouders telkens ca. 100 gulden moesten betalen, maar dat zou ook tweemaandelijks geweest kunnen zijn.

https://forum.bodybuilding.nl/attachments/7539_jv98-pdf.662625/

Bijlagen

• #137.096
Nog steeds zijn al die abbo's peanuts die niet het verschil maken, maar waar men het wel steeds over heeft als 'overbodige luxe'. Bestaat er eigenlijk ook niet-overbodige luxe?

• #137.097
En trouwens, spotify is sowieso geen overbodige luxe van nu. €7 per maand voor onbeperkt muziek.

Vroegah moest je LP's, casette's en later cd's kopen (voordat je kon downloaden en branden), dat was pas 'overbodige' luxe.

• #137.098
Nog steeds zijn al die abbo's peanuts die niet het verschil maken, maar waar men het wel steeds over heeft als 'overbodige luxe'. Bestaat er eigenlijk ook niet-overbodige luxe?
Die paar abonnementen zijn maar een heel klein deel van de maandelijkse lasten, dat klopt.
Niet-overbodige luxe? :thinking:

Terug
Naar boven