apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.740
De boomers?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De boomers?
Iets als centrale verwarming noem ik niet overbodig.Is een luxe niet per definitie niet-noodzakelijk? Vandaar dat het een luxe is.
Wij hadden er 5 vroeger

Misschien wel ja, ik vergeet die alleen vaak want die generatie komt nauwelijks voor in mijn familie.
Tegenwoordig wordt er gedaan alsof dat wel zo is. "Dan kleed je je toch gewoon wat warmer".Iets als centrale verwarming noem ik niet overbodig.
En die benzine is het ook niet. Ruim de helft kan wel op de fiets komen maar is gewoon te lui om te fietsen.
net zoals vroegah, in het jaar urn. Toen mensen nog op straat kakten.Ja, maar dan is een wasmachine, of zelfs een huis ook overbodige luxe, of trek jij wel ergens een grens?Tegenwoordig wordt er gedaan alsof dat wel zo is. "Dan kleed je je toch gewoon wat warmer".
Die nivellering is wel doorgeslagen ja, werken loont pas weer een beetje als je twee keer modaal verdient.Het is in Nederland gewoon niet aantrekkelijk om te werken en je best te doen. Eigenlijk een soort moderne Soviet Unie.
Als je kijkt wat voor subsidies en toeslagen je allemaal krijgt als je niet werkt of nauwelijks werkt (met behoud van uitkering)… En als je iets meer dan een minimumloon verdient krijg je opeens niks meer en moet je het allemaal zelf betalen en ben je dus in feite armer / net zo arm als iemand die niet werkt. Maar je knalt wel gewoon 40 uur per week terwijl de ander Schultenbrau zit te tikken in zijn tuintje. Dat is echt weerzinwekkend gewoon. Maarja de mensen accepteren het gewoon.
Maar goed het gaat erom dat je die kosten gewoon niet had en nu wel en er komt elk jaar wel wat bij of ze maken het duurder.Tegenwoordig wordt er gedaan alsof dat wel zo is. "Dan kleed je je toch gewoon wat warmer".
net zoals vroegah, in het jaar urn. Toen mensen nog op straat kakten.
Ja, maar al die onnodige zaken doen mensen zich toch zelf aan.Maar goed het gaat erom dat je die kosten gewoon niet had en nu wel en er komt elk jaar wel wat bij of ze maken het duurder.
Ring deurbel was 30 per jaar nu 40. Ag ja wat is 40 euro nou? Is toch 40 euro die je vroeger niet had 😆 plus de aanschaf van de deurbel zelf +extra camera optie
Hooo. Wacht. Je betaalt abonnement kosten voor die klote deurbel?Ring deurbel was 30 per jaar nu 40. Ag ja wat is 40 euro nou? Is toch 40 euro die je vroeger niet had 😆 plus de aanschaf van de deurbel zelf +extra camera optie

Onderdak is geen luxe.Ja, maar dan is een wasmachine, of zelfs een huis ook overbodige luxe, of trek jij wel ergens een grens?

Ja daarvoor werken veel mensen nu ook ja 🤷♂️Ja, maar al die onnodige zaken doen mensen zich toch zelf aan.
Mensen zijn knettergek. Een abbo voor je deurbelHooo. Wacht. Je betaalt abonnement kosten voor die klote deurbel?
Whahahaha. Moet niet gekker worden....
Het lijkt Apple wel
.Een moestuin is echt velen malen duurder dan de supermarkt.Ja daarvoor werken veel mensen nu ook ja 🤷♂️
Neem jij een pre paid voor 5€ pm
Eigen moestuin?
Weinig luxe?
Geen tv/internet
Auto weg
Centrale verwarming vind ik ook geen overbodige luxe meer.Onderdak is geen luxe.
Althans, in Nederland tegenwoordig wel![]()
Het is in Nederland gewoon niet aantrekkelijk om te werken en je best te doen. Eigenlijk een soort moderne Soviet Unie.
Als je kijkt wat voor subsidies en toeslagen je allemaal krijgt als je niet werkt of nauwelijks werkt (met behoud van uitkering)… En als je iets meer dan een minimumloon verdient krijg je opeens niks meer en moet je het allemaal zelf betalen en ben je dus in feite armer / net zo arm als iemand die niet werkt. Maar je knalt wel gewoon 40 uur per week terwijl de ander Schultenbrau zit te tikken in zijn tuintje. Dat is echt weerzinwekkend. Maarja de mensen accepteren het gewoon.
Die nivellering is wel doorgeslagen ja, werken loont pas weer een beetje als je twee keer modaal verdient.
Denk je? Mijn opa en oma woonden op het platteland genoeg ruimte 🤣Een moestuin is echt velen malen duurder dan de supermarkt.